Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Toruń: Dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych
Numer ogłoszenia: 253138 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu , Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527900, 6211341, faks 056 6521189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych w asortymencie i w ilościach określonych w tabelach stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części, tj.: - część I zamówienia (Bydgoszcz) Dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych do stacji obsługi samochodów zlokalizowanej w Bydgoszczy przy ul. Gajowej 99 w asortymencie i w ilościach określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. - część II zamówienia (Grudzień) Dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych do stacji obsługi samochodów zlokalizowanej w Grudziądzu przy ul. Łyskowskiego 39/41 w asortymencie i w ilościach określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z uwzględnieniem podziału dokonanego przez Zamawiającego. Wykonawca może ubiegać o udzielenie zamówienia przez złożenie oferty na jedną lub dwie części zamówienia określone powyżej. Ilości każdego asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ mogą ulec zmianie maksymalnie o 10 % w zależności od zapotrzebowań klientów korzystających z usług stacji obsługi Zlecającego, a z tytułu zmiany ilości Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze wobec Zlecającego. Zmiana ilości asortymentu nie może spowodować przekroczenia wartości brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotowego zamówienia. Farby, lakiery i materiały lakiernicze muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach. Na żądanie Zlecającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne certyfikaty dokumentujące spełnianie wymagań jakościowych oraz udokumentować pochodzenie dostarczonych materiałów. Zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 ze zm.) oraz Rozporządzeniami Ministra Zdrowi, wydanymi na jej podstawie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zlecającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego na materiały będące przedmiotem zamówienia. Dostawy realizowane będą sukcesywnie transportem Zlecającego w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. od 09.00 do 17.00 na podstawie zapotrzebowań składanych przez Zlecającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach (jednak nie częściej niż 10 razy w roku) Zlecający zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówionego asortymentu przez Wykonawcę i na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00 - Farby 44.82.00.00 - Lakiery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188, poz. 1154)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 (dla I i II cz. zamówienia), 2 (dla I cz. zamówienia) i 3 (dla II cz. zamówienia) do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p.p.u.p. Poczta Polska, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, pokój nr 128.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:00, miejsce: p.p.u.p. Poczta Polska, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych do stacji obsługi samochodów zlokalizowanej w Bydgoszczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych do stacji obsługi samochodów zlokalizowanej w Bydgoszczy przy ul. Gajowej 99 w asortymencie i w ilościach określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości każdego asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie maksymalnie o 10 % w zależności od zapotrzebowań klientów korzystających z usług stacji obsługi Zlecającego, a z tytułu zmiany ilości Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze wobec Zlecającego. Zmiana ilości asortymentu nie może spowodować przekroczenia wartości brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotowego zamówienia. Farby, lakiery i materiały lakiernicze muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach. Na żądanie Zlecającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne certyfikaty dokumentujące spełnianie wymagań jakościowych oraz udokumentować pochodzenie dostarczonych materiałów. Zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 ze zm.) oraz Rozporządzeniami Ministra Zdrowi, wydanymi na jej podstawie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zlecającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego na materiały będące przedmiotem zamówienia. Dostawy realizowane będą sukcesywnie transportem Zlecającego w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. od 09.00 do 17.00 na podstawie zapotrzebowań składanych przez Zlecającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach (jednak nie częściej niż 10 razy w roku) Zlecający zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówionego asortymentu przez Wykonawcę i na jego koszt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych do stacji obsługi samochodów zlokalizowanej w Grudziądzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, lakierów i materiałów lakierniczych do stacji obsługi samochodów zlokalizowanej w Grudziądzu przy ul. Łyskowskiego 39/41 w asortymencie i w ilościach określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Ilości każdego asortymentu wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ mogą ulec zmianie maksymalnie o 10 % w zależności od zapotrzebowań klientów korzystających z usług stacji obsługi Zlecającego, a z tytułu zmiany ilości Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze wobec Zlecającego. Zmiana ilości asortymentu nie może spowodować przekroczenia wartości brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotowego zamówienia. Farby, lakiery i materiały lakiernicze muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach. Na żądanie Zlecającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne certyfikaty dokumentujące spełnianie wymagań jakościowych oraz udokumentować pochodzenie dostarczonych materiałów. Zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 ze zm.) oraz Rozporządzeniami Ministra Zdrowi, wydanymi na jej podstawie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zlecającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego na materiały będące przedmiotem zamówienia. Dostawy realizowane będą sukcesywnie transportem Zlecającego w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. od 09.00 do 17.00 na podstawie zapotrzebowań składanych przez Zlecającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach (jednak nie częściej niż 10 razy w roku) Zlecający zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówionego asortymentu przez Wykonawcę i na jego koszt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.