eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewkowo › Dożywianie dzieci w szkołach i przedszkolu klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie od września 2014 r. do grudnia 2014 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Gniewkowo: Dożywianie dzieci w szkołach i przedszkolu klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie od września 2014 r. do grudnia 2014 r
Numer ogłoszenia: 252858 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dworcowa 8c, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3585363, faks 52 3510210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-gniewkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach i przedszkolu klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie od września 2014 r. do grudnia 2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Szadłowicach, Niepublicznego Przedszkola w Gąskach, Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Gąskach, Niepublicznego Gimnazjum w Gąskach oraz Szkoły Podstawowej w Kijewie, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tekst jednolity Dz.U. z 2010 r., Nr 136, poz.914 oraz Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, tekst jednolity Dz.U. z 2011 r., Nr 212, poz. 1263 oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. w sprawie pobierania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego , Dz.U. 2007 r., Nr 80, poz. 545 z późn.zm. oraz niniejszej specyfikacji Zakres zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa, załadunek i rozładunek posiłków jednodaniowych uczniom ww. szkół w okresie od 02 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 2. Szacunkowa ilość posiłków w okresie od 02 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. - ok. 5.451 szt. Ilość posiłków określona została szacunkowo i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. O zmianach ilościowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę.3.Gorącym posiłkiem planuje się objąć 69 dzieci z tego w Szkole Podstawowej w Szadłowicach - 16 dzieci, w Niepublicznym Przedszkolu w Gąskach, Niepublicznej Szkole Podstawowej w Gąskach, Niepublicznym Gimnazjum w Gąskach - łącznie 26 dzieci, a w Szkole Podstawowej w Kijewie - 27 dzieci. Zamawiający zastrzega o możliwości zmian w zakresie planowej liczby dzieci korzystających z posiłków. W okresie realizacji zamówienia liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. 4. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 02 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. z uwzględnieniem przerw w nauce np. ferii, dni świątecznych oraz wakacji. 5. Dzienna ilość porcji: Szkoła Podstawowa Szadłowice - 16 porcje +jednorazowe naczynia+ jednorazowe sztućce,Niepubliczne Przedszkole w Gąskach, Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Gąskach, Niepubliczne Gimnazjum w Gąskach - łącznie 26 porcji + jednorazowe naczynia+ jednorazowe sztućce, Szkoła Podstawowa Kijewo - 27 porcji + jednorazowe naczynia+ jednorazowe sztućce. Łączna liczba dziennych porcji 69 sztuk. Ilość posiłków określona została szacunkowo na podstawie usług tego samego rodzaju udzielonych w terminie poprzednich 12 miesięcy i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w 2014 roku, o której Zamawiający powiadomi Wykonawcę, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie. 6. Posiłki jednodaniowe obejmują : dwa razy w tygodniu zupa z bułką, dwa razy drugie danie, raz danie jarskie. Rodzaj zupy o wartości 250-350 cal - grochówka,- krupnik z ziemniakami,- pomidorowa z ryżem lub makaronem,- jarzynowa 7 składnikowa,- ogórkowa,- kapuśniak,- fasolowa,- grzybowa,- barszcz czerwony z dodatkiem np. makaron, paszteciki. Rodzaj drugiego dania o wartości 450-550 cal,- filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka,- gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony,- pieczeń wieprzowa +sos + ziemniaki + surówka,- udko kurczaka + ziemniaki + marchewka - kotlet mielony + ziemniaki + buraczki- gołąbki + ziemniaki + sos pomidorowy,- makaron spaghetti +sos boloński z mięsem mielonym - krokiety mięsne + kapusta gotowana,- gulasz drobiowy + ryż + warzywa,- pulpety w sosie pomidorowym lub koperkowym + ziemniaki, kotlet wieprzowy + ziemniaki +surówka. Rodzaj dania jarskiego o wartości 450-550 cal- filet rybny + ziemniaki +surówka - naleśniki z dżemem lub serem- makaron z serem, masłem i cukrem,- placki ziemniaczane z cukrem,- ryż z jabłkiem i rodzynkami,- pierogi leniwe z masłem i cukrem- pierogi z owocami lub serem,-pierogi z kapusta i grzybami. Żadne z dań nie może powtórzyć się w okresie 4 tygodni. Gramatura posiłku: - ziemniaki, kasza, makaron, ryż 200 g,- mięso, ryba 100 g,- surówka, warzywa 100 g,- naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety 300 g, zupa 400 ml,7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i jakość zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę.8. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego nie później niż 12 godzin przed spożyciem. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. 9. Wykonawca będzie dostarczać posiłki do szkół własnym transportem w godzinach między 10.00 a 12.00, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dowożone posiłki winny być dostarczone w termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożywaniu - zupa + 75oC - gorące drugie danie + 63oC - potrawy serwowane na zimno + 4oC. Wykonawca zadba o czystość termosów , w których odbywać się będzie transport posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 10. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczać posiłki w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi lub w naczyniach i ze sztućcami wielokrotnego użytku ( o dostarczenie tego rodzaju naczyń i sztućców i ich czystość zadba Wykonawca. Naczynia i sztućce muszą posiadać wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi.11. Dostawa posiłków do szkół zostanie szczegółowo ustalona z dyrektorami szkół i przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy. Wykonawca po spożyciu posiłków zobowiązany jest na własny koszt usunąć z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku, lub brudne naczynia wielorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe.12. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektorów szkół z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami w/w szkół.13. Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Sanepid zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 Nr 80, poz. 545 ze zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm. posiada decyzję właściwego, ze względu na siedzibę zakładu, państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzenie zakładu, oraz że Wykonawca jest wpisany do rejestru zakładów prowadzących działalność związaną z produkcją lub obrotem żywnością. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający spełnienie tego warunku uwzględni również w przypadku wykonania usługi analogicznej do będącej przedmiotem niniejszego zamówienia tj. dożywianie dzieci w szkołach, a także innej porównywalnej usługi związanej z żywieniem zbiorowym np. prowadzenie stołówki lub lokalu gastronomicznego albo obsługi gastronomicznej imprez dla grup minimum 60 osobowych. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu usług, stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ i dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: dysponuje minimum 1 środkiem transportu przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez państwowego Inspektora Sanitarnego. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: dysponuje kadrą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość co najmniej 20.000,00 zł. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz Wykaz podwykonawców w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia lub jego element innym podwykonawcom - wg. wzoru na zał. Nr 6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w zakresie:-terminu wykonania przedmiotu umowy-składu osobowego (kadra), który będzie wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.3.Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy i uniemożliwiających jej wykonanie. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności:- zmianę przepisów wpływających na realizację zamówienia,- działanie siły wyższej,- przedłużającą się procedurę związaną z rozpatrywaniem wniesionego-wniesionych przez Wykonawcę środków odwoławczych.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie ilości dożywianych dzieci w zależności od potrzeb.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops-gniewkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gniewkowie, ul. Dworcowa 8c, 88-140 Gniewkowo, pok. nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gniewkowie, ul. Dworcowa 8c, 88-140 Gniewkowo, pok. nr 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.