eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 253191 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1.E-book reader szt 5 2.Tablet kpl. 20 3.Etui i stacja dokująca kpl. 10 4.Monitor LCD 19 cali kpl. 30 5.Monitor LCD 27 cali kpl. 37 Zadanie nr 2 1.Telefax szt 20 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 20 2.Drukarka mobilna szt 10 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 20 3.Drukarka laserowa A4 - mono szt 80 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 80 Zadanie nr 3 1.Adapter do dysków szt 30 2.Kabel przejściówka SATA na ATA szt 5 3.Dysk wewnętrzny 500 GB szt 4 4.Dysk zewnętrzny szt 20 5.Pamięć RAM do laptopa szt 10 6.Kabel przedłużka szt 10 7.Karta graficzna do PC szt 3 8.Switch 8 portowy szt 30 9.Switch 24 portowy szt 12 10.Patchcord światłowodowy szt 50 11.Kabel D-SUB szt 15 12.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m) szt 2 13.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska) szt 300 14.Końcówki RJ 45 szt 300 Zadanie nr 4 1.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB szt 1 2.Adapter USB-IDE 3,5 cali, 2,5 cali, SATA, ATA dysk szt 1 3.Zasilacz UPS szt 7 4.Router szt 1 5.Uchwyt do monitorów szt 4 6.Tester kabli sieciowych szt 2 7.Przetwornica napięciowa szt 20 8.Drukarka kart chipowych szt 1 9.Dysk twardy wewnętrzny 500GB szt 2 10.Pamięć przenośna 2GB szt 15 11.Pamięć przenośna 4GB szt 15 12.Modem USB szt 50 13.Klawiatura szt 2 14.Kensington LOCK szt 15 15.Wkrętak akumulatorowy szt 2 16.Zaciskarka 8P/6P/4P szt 4 17.Zestaw wkrętaków precyzyjnych szt 5 18.Zasilacz ATX szt 2 19.Kieszeń na dyski ATA/SATA szt 3 20.Listwy zasilające szt 22 21.Pamięć do laptopa szt 2 22.Multimetr szt 1 23.Lutownica szt 1oraz materiały eksploatacyjne do lutownicy kpl 2 24.Nóż krosowniczy szt 2 Zadanie nr 5 1.Kabel UTP kat.6 (305m.) szt 3 2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.) szt 1 3.Kabel HDMI (20m.) szt 1 4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m) szt 1 5.Pasta termoprzewodząca szt 10 6.Płyta DVD-R 1,4 GB szt 800 7.Płyta DVD-RW 1,4 GB szt 200 8.Płyta DVD-R 4,7 GB szt 400 9.Płyta DVD-RW 4,7 GB szt 400 10.Sprężone powietrze szt 40 11.Środek do czyszczenia LCD szt 20 12.Środek do czyszczenia plastików szt 20 13.Płyn kontakt szt 5 14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet kpl. 1 15.Śruby do szafy RACK op/100 4 16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska) szt 900 17.Końcówki RJ 11 szt 200 18.Końcówki RJ 9 szt 200 19.Przedłużacz USB (2 m.) szt 30 20.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.) szt 10 21.Końcówki RJ 45 szt 1 000 Zadanie nr 6 1.Fax szt 4 oraz Komplet materiałów eksploatacyjnych kpl. 4 2.Drukarka do zdjęć szt 2 oraz Komplet materiałów eksploatacyjnych kpl 6 3.Switch 8 portów szt 10 4.Switch 24 porty szt 1 5.Oprogramowanie Microsoft Office szt 6 6.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki szt 2 7.Skaner rolkowy szt 3 8.Skaner płaski szt 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 48.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.300,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy trzysta złotych) na całość zamówienia, w tym: dla zadania nr 1 6.000,00 zł dla zadania nr 2 5.000,00 zł dla zadania nr 3 1.000,00 zł dla zadania nr 4 600,00 zł dla zadania nr 5 nie wymagane dla zadania nr 6 700,00 zł 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium RZP/57/PN/S/2012. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1.pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2.innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek nr 1, pokój nr 244, przed terminem składania ofert. 6.Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć niżej wymienione dokumenty, odpowiednio do artykułów według Opisu przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ): 2.4.1. Oświadczenie o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji sprzętu. 2.4.2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu dla komputerów przenośnych. 2.4.3. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych dla oferowanych komputerów 2.4.4. Oświadczenie (lub wydruk) o spełnieniu wymogów normy Energy Star 5.0. dla oferowanych komputerów i drukarek 2.4.5. Karta gwarancyjna dla każdego egzemplarza sprzętu 2.4.6. Certyfikat ISO 9001: 2008 oraz autoryzację producenta drukarek na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej 2.4.7. Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem drukarek. 2.4.8. Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanych drukarek 2.4.9. Certyfikat ISO 140001:2004 producenta oferowanych drukarek 2.4.10. Karta katalogowa oferowanego zasilacza awaryjnego UPS

