eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Pleszew: Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym
Numer ogłoszenia: 252803 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233981 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900, 7420903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont korytarzy oraz klatki schodowej w budynku mieszkalnym należącym do PCM Sp. z o.o., które obejmuje wykonanie remontu: 1) KORYTARZY: a) rozebranie istniejących posadzek z płytek PCV, b) wymiana grzejników stalowych, c) wymiana drzwi wewnątrzklatkowych, d) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k, e) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, f) wykonanie obudowy pionów instalacyjnych, g) wykonanie posadzek z płytek kamionkowych wraz z cokolikiem h) lakierowanie stolarki drzwiowej, i) malowanie ścian i sufitów; 2) KLATKI SCHODOWEJ: a) wygrodzenie biegu piwnicznego ściankami z cegieł pełnych oraz montaż drzwi, b) wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, c) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, d) malowanie ścian i sufitów, e) wykonanie okładzin z płytek kamionkowych na schodach wraz z cokolikiem, f) oczyszczenie i pomalowanie balustrad schodowych; 3) WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU: a) rozbiórka schodów zewnętrznych, b) wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej, c) uzupełnienie tynków zewnętrznych oraz malowanie elewacji na wejściu do budynku; 4) WEJŚCIA BOCZNEGO DO BUDYNKU: a) oczyszczenie i pomalowanie balustrad, b) wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek kamionkowych, c) demontaż balustrad przy schodach prowadzących do pomieszczeń piwnicznych, d) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych oraz zamurowanie drzwi, e) zasypanie wykopu po schodach prowadzących do pomieszczeń piwnicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji projektowej. W skład dokumentacji wchodzą specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys zerowy oraz rysunki. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Dlatego, wykaz elementów rozliczeniowych (przedmiar robót) informuje Wykonawcę tylko o zakresie robót i innych świadczeń, stanowiących przedmiot wyceny. Natomiast, nie zawiera żadnych wiążących ustaleń ilościowych. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Remontowy Idziaszek Sp. z o.o., ul. Jęczmienna 6, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, ul. Jęczmienna 6, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127117,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96337,44

  • Oferta z najniższą ceną: 96337,44 / Oferta z najwyższą ceną: 109879,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.