eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Rozbudowa i budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mińsk Mazowiecki w miejscowościachZamienie, Budy Barcząckie, Targówka, Osiny Nowe oraz Stojadła.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Mińsk Mazowiecki: Rozbudowa i budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mińsk Mazowiecki w miejscowościach: Zamienie, Budy Barcząckie, Targówka, Osiny Nowe oraz Stojadła.
Numer ogłoszenia: 25292 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582851, fax 025 7582489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowieck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mińsk Mazowiecki w miejscowościach: Zamienie, Budy Barcząckie, Targówka, Osiny Nowe oraz Stojadła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą polegały na: a) dostosowaniu stacji transformatorowej Zamienie 5 (0958) do zwiększonego obciążenia, dobudowie przewodu oświetlenia ulicznego o przekroju min AsXSn 2x25mm2, na istn. słupach (438 m linii), zainstalowaniu opraw oświetleniowych na wysięgnikach rurowych (6 szt. opraw OUSc -3x70W, 3x150W), przygotowaniu miejsca na zainstalowanie układu pomiarowo - rozliczeniowego zlokalizowanego w tablicy pomiarowej w skrzyni, zainstalowaniu układu pomiarowo - rozliczeniowego w miejscowości Zamienie wzdłuż drogi wewnętrznej nr 272 ul. Topolowa (częściowo ul. Osiedlowa). b) dostosowaniu stacji transformatorowej Barcząca 3 (0623) do zwiększonego obciążenia, dobudowie przewodu oświetlenia ulicznego o przekroju min AsXSn 2x25 mm2 na istniejących słupach (170 m linii, 1 szt. żerdzi EPV-10,5m), zainstalowaniu opraw zewnętrznych sodowych OUSc 70W (4 szt.) na wysięgnikach rurowych mocowanych na wierzchołku słupa, przygotowaniu miejsca na zainstalowanie układu pomiarowego - rozliczeniowego zlokalizowanego w tablicy pomiarowej w skrzyni SON/SOK, zainstalowaniu układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscowości wzdłuż drogi wewnętrznej nr 116 - ul. Sosnowa. c) dostosowaniu stacji transformatorowej Targówka 5 (1261) do zwiększonego obciążenia, dobudowie przewodu oświetlenia ulicznego o przekroju AsXSn 2x25mm2 na istn. słupach nn (574 m linii), zainstalowaniu opraw oświetleniowych na wysięgnikach rurowych (8 szt. oprawy OUSc 70 W), przygotowaniu miejsca na zainstalowanie układu pomiarowo - rozliczeniowego zlokalizowanego w tablicy pomiarowej w skrzyni SON, zainstalowaniu układu pomiarowo - rozliczeniowego w miejscowości Targówka wzdłuż drogi wewnętrznej nr 63 -ul. Lipowa. d) dostosowaniu stacji transformatorowej Osiny 7 Nowe (1241) do zwiększonego obciążenia, dobudowie przewodu oświetlenia ulicznego o przekroju min AsXSn 2x25mm2, na istn. słupach oraz wybudowanie odcinka linii oświetlenia ulicznego w nawiązaniu do słupa istniejącej linii nn (całkowita dł. linii -419 m, 2 szt. żerdzi żelbetowych ŻN-10m, 1 szt. żerdzi wirowanych EPV-10.5 ), zainstalowaniu opraw oświetleniowych na wysięgnikach rurowych (5 szt. oprawy USC 150 W), przygotowaniu miejsca na zainstalowanie układu pomiarowo - rozliczeniowego zlokalizowanego w tablicy pomiarowej w skrzyni SON, zainstalowaniu układu pomiarowo - rozliczeniowego w miejscowości Osiny Nowe wzdłuż drogi gminnej nr 220831W - ul. Jesionowa. e) dostosowaniu stacji transformatorowej Stojadła 3(0134) do zwiększonego obciążenia, dobudowie przewodu oświetlenia ulicznego o przekroju min AsXSn 2x25mm2, na istn. słupach oraz wybudowaniu odcinka linii oświetlenia ulicznego w nawiązaniu do słupa istniejącej linii nn (całkowita dł. linii - 138 m, 2 szt. żerdzi żelbetowych ŻN-10m, 2 szt. żerdzi wirowanych EPV-10.5 ), zainstalowaniu opraw oświetleniowych na wysięgnikach rurowych (4 szt. oprawy OUSc 70 W), przygotowaniu miejsca na zainstalowanie układu pomiarowo - rozliczeniowego zlokalizowanego w tablicy pomiarowej w skrzyni SON, zainstalowaniu układu pomiarowo - rozliczeniowego w miejscowości Stojadła wzdłuż drogi gminnej nr 220809W - ul. Leśna, na terenie gminy Mińsk Mazowiecki, łącznie z załatwieniem spraw formalno-prawnych dotyczących zakończenia budowy i oddania w/w obiektów do użytku. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w stosownych oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1, pkt 1 do pkt 4, ustawy oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do pkt 10 oraz ust. 2 pkt 1 do pkt 4 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie działalności tożsamej z zamówieniem. (W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie Spółki/Konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę Spółki/Konsorcjum), - aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz personelu, obejmujący wykaz członków prawnych Kierownictwa Firmy, osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, osoby uprawnione do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta. - doświadczenie Wykonawcy zawierające: wykaz wykonanych prac budowlanych związanych z przedmiotem w/w zamówienia obejmujący lata: 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres - wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: - dowód wpłacenia/wniesienia wadium, - wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z zał. do siwz) - wypełniony przedmiar robót - kosztorys ofertowy (zgodnie z zał. do siwz). - dane dotyczące konsorcjum (wg druku stanowiącego zał. do siwz), - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14, pok. 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14, pok. 102, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.