eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/16/2014 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Opole: P/16/2014 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.
Numer ogłoszenia: 252870 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/16/2014 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych wyszczególnionych w Załączniku nr 1, wytworzonych przez Zamawiającego w 2015 i 2016 roku w następujących ilościach i rodzajach odpadów: 18.01.02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty - w ilości 15 kg/rok 18.01.03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wył. 18.01.80 i 18.01.82 - w ilości 29.983,00 kg/rok 18.01.09 - leki inne niż wymienione w 18.01.08 - w ilości 2 kg/ rok. 2. Łączna maksymalna ilość odpadów medycznych w okresie obowiązywania umowy wynosi 60.000,00 kg. 3. Odbiór odpadów medycznych następować będzie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) dla odpadów 18.01.03*, natomiast pozostałych ww. wymienionych sporadycznie po ich powstaniu, odbiór łącznie z odpadami 18.01.03*. 4. Celem wykonywania niniejszego zamówienia na czas trwania umowy Wykonawca zaopatrzy na swój koszt : a) miejsce składowania odpadów medycznych u Zamawiającego w zamykane pojemniki z tworzywa sztucznego na kółkach z zaworem spustowym o wymiarach i liczbie niezbędnej do bezpiecznego przechowywania odpadów o kodzie 18.01.03, oraz umożliwiające ich transport dźwigiem towarowym usytuowanym w pobliżu miejsca ich składowania celem dokonania załadunku; 5. Odpady muszą być składowane w pojemnikach, tzn. nie mogą być usytuowane poza pojemnikiem. 6. Celem poinformowania Wykonawcy o posiadanym do transportu odpadów medycznych dźwigu towarowym, Zamawiający podaje jego typ i wymiary, tj.: dźwig towarowy mały Q-300 kg typ ISO-C, wymiary: 1000x1000x1200. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonania wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego celem zapoznania się z miejscem składowania odpadów medycznych oraz trasy ich transportu z tego miejsca do pojazdu przeznaczonego do ich wywozu. 7. Postępowanie z odpadami w trakcie realizacji umowy musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP, a w szczególności przepisami: a) ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) zgodnie z którą odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia; b)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawa ochrony środowiska (tekst jednolity z 2013 r. poz. 1232 ze zm.); c). rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. nr 249 poz. 1673). 8. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ma odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 9. Wykonawca (odbiorca odpadów) zobowiązany jest również do: - każdorazowego ważenia odpadów, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, - wystawiania każdorazowo Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami, - regularnego przekazywania Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienia zakaźnych odpadów medycznych. 10. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.52.40.00-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 11. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1 ilości odpadów są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od jego potrzeb (prawo opcji). 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 13.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt 15 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin wykonania całości zamówienia: od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP , tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa w ofercie wymagane prawem zezwolenie bądź zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , tj.: a) aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów medycznych o kodach wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia wydaną zgodnie z ustawą o odpadach. b) aktualną decyzję zezwalającą na unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia na terenie województwa opolskiego lub najbliżej położonym miejscu wytwarzania odpadów zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Prawa). Na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki postawione przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, a ich oferty uznane zostaną za odrzucone.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia w formie wykazu wykonanych głównych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem usług wskazanych przez Zamawiającego jako minimalny poziom wymagań, tj.: minimalny poziom wymagań zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w głównych usługach wykonanie/wykonywanie minimum dwóch usług polegających na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów medycznych. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 Prawa) dwóch lub więcej Wykonawców w/w wykaz składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy łącznie wykazują spełnianie tych warunków. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy dotyczą odpowiednio, każdego z wykonawców składających wspólną ofertę, tj.: wiedza/doświadczenie wykonawców łącznie musi spełniać wymagane warunki. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Prawa). Na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki postawione przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, a ich oferty uznane zostaną za odrzucone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznik nr, 3, 4 i 5 do specyfikacji; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a)zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą. 3.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.