eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Całodobowa fizyczna ochrona Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Gorzów Wielkopolski: Całodobowa fizyczna ochrona Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 253159 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, fax 0-95 7256 450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sr-gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa fizyczna ochrona Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna budynków nr 10 i 15 oraz gospodarczego nr 13 Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp przy ul. Chopina 52, wspomagana technicznymi środkami zabezpieczenia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia - tekst jednolity (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z dnia 4 sierpnia 2005r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w punkcie III specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw i konserwacji sprzętu komputerowego lub/i biurowego;3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5) Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego w specyfikacji. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z odpowiedzialnością deliktową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych). 7) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. 8) Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 9) Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 10) Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.11) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 12) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w artykule 89 ustawy Pzp. :a)Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ. b)Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. c)Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. d)Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e)Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny. f)W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. g) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 13) Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załączonego do SIWZ. 2) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 3) oświadczenie, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie osobiście, bez udziału podwykonawców ; 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna odpowiednia koncesja MSWiA do prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia i osób; 9) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z odpowiedzialnością deliktową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych); 12) wykaz zrealizowanych i/lub realizowanych w latach 2005-2007 nie mniej niż dwóch usług w zakresie ochrony budynków biurowych i osób odpowiadających wielkością, wartością i rodzajem zamówienia do usługi stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Usługa winna być wykonywana nie krócej niż 12 miesięcy. 13) wykaz personelu przeznaczonego do wykonania zadania (imię, nazwisko, stanowisko, wykształcenie, forma zatrudnienia) wraz z podaniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje, uprawnienia do wykonywania służby ochrony osób i mienia: a) pracownicy przewidziani do organizowania i kierowania zespołami pracowników ochrony fizycznej winni posiadać licencję pracownika ochrony drugiego stopnia ( właściciel lub pełnomocnik). b) pracownicy przewidziani do pełnienia bezpośredniej służby ochrony w budynku winni posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, zgodnie ponadto ustawą ponadto ochronie osób i mienia. c) ponadto wszyscy pracownicy przewidziani do wykonania zadania winni posiadać zaświadczenia z odbytego szkolenia w zakresie znajomości i obsługi urządzeń i systemów zabezpieczenia będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego, poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych uzyskane w drodze postępowania sprawdzającego w trybie art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami) dokonanego przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych - te dokumenty (podpunkt c) wymagane będą w terminie 14 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą 14) wykaz sprzętu, który musi uwzględniać rodzaj i ilość broni, rodzaj i ilość środków bezpośredniego przymusu, broń sygnałową, środki łączności bezprzewodowej, ręczne wykrywacze metalu jakie mają być w użyciu przez pracowników ochrony stosownie do wymogów ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.) oraz ustawą o ochronie osób i mienia - tekst jednolity (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z dnia 4 sierpnia 2005r.). 15) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 16) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonawców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp); 17) w przypadku, kiedy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialności, a z odpisu właściwego rejestru nie wynika prawo do złożenia oferty cenowej przekraczającej dwukrotną wartość kapitału spółki, winien złożyć do oferty kopię uchwały wspólników w tym zakresie stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, 18) w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną powinno zostać załączone do oferty pełnomocnictwo, lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie uwzględniająca jako minimum poniższe zagadnienia: - dokładne określenie stron tej umowy i ich upełnomocnionych przedstawicieli do zawarcia takiej umowy, - określenie celu wspólnych działań obejmujących złożenie oferty oraz realizację przedmiotu zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdej ze stron tej umowy, - oznaczenie okresu obowiązywania umowy jednakże okres ten nie może być krótszy niż czasookres realizacji przedmiotu zamówienia, - określenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego przez każdego uczestnika tej umowy, - wskazanie podmiotu (strony umowy) jako lidera upełnomocnionego względem Zamawiającego do reprezentowania wszystkich uczestników wraz z jego zakresem jego uprawnień do takiej reprezentacji, - zapis zakazujący rozwiązania umowy w okresie realizacji zamówienia oraz zmiany stron tej umowy. 19) W przypadku spółki cywilnej należy załączyć kopię umowy spółki, niezależnie od wyciągu z rejestru poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich przedsiębiorców objętych tą umową. 20) W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 6, 7 i 10, składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9. składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 21) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, 6, 7, 9 i 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone nie wcześniej, jak odpowiednio dla pkt. 5, 6, 7, 9 i 10; 22) dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 23) dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sr-gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10. 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl.10. 66-400 Gorzów Wlkp. pokój 118 - Biuro podawcze Sądu Rejonowego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.