eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej dla inwestycji pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań ppoż. istniejącego obiektu szpitala ZOZ w Wągrowcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-25

Wągrowiec: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej dla inwestycji pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań ppoż. istniejącego obiektu szpitala ZOZ w Wągrowcu.
Numer ogłoszenia: 252878 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 74, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2685078, faks 67 2685077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwagrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej dla inwestycji pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań ppoż. istniejącego obiektu szpitala ZOZ w Wągrowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej dla inwestycji pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań ppoż. istniejącego obiektu szpitala ZOZ w Wągrowcu.1.1.GŁÓWNE ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE a)Definiuje się następujące założenia projektowe:*Dobudowa nowych powierzchni pozwalających na prawidłowe urządzenie oddziałów szpitalnych wg programu inwestora,*Zintegrowanie komunikacyjne istniejącego budynku i dobudowywanego w taki sposób, aby można się było po między nimi komunikować bez konieczności wychodzenia na zewnątrz.*Wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku głównego szpitala, o powierzchni użytkowej 4653 m2 i kubaturze 16072 m3,*Dostosowanie nowego i starego budynku, układu dróg i chodników na terenie szpitala do wymogów ppoż. b) Główny nowoprojektowany budynek kubaturowy Budynek zlokalizowany obok istniejącego budynku szpitala. W budynku tym będą się znajdowały:*na parterze-Szpitalny Oddział Ratunkowy wraz z umieszczonym w łączniku podjazdem dla karetek; w tym:-Rejestracja 3 gabinety konsultacyjne, -zespół pomieszczeń przyjęć planowych (ok. 35 pacjentów dziennie), -obszar segregacji 4 stanowiska,-stanowisko dekontaminacji,-stanowiska intensywnej terapii,-sala resuscytacyjno - zabiegowa 2 stanowiska,-sala zabiegowa + gipsownia,-sala obserwacyjna,-podjazd zamykany dla ambulansów,-pomieszczenie wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla zespołów ratownictwa; *na I piętrze Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz mniejszy oddział Chirurgiczny (np. Pododdział Ortopedyczny); w tym: OAiIT 3 stanowiska i 1 izolatka;*na II piętrze oddział Chirurgiczny - w sumie 40 łóżek; *na III piętrze Blok Operacyjny; w tym 3 sale operacyjne i sala wybudzeń 4 stanowiska.c) przebudowa (remont) istniejącego budynku głównego szpitala - w taki sposób aby uzyskać nowe powierzchnie, pozwalające po przebudowie i dostosowaniu, szczególnie sal chorych do nowych wymagań, zachować założone ilości łóżek szpitalnych poszczególnych oddziałów.*parter - nowoczesna izba przyjęć, zespół endoskopii, pracownia USG, poradnie;*I piętro - Oddział Położniczo-Ginekologiczny podzielony na dwie części: położnictwo 16 łóżek i ginekologia 9 łóżek wraz z salą cesarskich cięć oraz Oddział Noworodkowy;*II i III piętro - Oddział Wewnętrzny 52 łóżka w tym 7 stanowisk Intensywnej Opieki Medycznej; W związku z przeniesieniem Oddziału Chirurgicznego do nowego, dobudowanego budynku powstanie nowa powierzchnia, którą będzie można wykorzystać na potrzeby przebudowanego Oddziału Wewnętrznego. Sale chorych otrzymają węzły sanitarne, urządzone zostaną nowe gabinety zabiegowe i utrzymane zostaną dotychczasowe 52 łóżka(w tym 7 stanowisk IOM.*IV piętro - Oddział Dziecięcy 25 łóżek poddany zostanie modernizacji w zakresie podnoszenia standardów w procesie leczenia i pobytu pacjentów, ich matek lub opiekunów.d) dodatkowo należy przystosować istniejące drogi do celów ppoż. oraz dostosować stary i nowy budynek do wymogów ppoż.e) Wykonawca dokona również wstępnej wyceny kosztów planowanej inwestycji.1.2. OPIS SZCZEGÓŁOWYCH ROZWIĄZAŃ:a) budynek dobudowany:-nowoprojektowany obiekt usytuowany będzie obok istniejącego budynku szpitala, -Technologia wykonania:Obiekt projektowany w technologii tradycyjnej, posadowienie budynku płytkie - obiekt podpiwniczony, stropy żelbetowe w technologii tradycyjnej. Obiekt będzie czterokondygnacyjny wyposażony w windę. Parametry techniczne: Pow. użytkowa: 2200 m2, kubatura:10 500m3, wysokość: ok. 16 m Obiekt zostanie zaprojektowany w formie minimalistycznej, jako układ prostopadłościanów. Połączenie z obiektem istniejącym, zostanie zrealizowane w formie łącznika na parterze którego wykonany zostanie podjazd dla karetek. Łączniki zostaną tak zaprojektowane, by poziomy stropów w budynkach istniejącym i nowoprojektowanym dało się połączyć wygodnymi pochylniami a lepiej usytuowane na tym samym poziomie. Należy również przewidzieć rezerwowe zasilanie szpitala w wodę - zapas na min. 12 godzin oraz zweryfikować możliwość zastosowania istniejącego, rezerwowego źródła prądu. b) pozostałe budynki szpitalne pozostawia się bez zmian. 1.3. ZAGOSPODAROWANIE TERENU a) założenia ogólne: *Dostosowanie istniejącej drogi do wymogów drogi ppoż.*Zaprojektowanie zieleni, otoczenia budynków.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń/dokumentów zawartych w Rozdziale III SIWZ pkt. 1.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z przepisami Art. 44 Ustawy PZP o spełnianiu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń/dokumentów zawartych w Rozdziale III SIWZ pkt. 1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat zrealizował co najmniej dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, w tym: wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowej rozbudowy /przebudowy/adaptacji szpitala, obejmującej m.in. adaptację pomieszczeń na potrzeby oddziałów szpitalnych, budowę/przebudowę nowych oddziałów szpitalnych oraz zaprojektowanie bloku operacyjnego - minimum 2 realizacje na kwotę robót budowlanych 5 000 000,00 zł brutto każda; poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć umowę na wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowej zakończonej uzyskaniem pozwolenia na budowę i realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń/dokumentów zawartych w Rozdziale III SIWZ pkt. 1.1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje projektantami: minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 12 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz.1278), oraz minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń w rozumieniu § 11 ust. 1, cytowanego wyżej rozporządzenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń/dokumentów zawartych w Rozdziale III SIWZ pkt. 1.1 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane do dnia zawiadomienia go przez Zamawiającego o zmniejszeniu zakresu przedmiotu umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług, c) zmiany terminu realizacji umowy z powodu: - skrócenia terminu wykonania umowy, - siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu, ul. Kościuszki 74 62-100 Wągrowiec Budynek Administracji, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu, ul. Kościuszki 74 62-100 Wągrowiec Budynek Administracji - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.