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.terminu zawarcia umowy; 2.zmiany miejsca świadczenia; 3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej 01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa kancelaria jawna Zamawiającego - budynek nr 18, pokój nr 126.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Urządzenia komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Predmiotem zamówieniajest dostawa urządzeń komputerowych o zakresie: Zadanie nr 1 1.E-book reader szt 5 2.Tablet kpl. 20 3.Etui i stacja dokująca kpl. 10 4.Monitor LCD 19 cali kpl. 30 5.Monitor LCD 27 cali kpl. 37.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Telefaksy i drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie nr 2 1.Telefax szt 20 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 20 2.Drukarka mobilna szt 10 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 20 3.Drukarka laserowa A4 - mono szt 80 oraz Materiały eksploatacyjne kpl. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Różny sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zadanie nr 3 1.Adapter do dysków szt 30 2.Kabel przejściówka SATA na ATA szt 5 3.Dysk wewnętrzny 500 GB szt 4 4.Dysk zewnętrzny szt 20 5.Pamięć RAM do laptopa szt 10 6.Kabel przedłużka szt 10 7.Karta graficzna do PC szt 3 8.Switch 8 portowy szt 30 9.Switch 24 portowy szt 12 10.Patchcord światłowodowy szt 50 11.Kabel D-SUB szt 15 12.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m) szt 2 13.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska) szt 300 14.Końcówki RJ 45 szt 300 mówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego o zakresie:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - sprzęt peryferyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu peryferyjnego o zakresie: Zadanie nr 4 1.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB szt 1 2.Adapter USB-IDE 3,5 cali, 2,5 cali, SATA, ATA dysk szt 1 3.Zasilacz UPS szt 7 4.Router szt 1 5.Uchwyt do monitorów szt 4 6.Tester kabli sieciowych szt 2 7.Przetwornica napięciowa szt 20 8.Drukarka kart chipowych szt 1 9.Dysk twardy wewnętrzny 500GB szt 2 10.Pamięć przenośna 2GB szt 15 11.Pamięć przenośna 4GB szt 15 12.Modem USB szt 50 13.Klawiatura szt 2 14.Kensington LOCK szt 15 15.Wkrętak akumulatorowy szt 2 16.Zaciskarka 8P/6P/4P szt 4 17.Zestaw wkrętaków precyzyjnych szt 5 18.Zasilacz ATX szt 2 19.Kieszeń na dyski ATA/SATA szt 3 20.Listwy zasilające szt 22 21.Pamięć do laptopa szt 2 22.Multimetr szt 1 23.Lutownica szt 1oraz materiały eksploatacyjne do lutownicy kpl 2 24.Nóż krosowniczy szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Różny sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego o zakresie: Zadanie nr 5 1.Kabel UTP kat.6 (305m.) szt 3 2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.) szt 1 3.Kabel HDMI (20m.) szt 1 4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m) szt 1 5.Pasta termoprzewodząca szt 10 6.Płyta DVD-R 1,4 GB szt 800 7.Płyta DVD-RW 1,4 GB szt 200 8.Płyta DVD-R 4,7 GB szt 400 9.Płyta DVD-RW 4,7 GB szt 400 10.Sprężone powietrze szt 40 11.Środek do czyszczenia LCD szt 20 12.Środek do czyszczenia plastików szt 20 13.Płyn kontakt szt 5 14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet kpl. 1 15.Śruby do szafy RACK op/100 4 16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska) szt 900 17.Końcówki RJ 11 szt 200 18.Końcówki RJ 9 szt 200 19.Przedłużacz USB (2 m.) szt 30 20.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.) szt 10 21.Końcówki RJ 45 szt 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Pakiety oprogramowania i urządzenia do przesyłania danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów oprogramowania i urządzeń do przesyłania danych o zakresie: Zadanie nr 6 1.Fax szt 4 oraz Komplet materiałów eksploatacyjnych kpl. 4 2.Drukarka do zdjęć szt 2 oraz Komplet materiałów eksploatacyjnych kpl 6 3.Switch 8 portów szt 10 4.Switch 24 porty szt 1 5.Oprogramowanie Microsoft Office szt 6 6.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki szt 2 7.Skaner rolkowy szt 3 8.Skaner płaski szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5, 32.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.