eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych na terenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Drawskim Centrum Specjalistycznym - ETAP I rozbiórka budynku administracyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Drawsko Pomorskie: Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych na terenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Drawskim Centrum Specjalistycznym - ETAP I rozbiórka budynku administracyjnego.
Numer ogłoszenia: 252903 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Drawski , Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 36 334 64, faks 94 36 307 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych na terenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Drawskim Centrum Specjalistycznym - ETAP I rozbiórka budynku administracyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozebraniu budynku administracyjnego wraz ze wszystkimi przyłączami doprowadzonymi do obiektu przy Drawskim Centrum Specjalistycznym w Drawsku Pomorskim, ul. Chrobrego; kubatura budynku - 1627 m3, powierzchnia użytkowa 329,80 m2, powierzchnia zabudowy 426 m2, budynek parterowy, niepodpiwniczony, kolidujący z usytuowaniem projektowanego lądowiska dla helikopterów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Opis budynku. 1) Ściany - w części środkowej budynku murowane, boczne skrzydła w konstrukcji modularnej z prefabrykowanych elementów drewnopochodnych, w tym: a) ściany murowane dla części środkowej z elementów gazobetonowych i ceramicznych gr. 25 cm, b) ściany zewnętrzne o grubości 130 mm - płyty o wymiarach 254 x 500 cm c) przekrój od wewnątrz: - płyty azbestowo-cementowe prasowane grub. 6 mm - listwy dystansowe gr. 19 mm - płyta pilśniowa twarda gr. 3,20 mm - płyta wiórowa płaskoprasowana gr. 10 mm - szkielet drewniany gr. 73 mm wypełniony wełną mineralną półtwardą (ramiaki pionowe 73x40 co 60 cm) - płyta wiórowa płaska prasowana gr. 10 mm - płyta pilśniowa twarda gr. 3,20 mm - płyta gipsowa (suchy tynk) gr. 13 mm - wysokość pomieszczeń - 2,50 m d) ściany wewnętrzne nośne gr. 100 mm- płyty o wymiarach jak wyżej przekrój jak wyżej lecz bez płyt azbestowo-cementowych, obijane obustronnie płytami gipsowymi 13 mm, e) posadzki betonowe gr. 30 cm wykończone wykładzinami, f) stropodach gr. 170 mm - żebra 38 x 150mm ocieplone wełną mineralną gr 14 cm + płyta gipsowa 13 mm od spodu, g) dach płaski o nachyleniu 7% drewniany z wiązarów drewnianych trzyczłonowych opartych na ścianach, h) dach - płyta paździerzowa gr 22 mm pokryta warstwami papy. 2) Budynek wyposażony w instalację elektryczną prowadzoną w rurkach stalowych, instalację wod-kan, centralnego ogrzewania, zdalaczynną, telefoniczną, odgromową, drewnianą stolarkę okienną i drzwiową. 4. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie typowego projektu (tylko parter bez klatki schodowej) budynku B-660/2 Kombinatu Produkcji i Montażu Obiektów Budowlanych STOLBUD (wynagrodzenie ryczałtowe) oraz pomocniczo na podstawie przedmiaru robót. 5. Zakres prac obejmuje: - rozebranie budynku opisanego w pkt 1, łącznie z fundamentami, przyłączami, chodnikami, opaskami itp., - odłączenie wszystkich niezbędnych instalacji i zabezpieczenie ich przed niepożądanymi osobami, warunkami atmosferycznymi, - oczyszczenie odzyskanych materiałów z gwoździ, wkrętów, resztek zaprawy, betonu itp., - niezbędne rozdrabnianie, segregowanie, sortowanie i układanie materiałów z rozbiórki, - wywiezienie gruzu na wysypisko na odległość do 25 km i dostarczenie inwestorowi dokumentów potwierdzających, - wywiezienie i utylizacja materiałów szkodliwych, dostarczenie inwestorowi niezbędnych dokumentów z utylizacji, - transport i składowanie odzyskanych materiałów w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 25 km, - oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy przed obecnością osób postronnych, - po zakończeniu prac - uporządkowanie miejsca prowadzenia robót, 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. Zamawiający zezwala na wykonanie odkrywek ścian, posadzek itp. w celu prawidłowego przygotowania oferty. 7. W odniesieniu do robót budowlanych objętym niniejszym postępowaniem podstawą obliczenia ceny oferty jest załączony projekt typowy budynku - dotyczy tylko parteru, w obiekcie nie ma klatki schodowej. 8. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż, a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty oraz wymagania obowiązujących przepisów prawa w szczególności: Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005.216.1824); Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004.71.649); ustawy z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2004.3.20.j.t.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, zgodnie z załącznikiem nr 5, wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz że należy ona do izby zawodowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. 1) Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: a) przerwy w realizacji zamówienia na skutek warunków atmosferycznych w tym: klęsk żywiołowych, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie odbiorów robót, b) wystąpienia na trasie rozbiórek przeszkód nie ujętych na mapach projektowych, które będą powodowały przerwę w zamówieniu, c) czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego, d) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót przez Wykonawcę. 2) Zmiana udziału podwykonawców może nastąpić w przypadku: a) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia, mimo, iż w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia przez podwykonawców, b) zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie, 3. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia: protokoły konieczności, odniesienie do postanowień SIWZ, c) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty i nie wymagają pisemnego aneksu: a) zmiana kierownika rozbiórek, koordynatora ze strony zamawiającego, b) zmiana rachunku bankowego, c) zmiany adresowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Pl. E. Orzeszkowej 3 78-500 Drawsko Pomorskie pokój nr 302, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Pl. E. Orzeszkowej 3 78-500 Drawsko Pomorskie pokój nr 115 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.