eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DRUK BROSZUR DLA GŁÓWNEGO PUNKTU INFORMACYJNEGO O FUNDUSZACH EUROPEJSKICH oraz WYKONANIE DRUKÓW KPA POTWIERDZENIE ODBIORU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Kielce: DRUK BROSZUR DLA GŁÓWNEGO PUNKTU INFORMACYJNEGO O FUNDUSZACH EUROPEJSKICH oraz WYKONANIE DRUKÓW KPA POTWIERDZENIE ODBIORU
Numer ogłoszenia: 252981 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227779 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK BROSZUR DLA GŁÓWNEGO PUNKTU INFORMACYJNEGO O FUNDUSZACH EUROPEJSKICH oraz WYKONANIE DRUKÓW KPA POTWIERDZENIE ODBIORU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - DRUK BROSZUR 1. Przedmiotem I części zamówienia jest usługa druku broszur dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich w nakładzie 172 000 egzemplarzy. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 4 wzorów broszury i druku w ilości 43 000 egzemplarzy kaSdego z nich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla I części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, na mocy Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemu informacji o funduszach europejskich nr DIP/DEF - VIII/POPT/04/526/08/10, zawartego w dniu 17 maja 2010 r. pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - DRUKI KPA POTWIERDZENIE ODBIORU 1. Przedmiotem II części zamówienia jest usługa wykonania druków KPA Potwierdzenie odbioru w nakładzie 30 000 sztuk (15 opakowań po 2 000 sztuk). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór druku zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie (w I części) współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, na mocy Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemu informacji o funduszach europejskich nr DIP/DEF - VIII/POPT/04/526/08/10, zawartego w dniu 17 maja 2010 r. pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DRUK BROSZUR DLA GŁÓWNEGO PUNKTU INFORMACYJNEGO O FUNDUSZACH EUROPEJSKICH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFSETdruk I MEDIA Sp. Z O.O., ul. Frysztacka 48, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19392,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WYKONANIE DRUKÓW KPA POTWIERDZENIE ODBIORU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poligrafia BRO-KAL S.C., Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2205,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2169,72

  • Oferta z najniższą ceną: 2169,72 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.