eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cierpice › Dostawa i montaż wyposażenia Izby Edukacyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Cierpice: Dostawa i montaż wyposażenia Izby Edukacyjnej
Numer ogłoszenia: 253272 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203562 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cierpiszewo z siiedzibą w Cierpicach, ul. Sosnowa 42, 87-165 Cierpice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6744430, 6744437, 6744432, faks 056 6744431.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Izby Edukacyjnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu dostawy określa załącznik nr 1 do SIWZ, a w szczególności: 1) Dostawa wraz z montażem głośników sufitowych, wiszących w formie kuli 100V, 25W; zintegrowane z projektorem podczas prezentacji. Łączna ilość 4 szt. 2) Dostawa i montaż wzmacniacza miksującego wyposażonego w odtwarzacz CD, z możliwością odtwarzania plików MP3 z płyty CD, o mocy co najmniej 60 W, wyposażony w co najmniej 2 wejścia symetryczne liniowe, oraz co najmniej 2 wejścia symetryczne mikrofonowe oraz wyjście 100V 3) dostawa i montaż zestawu mikrofonowego bezprzewodowego składającego się z jednostki bazowej oraz dwóch mikrofonów doręcznych, posiadający odrębną regulację głośności dla każdego mikrofonu 4) Ekran projekcyjny elektryczny do zabudowy w suficie, powierzchnia Matt White; wym. 300x225 cm, z TRIGGER 230 V + Rozdzielacz napięcia TR2 5) Projektor 3D, o rozdzielczości Full HD 1080p, rozdzielczość optyczna co najmniej 1920x1080, kontrast 20000:1, jasność na poziomie co najmniej 2800 ANSI Lumenów 6) Dostawa i montaż ruchomego uchwytu do projektora, z siłownikiem elektrycznym, sposób wykonania zawarty w projekcie aranżacji wnętrza - karty nr od 25 do30, mocowany na ścianie, malowany proszkowo 5) Dostawa i montaż projektora, ekranu projekcyjnego. UWAGA: Ekran, projektor, głośniki, uchwyt, rolety elektryczne muszą być ze sobą zintegrowane podczas prezentacji. Sposób działania: w momencie uruchomienia za pomocą pilota projektora, ramię z projektorem automatycznie się ustawia w położenie robocze, jednocześnie opuszcza się ekran projekcyjny i rolety elektryczne zasłaniają okna. Po zakończeniu prezentacji, w chwili wyłączenia projektora (pilotem) podnoszą się rolety zaciemniające, zwija ekran projekcyjny, ramię z projektorem wraca do pozycji parkingowej. Dodatkowo ekran i rolety muszą posiadać możliwość sterowania niezależnego od projektora, dedykowanymi pilotami, niezależnymi od projektora. 7) Dostawa i montaż stołów konferencyjnych, z możliwością sztaplowania o wymiarach 80x180 cm. Sposób wykonania - szczegóły: projekt aranżacji wnętrza karty od 18 do 24. Ilość - 10 szt. 8) Dostawa stołu konferencyjnego z możliwością sztaplowania, o wymiarach 80x120 cm, sposób wykonania identyczny, jak stołów 80x180. Ilość 1 szt. 9) Dostawa 52 sztuk krzeseł na stelażach aluminiowych z możliwością sztaplowania oraz ze sklejki w kolorze olcha miodowa. Nowy Styl, WING II plus, obicie (siedzisko i oparcie) EF 808 Oban lub równoważne 10) Dostawa 5 foteli do hallu. Dom-Art-Styl, fotelik prosty z drewnianymi podłokietnikami, typ wąski, wysokość oparcia 84 cm, tkanina Niagara 21, wybarwienie nóg: wenge lub równoważny. 11) Dostawa oraz montaż rolet zaciemniających w sali ekspozycyjnej w ilości 12 szt, z osprzętem elektrycznym, kolorystyka: ciemna czekolada 12). Dostawa i montaż rolet zaciemniających w hallu, sterowanych ręcznie w ilości 4 szt, kolorystyka: ciemna czekolada 13). 14) Dostawa i montaż wieszaków zamontowanych na stałe do ściany z płyty meblowej w kolorze wenge lub zbliżonym, płyta strukturalna, wieszaczki w kolorze aluminium lub stali nierdzewnej. Ilość wieszaczków 52 szt. Rozmieszczenie zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą zał. nr 1 do SIWZ. 15) Dostawa i montaż lustra w ramie w kolorze wenge lub zbliżonym. Wymiary ok. 100x180 cm. Lustro dodatkowo pełni funkcję osłonową (dekoracyjną) rozdzielni elektrycznej. Na lustrze musi być oznaczenie wskazujące, iż jest to miejsce umieszczenia rozdzielni elektrycznej. 16) Dostawa i montaż szafko-siedziska umieszczonego pod wieszakami. Korpus siedziska wykonać z płyty meblowej, takiej samej jak korpus wieszaka. Należy wykonać dwa zestawy szafko-siedzisk. Pierwszy zawierający szafki dla 5 osób - całkowity wymiar 200x40x40 , drugi dla 8 osób - całkowity wymiar 317x40x40 cm. Siedziska otwierane do góry, dające możliwość przechowania bagażu zwiedzającym. Klapy muszą być wyposażone w siłowniki progresywne zapobiegające przycięciu palców, oraz dyskretne numerki na przedniej ściance mebla, w celu identyfikacji przez przechowującego bagaż. Siedziska tapicerowane, obicie: tkanina Niagara 21 lub podobna. Uwaga: tkanina na fotelikach w hallu i szafko-siedziskach powinna być taka sama lub bardzo zbliżona gatunkowo i kolorystycznie. 17.) 