eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA PALIW GRZEWCZYCH NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH OBSZARU APELACJI ŁÓDZKIEJ ORAZ WARSZAWSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Kraków: DOSTAWA PALIW GRZEWCZYCH NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH OBSZARU APELACJI ŁÓDZKIEJ ORAZ WARSZAWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 253041 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej , ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, woj. małopolskie, tel. 728 585 179, faks 12 4175665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW GRZEWCZYCH NA RZECZ SĄDÓW POWSZECHNYCH OBSZARU APELACJI ŁÓDZKIEJ ORAZ WARSZAWSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa grzewczego (oleju opałowego lekkiego) na rzecz sądów powszechnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. W każdej części dostawa obejmuje następujące ilości litrów oleju opałowego lekkiego: część 1 - Apelacja Łódzka w ilości litrów 37 840 część 2 - Apelacja Warszawska w ilości litrów 34 500 2.Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C- PNC-96024:2011. 3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie, w dostawach częściowych, w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2015 roku do 31 maja 2015 roku lub do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Dostawa częściowa dla danej jednostki mieścić się będzie w zakresie maksimum xxx litrów, jednak nie mniej niż yyy litrów. Szczegółowe informacje, dotyczące minimalnej i maksymalnej wielkości dostawy częściowej paliwa grzewczego dla danej jednostki sądownictwa znajdują się w Załączniku nr 5 do SIWZ. 5.Dostawy będą realizowane w następujący sposób: 1)Dostawa towarów następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego), na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2)Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi jednostka sądownictwa według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienia w terminie minimum 7 dni od daty wymaganej dostawy oleju. 3)Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności upoważnionego przez jednostkę sądownictwa pracownika. 4)Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15oC. 7.Zamawiający, korzystając z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy, w SIWZ oraz załącznikach określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 50% wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek sądownictwa, na rzecz których prowadzone jest postępowanie. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8.Wykaz sądów powszechnych i lokalizacji dostaw, na rzecz których prowadzone jest postępowanie stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W wykazie zostały ponadto wskazane ilości paliwa grzewczego dostarczanego w ramach zamówienia, a także minimalne i maksymalne wielkości dostaw częściowych, w rozbiciu na poszczególne części postępowania i poszczególne sądy powszechne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Odpowiednie pełnomocnictwa (w szczególności w sytuacjach określonych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział V pkt 3 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 5
  • 2 - Upust - 95

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na cenę; 2)zmiany jednostki sądownictwa, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu jednostek sądownictwa; 3)zmiany nazw jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego w konsekwencji wprowadzenia zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu jednostki sądownictwa powszechnego; 4)zmiany lokalizacji dostaw częściowych pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu jednostek sądownictwa; 5)zmiany płatnika pod warunkiem zmian w funkcjonowaniu jednostek sądownictwa; 6)zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 4 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czdsigb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie 31-463 Kraków, ul. Farmaceutów 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, pokój nr 14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uzupełnienie informacji z II.2) Umowa realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2015 roku do 31 maja 2015 roku lub do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Powołany termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu wyłącznie z powodu zaistnienia siły wyższej, uniemożliwiającej realizację postanowień umowy. W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia/oświadczeń Zamawiającego termin określony powyżej może ulec przedłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego na rzecz sądów powszechnych obszaru apelacji łódzkiej w ilości litrów 37 840.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 5
    • 2. Upust - 95

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego na rzecz sądów powszechnych obszaru apelacji warszawskiej w ilości litrów 34 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 5
    • 2. Upust - 95

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.