eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie zasilania pompy Nr 2 oraz pompy Nr 3 do hydrotransportu dla instalacji podsadzkowej na poziomie III Kopalni Soli Wieliczka S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Wieliczka: Wykonanie zasilania pompy Nr 2 oraz pompy Nr 3 do hydrotransportu dla instalacji podsadzkowej na poziomie III Kopalni Soli Wieliczka S.A.
Numer ogłoszenia: 252946 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo - Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zasilania pompy Nr 2 oraz pompy Nr 3 do hydrotransportu dla instalacji podsadzkowej na poziomie III Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zasilania pompy nr 2 oraz pompy nr 3 do hydrotransportu dla instalacji podsadzkowej na poziomie III Kopalni Soli Wieliczka S.A. 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z Projektem zasilania w energię elektryczną pomp do hydrotransportu dla instalacji podsadzkowej na poz. II i III Kopalni Soli Wieliczka nr proj. ELS-372.2/08, który to projekt jest integralną częścią Projektu dostosowania instalacji podsadzkowej do likwidacji wschodniej niezabytkowej części kopalni. (stanowiący zał. nr 1 do SIWZ) 3. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia: 1) dostawa szaf zasilających z wyposażeniem aparaturowym wg. projektu technicznego nr ELS-372.2/08, 2) prace transportowe materiałów i urządzeń, 3) wykonanie instalacji elektrycznych stanowisk pracy zespołów pompowych zgodnie z projektem technicznym nr ELS-372.2/08, 4) wyposażenie pola rozdzielczego nr 3 w rozdzielni SN 3 kV III Wschód w zabezpieczenia zgodnie z projektem, 5) wykonanie zasilania pojazdowej stacji transformatorowej 3/0,5 kV 315 kVA wraz z ułożeniem i zabudową kabla SN zasilającego stację , 6) zabudowa pojazdowej stacji transformatorowej 3/0,5 kV 315kVA ( będącą własnością kopalni ) w wyrobisku górniczym w rejonie porzeczni August dla układu zasilania stanowiska pompy nr 2, 7) wykonanie pomiarów i prób funkcjonalnych instalacji elektrycznych dla stanowisk pomp nr 2 i nr 3, 8) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 9) ruch próbny instalacji i sprawdzenie funkcjonalne. 4. Zgodność z prawem 4.1. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem: 1) Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (jednolity tekst: Dz. U. z 2005, Nr 228, poz.1947 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, 2) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. z 2002 r. Nr 139 poz. 1169 ze zm.), 3) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego, 4) Dyrektywy Unii Europejskiej 94/9/WE - co należy potwierdzić Deklaracją Zgodności WE 4.2. Tryb realizacji § 14 ww. rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. będzie ustalony pomiędzy Kierownikiem Ruchu Zakładu Górniczego Kopalnia Soli Wieliczka, a umocowanym przedstawicielem Wykonawcy w protokole przekazania placu budowy. 4.3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania, w zakresie swojej działalności zawodowej, powierzonych mu czynności w Ruchu Zakładu Górniczego Kopalnia Soli Wieliczka (art. 79 ww. ustawy Prawo geologiczne i górnicze). Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu zasilania w energię elektryczną pompy w podziemnych wyrobiskach kopalnianych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ Udokumentowanie, iż osoby wchodzące w skład zespołu wykonującego przedmiot zamówienia posiadają kwalifikacje w zakresie elektrycznym do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym co najmniej do 3 kV, 2/ Udokumentowanie, iż osoby kierujące robotami posiadają kwalifikacje dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym co najmniej do 3 kV, 3/ Udokumentowanie, iż osoby kierujące robotami posiadają kwalifikacje do zatrudnienia na stanowisku dozoru ruchu elektrycznego podziemnych zakładów górniczych wydobywających kopaliny inne niż węgiel kamienny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie Przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie Przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 niniejszej umowy, 2) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego Przedmiotu umowy, 3) potrzeby wykonania Przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 niniejszej umowy. Potrzeba wykonania Przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi w sytuacji gdy: a) użycie przewidzianych w Dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 niniejszej umowy, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu umowy przez Wykonawcę, b) użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 4) wystąpienia odmiennych od przyjętych w Dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 niniejszej umowy, warunków geologicznych, hydrogeologicznych lub górniczych, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w Dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 umowy, 6) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 7) kolizji prowadzonych przez Wykonawcę robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego inwestycjami, 8) przestojów i opóźnień w wykonywaniu Przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 9) działania siły wyższej, 10) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOPALNIA SOLI WIELICZKA Spółka Akcyjna 32-020 WIELICZKA Park Kingi 1. Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 11:30, miejsce: KOPALNIA SOLI WIELICZKA Spółka Akcyjna 32-020 WIELICZKA Park Kingi 1. Sekretariat Zarządu - Budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.