eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie, dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w budynku przy ul. Świętoduskiej 3 w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25295

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: wykonanie, dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w budynku przy ul. Świętoduskiej 3 w Lublinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Lublin, do kontaktów: Dariusz Koproń, Małgorzata Kubiczek, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.lublin.eu Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Dział Administracyjno - Gospodarczy Urzędu Miasta Lublin, Dariusz Koproń, Pl. Litewski 1, I piętro pokój nr 108, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 44-35-405, fax 0-81 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.bip.lublin.eu. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Referat ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Małgorzata Kubiczek, Pl. Litewski 1 pokój nr 3, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 44-35-713, fax 0-81 44-35-777, e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl, www.bip.lublin.eu. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w budynku przy ul. Świętoduskiej 3 w Lublinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż niżej wymienionych regałów przejezdnych i stacjonarnych w budynku przy ul. Świętoduskiej 3 w Lublinie. 1.Wykaz zamawianych regałów: 1.1. Regał przejezdny dwustronny, 5 elementowy - 26 szt. 1.2. Regał przejezdny dwustronny, 4 elementowy - 2 szt. 1.3. Regał stacjonarny dwustronny, 5 elementowy - 1 szt. 1.4. Regał przejezdny dwustronny, 5 elementowy - 18 szt. 1.5. Regał przejezdny dwustronny, 3 elementowy - 11 szt. 1.6. Regał stacjonarny dwustronny, 3 elementowy - 4 szt. 1.7 Regał stacjonarny dwustronny, 1 elementowy - 2 szt. 1.8. Regał przejezdny dwustronny, 5 elementowy - 4 szt. 1.9. Regał przejezdny dwustronny, 4 elementowy - 10 szt. 1.10. Regał stacjonarny jednostronny, 5 elementowy - 1 szt. 1.11. Regał stacjonarny jednostronny, 3 elementowy - 1 szt. 2. Minimalne parametry techniczne i wymagania konstrukcyjne regałów przejezdnych i stacjonarnych. 2.1. Konstrukcja torów jezdnych (szyn) i podwozia regałów. Tory jezdne (szyny) nawierzchniowe, wykonane z aluminium, z podłogą własną (wyrównawczą). Górna płaszczyzna podłóg musi być wypoziomowana z górną powierzchnią torów jezdnych. Tory jezdne powinny być umieszczone na podkładach umożliwiających tłumienie drgań przy przesuwaniu regałów. Rozstaw i ilość osi torów jezdnych - jak na rysunku lub zbliżony. Podwozie regałów wykonane z profilu stalowego zimnogiętego, lakierowanego proszkowo, zapewniającego odpowiednią sztywność i trwałość. Podwozie z zainstalowanymi kołami jezdnymi o wymiarach zapewniających bezawaryjną pracę. 2.2. Konstrukcja mechanizmu napędowego. Mechanizm napędowy ręczny łańcuchowo-kołowy z łańcuchową przekładnią zębatą. Przesuwanie regałów przy użyciu pokrętła (korby) przy sile ok. 50 N. Wszystkie elementy obrotowe napędu łożyskowane na kulkowych łożyskach tocznych. Mechanizm napędowy musi być wyposażony w blokadę przesuwu (zamek blokujący) umieszczony przy pokrętle. 2.3. Konstrukcja ścian bocznych i tylnych. Ściany boczne i tylne wykonane za stali zimnowalcowanej. Ściany boczne pełne z otworami (perforacją) nie rzadziej niż co 20-30 mm, umożliwiającą regulację odstępu między półkami. Ściany tylne w regałach stacjonarnych jednostronnych (pojedynczych) - pełne. Ściany działowe w regałach przejezdnych dwustronnych - ze stężeniami. 2.4. Konstrukcja półek. Półki wykonane ze stali zimnowalcowanej minimum trzykrotnie gięte na swej dłuższej krawędzi a dwukrotnie na krótszej. Grubość półek ok. 30 mm. Konstrukcja półki zapewniająca nośność nie mniejszą niż 75 kg/mb. Profil półki z podgięciem do góry lub w inny sposób zabezpieczający przed przesuwaniem się dokumentów na sąsiednie półki. Wierzchnie półki mocowane na trwałe w celu uzyskania większej sztywności regału. Półki wyposażone w zaczepy zapewniające możliwość ich montażu na dowolnej wysokości regału. 2.5. Pozostałe wymagania. a).wszystkie elementy konstrukcyjne regałów lakierowane proszkowo - kolor RAL 9002; b).wszystkie regały wyposażone w odboje oraz panele ozdobne umożliwiające ich czytelne i estetyczne oznakowanie; c).przedmiot zamówienia winien odpowiadać obowiązującym normom dotyczącym mebli metalowych, a materiały użyte przy ich produkcji winny posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II.1.5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia:1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Organizacyjnym, Pl. Litewski 1 pokój nr 3, po wcześniejszym dokonaniu wpłaty 5,00 zł w punkcie kasowym w budynku Urzędu Miasta Lublin przy ul. Wieniawskiej 14 - parter, w poniedziałek - wtorek 7.30 - 16.30, środa - piątek 7.30 - 14.30 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł plus koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:00, Wydział Organizacyjn, Referat ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7 - parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.