eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Ochrona siedziby ZUS Oddział Wojewódzki w białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Białystok: Ochrona siedziby ZUS Oddział Wojewódzki w białymstoku
Numer ogłoszenia: 253169 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, fax 085 748 64 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona siedziby ZUS Oddział Wojewódzki w białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie w sposób ciągły na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynkach A i B ZUS Oddział Wojewódzki w Białymstoku przy ul. Młynowej 29; b) czas wykonywania usługi: - w dniach wolnych od pracy tj. soboty, niedziele i święta - dozór całodobowy -dwóch umundurowanych pracowników ochrony (w każdym budynku po jednym pracowniku ochrony), - w pozostałe dni tygodnia w godz. 14:30 - 6:30 - dwóch umundurowanych pracowników ochrony (w każdym budynku po jednym pracowniku ochrony), a w godz. 15:00-23:00 - dodatkowo pracownik ochrony do pomocy w obsłudze portierni w budynkach A i B, - Zamawiający w przypadkach uzasadnionych jego potrzebami (np. urlop, choroba portiera), przewidział poza w/w czasem wykonywania usługi 740 dodatkowych roboczogodzin pracy pracownika ochrony. Liczba 740 godzin może nie być wykorzystana w pełni; c) Wykonawca zapewni patrol interwencyjny, tj. grupę wspierającą pracowników ochrony w celu zapobieżenia powstaniu szkody lub ujęcia sprawców zdarzenia będącego przyczyną interwencji; d) Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby, z których przynajmniej jeden pracownik ochrony na zmianie powinien być pracownikiem z licencją I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); e) Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone. Koszty uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa oraz koszty szkolenia w zakresie dostępu do informacji niejawnych ponosi Wykonawca. f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będzie zawierać przekazana zaproszonym Wykonawcom SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w artykule 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy-konania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia; Uwagi do ww. pkt: - poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć ochronę osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej o pow. całk. min. 2000 m2, o rocznej wartości zamówienia min. 80 000 zł brutto, realizowaną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku, - poprzez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), tj. budynki przeznaczone dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny, - poprzez zrealizowane zamówienie Zamawiający rozumie umowę wykonaną lub aktualnie realizowaną w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) do wykonywania usługi zatrudnią pracownika nadzoru posiadającego licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż regulowanie należności z tytułu wykonywania umowy dokonywane będzie miesięcznie, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, przelewem na konto Wykonawcy; e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej łącznie) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości nie mniejszej niż 500 000 złotych; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przekazanych w formie pisemnej przez Wykonawców Zamawiającemu. Dodatkowo ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców, które zostanie ocenione na podstawie załączonego do wniosku wykazu usług oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Za każde dodatkowe zamówienie (powyżej wymaganego minimum 2 zamówień) zrealizowane z należytą starannością i potwierdzone odpowiednimi dokumentami wykonawca otrzyma po jednym punkcie. a) Zamawiający spośród Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców z najwyższymi notami, tj. tych pięciu, którym zostanie przyznana największa ilość punktów za zrealizowane zamówienia określone w pkt 6 lit. g i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Za każde dodatkowe (powyżej dwóch) zamówienie Wykonawca otrzyma 1 pkt (maksymalnie 8 pkt); b) w przypadku, gdy kilku wykonawców otrzyma tę samą ilość punktów, zamawiający zakwalifikuje tych wykonawców, którzy wykażą zamówienia o najwyższej wartości (w tym przypadku Zamawiający zsumuje odpowiednio zamówienia o najwyższej wartości). Do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy uzyskają największą ilość punktów i zajmą 5 pierwszych pozycji w rankingu wniosków; c) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, złożone zgodnie ze wzorem; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesję wydaną przez Ministra SWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia; d) wykaz pracowników nadzoru - do wykazu winny zostać dołączone kserokopie posiadanych uprawnień, złożony zgodnie ze wzorem; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.)]; g) wykaz wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (maks. 10) polegających na ochronie osób i/lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie użyteczności publicznej o pow. całk. min. 2000 m2, o rocznej wartości zamówienia min. 80 000 zł brutto, realizowaną w sposób ciągły przez okres min. jednego roku każde, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie, złożony zgodnie ze wzorem: h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej łącznie) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości nie mniejszej niż 500 000 złotych. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym: - w przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym; - poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem); - w przypadku podpisywania wniosku lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie przewiduje publikacji SIWZ na stronie internetowej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiajacy przekaże SIWZ zaproszonym wykonawcom do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 11:00, miejsce: wnioski należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Wiśniewski - specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, ul. Młynowa 29 w Białymstoku, budynek B, VII piętro, pokój 712, tel. 085 74-86-748, w godz. 8:00 - 15:00, faks 085 74-86-904, e-mail: zusbl@zetobi.com.pl. Wzory dokumentów i oświadczeń wykonawcy mogą uzyskać u Zamawiajacego lub na stronie internetowej www.zus.pl - w ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.