eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją technologiczną budynku Collegium Biomedicum w Gdańsku przy ul. Dębinki 1.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Gdańsk: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją technologiczną budynku Collegium Biomedicum w Gdańsku przy ul. Dębinki 1.
Numer ogłoszenia: 253118 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15, 3491740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją technologiczną budynku Collegium Biomedicum w Gdańsku przy ul. Dębinki 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji instalacji wentylacji wraz z inwentaryzacją technologiczną budynku Collegium Biomedicum w Gdańsku przy ul. Dębinki 1. 2.Szczegółowy zakres prac projektowych zawarty jest w załączniku nr 4, 5, 6, 7 i 8 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: Etap I -Cześć niska budynku obejmuje opracowanie: Inwentaryzacji technologicznej budynku, Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi. Kosztorysu Inwestorskiego, Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Etap II -Cześć wysoka budynku obejmuje opracowanie: Inwentaryzacji technologicznej budynku, Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji wentylacji mechanicznej wraz instalacjami towarzyszącymi , Kosztorysu Inwestorskiego, Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a/ 2 projekty w zakresie wentylacji, sterowania, monitorowania, które zostały fizycznie zrealizowane, przeprowadzone zostały procedury odbiorowe i instalacje są eksploatowane . b/ 2 projekty instalacji wentylacji (klimatyzacji) w których zastosowaną co najmniej trzy z niżej wymienionych technik wentylacyjnych: -wentylacji ogólnej nawiewno-wywiewnej z zastosowaniem odzysku ciepła , -wentylacji odciągów miejscowych (dygestoria) wraz z regulacją przepływu, -regulowanie automatycznie i monitorowanie układów ciśnień między pomieszczeniami, -stosowanie wyporowej techniki napływu powietrza, -stosowanie III stopnia filtracji wraz monitoringiem, -utrzymywanie i monitorowanie zadanych temperatur i wilgotności , -stosowanie chłodzenia w układach z zastosowaniem wody lodowej, układów z odparowaniem pośrednim, c/ 1 projekt systemu sterowania i monitorowania układami wentylacji w (klimatyzacji) w którym zastosowano sterowniki cyfrowe. 3) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: a/ co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu w specjalności architektonicznej, b/ co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ., c/ co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z minimum 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp) 2. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, projektów wyszczególnionych w rozdz. III ust. 1 pkt 2 a , b i c SIWZ z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 2 do SIWZ]; 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o których mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował [wg załącznika nr 3]. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami wymaganymi w rozdz. III ust. 1 pkt 4 a , b i c SIWZ. 5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia do projektowania wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do Izby. 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W.w dokumenty uważa się za aktualne, jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku, pawilon nr 4, pok. nr 22, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku, pawilon nr 4, pok. nr 22, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.