18) 19). Dostawa i montaż ekspozytorów typ C. Ekspozytor wykonać z płyty meblowej fornirowanej fornirem sosnowym (lakier mat). Ramy wykonać z klejonki sosnowej, wyposażony w regulatory wysokości, wym. 128x250 cm szczegóły w załączniku nr 1 do SIWZ - karty 31, 45 do 49. Na ekspozytorach należy umieścić eksponaty, które dostarczy Zamawiający. Opisy do eksponatów będą w formie multimedialnej. Na ściance pionowej należy umieścić 32 calowy telewizor, na którym będą wyświetlane opisy dotyczące danego eksponatu. Każdy eksponat ma mieć umieszczony obok QR kod i po najechaniu na niego przez użytkownika, po wczytaniu QR kodu pojawiają się informacje dotyczące eksponatu w postaci: tekstu, grafiki, ewentualnie krótkiego filmu (film tylko wybrane eksponaty). Szczegóły aplikacji multimedialnej zawiera punkt 22 niniejszej specyfikacji. 20) Dostawa i montaż monitora LDC minimum 46 cali z funkcją dotykową oraz wandaloodpornym wyświetlaczem (szyba hartowana) wraz z uchwytem i okablowaniem 21) Dostawa i montaż komputera dostosowanego do nakładki dotykowej IR w monitorze LCD wraz z zainstalowaną aplikacja, wg wytycznych z punktu 22 niniejszej specyfikacji. Komputer musi być wyposażony w wyjście HDMI oraz 3 wejścia USB. 22) Wykonanie i zainstalowanie aplikacji multimedialnej do zestawu monitor 46 cali plus komputer dostosowany do nakładki IR. Sposób działania: Aplikacja ma zawierać moduł informacyjny i rozrywkowy. Moduł informacyjny: Na wyświetlaczu monitora dotykowego w postaci graficznych ikonek, umieszczone są tytuły zagadnień związanych z tematyką leśną, m.in budowa drzew, gatunki objęte ochroną. Natomiast po kliknięciu w dany tytuł zagadnienia rozwija się szczegółowe menu, np. przy gatunkach objętych ochroną pojawia się lista tych gatunków w postaci ikon na których umieszczone są miniatury gatunków i ich polskie nazwy. Dalej klikając w dany gatunek na ekranie ma znajdować się grafika jako tło, logo nadleśnictwa, nazwa polska i łacińska gatunku, opis danego zagadnienia oraz fotografie na jego temat, z możliwością zamieszczenia filmu oraz dźwięku. Drugi moduł (rozrywkowy) aplikacji ma zawierać puzzle, quiz, grę w zbijanie Puzzle - użytkownik wybiera grafikę, którą za pomocą przesuwania elementów (puzzli) chce spróbować ułożyć. Po poprawnym ułożeniu ma pojawić się komunikat gratulujący. Quiz - użytkownik odpowiada na pytania. Po wybraniu poprawnej odpowiedzi podświetla się ona na zielono, po błędnym wyborze podświetla się na czerwono. Po przejściu przez wybraną liczbę pytań pojawia się komunikat informacyjny (liczba zdobytych punktów, czas). Każde pytanie zawiera 4 odpowiedzi, w tym jedną prawidłową. Gra w zbijanie - użytkownik za pomocą dotyku zbiera elementy niepasujące do zbioru, losowo pojawiają się zwierzęta. Użytkownik ma za zadania zbicie gatunków niewystępujących w polskich lasach. Materiały do wykonania aplikacji dostarcza Zamawiający. Opracowanie graficzne i merytoryczne leży po stronie Wykonawcy z nadzorem po stronie Zamawiającego. 23)Wykonanie i instalacja aplikacji multimedialnej do zestawu w ekspozytorze typ C. Do uruchomienia aplikacji należy wykorzystać 32 calowy TV, komputer mini PC, tablet. Aplikacja ma za zadanie na tablecie na podstawie zeskanowanego QR kodu wywołać planszę informacyjną dotyczącą eksponatu. Obraz z komputera PC ma być wyświetlany na TV. Tablet ma służyć do zczytywania QR kodów (wysyłać sygnał o eksponacie do aplikacji na mini PC) oraz do nawigacji jako graficzny pad. TV musi posiadać co najmniej 2 wejścia USB, 2 wejścia HDMI, wbudowane złącze WiFi Direct, wbudowany procesor co najmniej dwurdzeniowy, matryca FULL HD (złącze WIFI musi być kompatybilne ze złączem WiFi w tablecie). Tablet min 7 calowy wyświetlacz wyposażony w matrycę IPS z wielopunktowym dotykiem, dwie kamery - przód i tył; rozdzielczość co najmniej 2 megapiksele, matryca FULL HD, złącze WiFi Direct (zapewniające transmisję krótkich filmów w czasie rzeczywistym kompatybilne ze złączem w wyświetlaczu) Komputer mini PC musi być wyposażony w minimum 1 wejście HDMI, minimum 3 wejścia USB Materiały do wykonania aplikacji dostarcza Zamawiający. Opracowanie graficzne i merytoryczne leży po stronie Wykonawcy z nadzorem po stronie Zamawiającego. A. Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją zamówienia zawiera załącznik nr 1 SIWZ - Projekt aranżacji wnętrza, który jest integralną częścią zamówienia. Oferent oświadcza, iż zapoznał się z nią w całości i jest ona dla niego zrozumiała. B. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. C. Wymagania dotyczące dostawy: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, przepisami ppoż. oraz zgodnie z założeniami projektowymi. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. D. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 2) Do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych 3) Podane w opisie zamówienia oraz dokumentacji projektowej nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henryk Kaproń, Chlewiska 12C, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125684,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154405,59

  • Oferta z najniższą ceną: 154405,59 / Oferta z najwyższą ceną: 247938,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.