eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruszów › Dostawa nadajników telemetrycznych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Odbudowa populacji cietrzewia w Borach Dolnośląskich - obszar Natura 2000 - na terenie Nadleśnictwa Ruszów - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-27

Ruszów: Dostawa nadajników telemetrycznych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Odbudowa populacji cietrzewia w Borach Dolnośląskich - obszar Natura 2000 - na terenie Nadleśnictwa Ruszów - etap II
Numer ogłoszenia: 253178 - 2015; data zamieszczenia: 27.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nadajników telemetrycznych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Odbudowa populacji cietrzewia w Borach Dolnośląskich - obszar Natura 2000 - na terenie Nadleśnictwa Ruszów - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk nadajników telemetrycznych Datalogger GSM/GPS, pozwalających na rejestrację współrzędnych geograficznych obiektu i przesyłanie za pomocą sieci GSM, w postaci SMS, o następujących parametrach:1) waga - maksymalnie 25 gram; 2) zasilanie - akumulatorowe, doładowywane energią słoneczną, zapewniające pracę dataloggera przez minimum 2 lata; 3) mocowanie dataloggera - szelki na grzbiecie. Wymagana jest również podkładka pod urządzenie, nie powodujące zadrapań lub skaleczeń z tworzywa typu neopren lub inny. Szelki wykonane z materiału zapewniającego odpowiednią elastyczność i trwałość z tworzywa typu neopren lub inny. Długość szelek - pozwalająca na swobodny montaż urządzenia dorosłym osobnikom cietrzewi; 4) Zamawiający wymaga, aby w dataloggerze był zainstalowany mechanizm zapobiegający przegrzewaniu się akumulatorów; 5) kolor szelek i dataloggera - brązowy, szary lub czarny; 6) rodzaj rejestrowanych danych - współrzędne geograficzne, wysokość npm., prędkość przemieszczania się; 7) zdalna konfiguracja parametrów częstotliwości gromadzenia i przesyłania danych; 8) częstotliwość gromadzenia danych (od świtu do zmierzchu) - co 15 minut, lub krócej; 9) możliwość otrzymywania danych - minimum co 15 minut; 10) ilość wysyłanych, zarejestrowanych zestawów danych w pojedynczym SMS-ie 1-6 11) mechanizm pozwalający na zapisywanie danych w pamięci dataloggera w przypadku braku zasięgu sieci GSM i ich automatyczne przesyłanie po ponownym wejściu w zasięg; 12) datalogger musi posiadać moduł diagnostyczny - wysyłający w czasie rzeczywistym w formie SMS informacji o stanie podzespołów dataloggera, minimum takich, jak: stan naładowania akumulatora i bieżące współrzędne geograficzne, pozwalający na sprawdzenie stanu podzespołów przed założeniem dataloggera; 13) forma udostępniania danych: a) dane udostępniane przez portal internetowy w dwojaki sposób: 1) w postaci plików w formacie .kml; .kmz; .txt lub .csv 2) w postaci elektronicznej wizualizacji danych na mapach oraz w formie tabelarycznej, pozwalającej użytkownikowi wybrać: 3) dowolny przedział czasowy; 4) ilość dataloggerów do wyświetlenia; 5) wyświetlanie danych w postaci zarówno punktów, linii, punktów połączonych liniami, bądź obszarów, na których zarejestrowano dane. W przypadku korzystania przez Zamawiającego z danych, udostępnionych w postaci elektronicznej wizualizacji danych na mapach oraz w formie tabelarycznej, musi istnieć możliwość wydruku/ eksportu wybranej wizualizacji do pliku .jpg lub pptx. Wycena wartości zamówienia musi obejmować wszystkie elementy związane z kosztami realizacji zamówienia, w tym min.: 1) roczny koszt pozyskania danych z jednego dataloggera, przy czym istnieje duże prawdopodobieństwo, że datalogger znajdzie się również w zasięgu sieci niemieckich; 2) koszt udostępnienia danych (przez portal internetowy); 3) koszt jednokrotnego przyjazdu do siedziby Zamawiającego i przeprowadzenia szkolenia w zakresie sposobu uruchomienia dataloggera i odbioru udostępnianych danych; 4) koszty opakowań i dostawy do siedziby Zamawiającego. Oferowane nadajniki muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w zgodzie z obowiązującymi przepisami i normami. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zadań związanych z zamówieniem, w tym i za terminowe wykonanie zamówienia i dostawę do siedziby Zamawiającego; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 4) Wykonawca dostarczy nadajniki na własny koszt; 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone nadajniki 6) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7) załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.20 - Nadajniki cyfrowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania wiedzą i doświadczeniem umozliwiającym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania potencjałem technicznym umozliwiającym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umozliwiającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat - pokój Nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone w ramach Programu reintrodukcji cietrzewia (Tetrao tetrix) na terenie Nadleśnictwa Ruszów na lata 2014 - 2016 w tamach Odbudowy populacji cietrzewia w Borach Dolnośląskich - obszar Natura 2000 - na terenie Nadleśnictwa Ruszów - etap II..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.