eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa odczynników wg 2 pakietów SMZ.272-12/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25291

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa odczynników wg 2 pakietów SMZ.272-12/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, do kontaktów: Małgorzata Jasiówka; Bożena Burdzel-Froehlich, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax 012 4213765, e-mail: wssdzkrakow_zp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wssdzkrakow.hg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, Małgorzata Jasiówka; Bożena Burdzel Froehlich, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012/ 421-10-07, wew. 168; 147, fax 012/ 430-31-21, e-mail: wssdzkrakow_zp@wp.pl, www.wssdzkrakow.hg.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników wg 2 pakietów SMZ.272-12/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników według 2 pakietów. zgodnie z wykazem będącym załącznikami 2-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedstawiające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. CPV: 24496500-2 odczynniki laboratoryjne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla Pakietu nr 1: 1. Wymagane jest świadectwo kontroli jakości dołączone do każdej partii dostarczonych produktów określające spełnienie wymagań wg NCCLS, w którym powinny być zamieszczone informacje dotyczące: aktywności bakteriologicznej sprawdzonej na szczepach kontrolnych z kolekcji ATCC; oceny właściwości fizyko-chemicznych: pH, jałowość, barwa, ilościowe oznaczenie żyzności i selektywności 2. Wymagany jest certyfikat ISO 9001 3. Przykładowe świadectwa kontroli jakości podłoży należy dołączyć do oferty 4. Dostawca zobowiązuje sie do dostarczenia próbek wszystkich gotowych podłoży na płytkach ujętych w przetargu. 5. Należy dołączyć wykaz terminów ważności pożywek 6. Dla pożywki Mueller - Hinton certyfikat powinien zawierać kontrolę stabilności pożywki z uzyskanymi wynikami dla poszczególnych szczepów i krążków antybiotykowych. Dla Pakietu nr 2: 1. Każde opakowanie musi zawierać instrukcję użytkowania w języku polskim. 2. Etykieta powinna zawierać : nazwę producenta, nazwę produktu, nr serii, symbol katalogowy, informację o zagrożeniach, oznaczenie wyrobu do diagnostyki in vitro. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zm.), zwaną dalej upzp, tzn: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. e). Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia jaki podano w opisie przedmiotu zamówienia i o zbliżonej wartości. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: a) Cena oferty - 100%. Sposób przyznania punktów w kryterium \cena\: Cena = cena najniższa z oferowanych/cena oferty badanej x 100 2. Przy dokonywaniu oceny ofert stosowana będzie zasada najniższej ceny ogólnej danego pakietu. 3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 upzp (według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wykonane zostały należycie. d) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssdzkrakow.hg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.05.2007, godzina 11:15, Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, SEKRETARIAT.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 Podłoża gotowe na płytkach i testy lateksowe. 1) Krótki opis: Podłoża gotowe na płytkach i testy lateksowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 58020 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 Podłoża transportowo - namnażające, osocze królicze, zawiesiny i surowice diagnostyczne. 1) Krótki opis: Podłoża transportowo - namnażające, osocze królicze, zawiesiny i surowice diagnostyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 21270 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.