eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego przy ul. Cynkowej-Wysokiej w Rudzie Śląskiej- Czarnym Lesie II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Ruda Śląska: Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego przy ul. Cynkowej-Wysokiej w Rudzie Śląskiej- Czarnym Lesie II etap
Numer ogłoszenia: 252858 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego przy ul. Cynkowej-Wysokiej w Rudzie Śląskiej- Czarnym Lesie II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego przy ul. Cynkowej - Wysokiej w Rudzie Śląskiej- Czarnym Lesie II etap. Zakres inwestycji obejmuje budowę 2 budynków mieszkalnych ielorodzinnych wraz z instalacjami wewnętrznymi t.j. sanitarnymi i elektrycznymi oraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu osiedla. Każde mieszkanie znajdujące się w przedmiotowych budynkach posiada niezależne wejście. Zaprojektowano indywidualne systemy rozliczenia dostaw mediów ( odczyt zdalnie sterowany ). Ponadto zakres zadania obejmuje wykonanie : drogi pieszo - jezdnej, parkingi, chodniki i ukształtowanie terenu, małej architektury, zieleni przyłącza wodno-kanalizacyjne, przyłącza c.o, sieci oświetlenia terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000,00 zł. słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:. 3.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną porównywalną robotę budowlaną polegającą na: - wybudowaniu budynku lub budynków o co najmniej 20 mieszkaniach wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu, o wartości co najmniej 3.500.000,0 zł brutto i następującym zakresie robót:- roboty konstrukcyjno-budowlane budynku/ów,- instalacje sanitarne ( wodno-kanalizacyjne, c.o. ),- instalacje elektryczne,- zagospodarowanie terenu : drogi, chodniki, parkingi, zieleńce - uzbrojenie terenu : sieci i przyłącza wodno-kanalizacyjne, sieci oświetlenia terenu. 3.2.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zakresie kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej , drogowej , instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, istalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.3.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej - koparka gąsienicowa o pojemności łyżki minimum 0,6 m3 - szt.2,- samochód samowyładowczy minimum 12 ton - szt.2,- dźwig minimum 16 ton - szt. 1,- samochód skrzyniowy - szt.2,- samochód dostawczy - szt.1,- koparko ładowarka typu Ostrówek -szt.2,- walec okołkowany wibracyjny samojezdny- szt.1,- walec wibracyjny -szt.1,- wibratory powierzchniowe- szt.2, - wibratory wgłębne -szt.2. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 8.000.000,00 zł w każdym roku (przez pojęcie obrotu należy rozumieć przychód netto ze sprzedaży towarów i usług). 4.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1, tj. spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.2.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.2.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.).6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał narzędzie i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8.Część sprawozdania finansowego tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty (przychód netto ze sprzedaży towarów i usług) - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 ustawy pzp i niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Plac Jana Pawła II nr 6 pok. 309.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Plac Jana Pawła II nr 6 pok. 309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.