eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszki › Dostawa wyposażenia ośmiu oddziałów przedszkolnych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Wyszki wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu użytkownika.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Wyszki: Dostawa wyposażenia ośmiu oddziałów przedszkolnych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Wyszki wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu użytkownika.
Numer ogłoszenia: 252926 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszki , ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki, woj. podlaskie, tel. 085 7305890, faks 085 7305899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia ośmiu oddziałów przedszkolnych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Wyszki wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu użytkownika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ośmiu oddziałów przedszkolnych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Wyszki wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu użytkownika. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 44.41.10.00-4, 45.33.24.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Kwota wadium wynosi: dla Części nr 1 zamówienia - 3500,00 zł, dla Części nr 2 - 900,00 zł, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 25 80630001 0040 0400 0169 0011 Bank Spółdzielczy w Brańsku Oddz. Wyszki z podaniem tytułu wpłaty: Wadium modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych przed upływem terminu składania ofert, tj. w takim terminie, aby w terminie składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie wybranego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt. 3b - 3e, wówczas wykonawca jest zobowiązany złożyć dokument (oryginał) zapakowany w zamkniętą kopertę oznaczoną Wadium modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych w Urzędzie Gminy Wyszki, pok. 8 (sekretariat) przed upływem terminu składania ofert. 5.Wymaga się, aby gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium były ważne i nieodwoływalne do upływu terminu związania ofertą. Nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. W treści gwarancji poręczenia musi się znaleźć zapis, iż gwarant lub poręczyciel ma bezwarunkowy obowiązek wypłacenia Zamawiającemu sumy gwarancyjnej (kwoty wadium) na pierwsze pisemne żądanie zawierające wyłącznie oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4 a) lub art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Gwarancja/ poręczenie nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta / poręczyciela, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego w celu potwierdzenia, że podpis / podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 7. Gwarancja / poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta / poręczającego; podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację - złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska.8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium odpowiednio na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy. 10.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 11.Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo pod warunkiem, że spełnione są wszystkie wymagania dotyczące wniesienia wadium, w szczególności prawidłowa jest nazwa i znak postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu odnośnie do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania ww. uprawnień do wykonania zamówienia w przedmiotowym zakresie.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie analizy oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w części E.V SIWZ pkt. 4 i 5, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki pozwalające wykonać przedmiotowe zamówienie, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, mianowicie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostarczyli: Wyposażenie co najmniej dwóch placów zabaw o łącznej wartości co najmniej 150 000,- zł , w tym VAT,- jeżeli składają ofertę na Część nr 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu co do potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu odnośnie do osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stosuje art. 22 ust. 5 zdanie drugie, natomiast określił powyżej minimalne warunki, których spełnienia wymaga od wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie analizy oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w części E. V siwz, pkt. 4 i 5, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem udostępniającego (w oryginale, nie kserokopia), do ewentualnego wykorzystania - wzór: załącznik nr 10 do siwz. Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas w realizacji zamówienia konieczny jest udział tego podmiotu trzeciego jako podwykonawcy, doradcy, konsultanta itp., co powinno wynikać z treści dokumentu wymienionego w niniejszym punkcie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające, ze zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (np. deklaracje zgodności i / lub certyfikaty zgodności i / lub atesty wydane przez uprawnione jednostki): Część nr 1 - dotyczące wszystkich zaoferowanych wyrobów; Część nr 2 zamówienia - dokumenty nie są wymagane; 2.Część nr 1 zamówienia: materiały informacyjne, np. prospekty, foldery, katalogi, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - ruchowe, dotyczące zaoferowanych wyrobów, potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego. Jeżeli materiały informacyjne dotyczą różnych wyrobów, należy zaznaczyć jednoznacznie te będące przedmiotem oferty. Nie powinno być rozbieżności pomiędzy oświadczeniem Wykonawcy zawartym w Formularzach szczegółowych oferty, a treścią materiałów informacyjnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, opieczętowany i podpisany przez osobę / osoby reprezentujące Wykonawcę.2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.3. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz (dla Części nr 1) i/lub z załącznikiem nr 2 (dla Części nr 2) opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę. 4. Formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (dla Części nr 1) i/lub z załącznikiem nr 4 (dla Części nr 2) opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas każdy z nich jest zobowiązany do przedłożenia dotyczących go oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wykonawcy, wymienionych w nw. Pkt. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (nw. pkt. 5 a, załącznik nr 8 do siwz) ww. wykonawcy podpisują wspólnie lub podpisuje je ich wspólny pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwości zmiany postanowień umowy oraz warunki takiej zmiany - załącznik nr 12 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Wyszki, ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd gminy Wyszki, ul. Piórkowska 2 17-132 Wyszki, pok. nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty; Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placów zabaw- dla 8 oddziałów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia placów zabaw do Zespołu Szkół w Wyszkach, do Szkoły Podstawowej w Topczewie oraz do Szkoły Podstawowej w Strabli, wraz z wykonaniem czynności wymienionych w ww. pkt. 3.SIWZ Wymagania techniczne i użytkowe, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia, opisane są szczegółowo w załącznikach do SIWZ: Część nr 1 w załączniku nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń dla 8 oddziałów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia toalet dla dzieci i dorosłych dla Zespołu Szkół w Wyszkach, Szkoły Podstawowej w Topczewie oraz Szkoły Podstawowej w Strabli, wraz z wykonaniem czynności wymienionych w ww. pkt. 3. Wymagania techniczne i użytkowe, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia, opisane są szczegółowo w załącznikach do SIWZ: Część nr 2 w załączniku nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 45.33.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.