eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › Odnowienie elewacji zewnętrznej budynku Szkoły Podstawowej w Kipsznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Ciężkowice: Odnowienie elewacji zewnętrznej budynku Szkoły Podstawowej w Kipsznej
Numer ogłoszenia: 252994 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 6510051, faks 14 6510944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie elewacji zewnętrznej budynku Szkoły Podstawowej w Kipsznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania są roboty budowlane związane z wykonaniem Odnowienia elewacji zewnętrznej w budynku szkoły Podstawowej w Kipsznej - Gmina Ciężkowice w zakresie: - organizacja placu budowy - roboty demontażowe i rozbiórkowe - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - wykonanie rusztowania zewnętrznego - naprawa rynien dachowych i założenie śniegołapów - roboty związane z wymiana czyszczaków od rur spustowych - zabezpieczenie spękań i rys na elewacji, uzupełnienie tynku zewnętrznego - wzmocnienie elewacji przy użyciu siatki z włókna szklanego - wykonanie elewacji metodą lekko - mokrą przy użyciu tynku mineralnego - odnowienie elewacji cokołu kamiennego - oczyszczenie kamienia, uzupełnienie fug w kamieniu, impregnacja - wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na 15 szt. drzew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy 00/100 złotych) powinno być wniesione w terminie do dnia 14.08.2009 r. do godz. 9.00. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: G-341-4/09. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1. w pieniądzu 2. poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U z 2007 r Nr 42 poz. 275)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 3 robotami budowlanymi (jako generalny wykonawca) wykonywaną na budynkach użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub jednorodzinnych polegającymi na wykonaniu elewacji budynku metodą lekko - mokrą lub tradycyjną o powierzchni co najmniej 300 m2 i o wartości prac budowlanych co najmniej 150000,00 zł Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - wykazu zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych odpowiednimi dokumentami, (referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, dla których zamówienia zostały zrealizowane) iż przedstawione roboty budowlane zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 3 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Z przedłożonego dokumentu jednoznacznie ma wynikać, że wykonawca wykonał elewację budynku metodą lekko - mokrą lub tradycyjną o powierzchni co najmniej 300 m2 a wartość prac budowlanych wyniosła co najmniej 150000,00 zł b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min 10 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy - posiadania lub dysponuje odpowiednią ilością osób (pracowników fizycznych) zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 10 Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. -sporządzenia wykazu osób - podania personelu technicznego który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Z zakresu przypisanych prac ma wynikać, że wykonawca jest w stanie zrealizować zadanie w pełni - załącznik nr 4 SIWZ C. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca: - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, D. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. UPzp Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - wykaz oświadczeń zawartych w dokumencie o nazwie Oświadczenie /załącznik nr 2/ złożonych w trybie art. 22 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu winien złożyć oświadczenie, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Ponadto Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że wykonawca: - zapoznał się z terenem budowy i że nie wnosi żadnych uwag - w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego - realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością - oferowane materiały, urządzenia spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty - udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace budowlane - roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z należytą starannością, zgodnie z normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, a w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, dokumentacją projektowo - techniczną, etyką zawodową przepisami BHP i postanowieniami umowy. - wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne - po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami akceptują je bez zastrzeżeń Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 , poz. 605 z 2006 r.), winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych kopii za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy dokonać na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią załącznika nr 2 SIWZ . - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciężkowice ul. Tysiąclecia 19 33-190 Ciężkowice, pok. nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ciężkowice ul. Tysiąclecia 19 33-190 Ciężkowice, pok. nr 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.