eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja instalacji elektrycznej w Ośrodku Szkoleniowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Kraków: Modernizacja instalacji elektrycznej w Ośrodku Szkoleniowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 252760 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 242, faks 12 3921438.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej w Ośrodku Szkoleniowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji elektrycznej w Ośrodku Szkoleniowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, zlokalizowanym w Wieliczce przy ulicy Parkowej 22. Modernizacja polegać będzie na wymianie istniejącej instalacji elektrycznej, mającej na celu jej dostosowanie do warunków technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). Wielkość lub zakres całego zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 000 000,00 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz.1228). Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie zgodnie z metodą zero-jedynkową (nie spełnia/spełnia), w oparciu o informacje zawarte w złożonym przez wykonawcę dokumencie. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku należy złożyć aktualne, tj. ważne na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW), zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz.1228). UWAGA! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszyscy z tych wykonawców muszą posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto roboty co najmniej 200 000,00 złotych każda, polegające na montażu lub modernizacji instalacji elektrycznej. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie zgodnie z metodą zero-jedynkową (nie spełnia/spełnia), w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę dokumentach. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku należy złożyć: 1) wykaz robót budowlanych (co najmniej 2 roboty), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto co najmniej 200 000,00 złotych każda, polegających na montażu lub modernizacji instalacji elektrycznej, z podaniem ich rodzaju i wartości, nazwy odbiorcy, daty i miejsca wykonania. Wzór wykazu robót budowlanych zamieszczony został na stronie internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.uw.gov.pl, jako załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) dowody dotyczące robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, przy czym w miejsce poświadczeń można przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). UWAGA! W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonane zostały roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego wykonania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku, Nr 243, poz. 987 z późn. zm.), z zastrzeżeniem, że wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać ważne na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: a) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej, b) zaświadczenie o przejściu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie zgodnie z metodą zero-jedynkową (nie spełnia/spełnia), w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę dokumentach. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku należy złożyć wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z: - informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej oraz zaświadczenia o przejściu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, ważne na dzień upływu terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - oświadczeniem, że osoba wyznaczona do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ważne na dzień upływu terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu osób zamieszczony został na stronie internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.uw.gov.pl, jako załącznik nr 2 do ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 złotych. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożony przez wykonawcę dokument. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 złotych. UWAGA! Jeżeli z polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dowód opłacenia polisy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Określenie robót, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie, znajduje się w pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pozostałe wymagane dokumenty: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia, zamieszczonego na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl) b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu (5) wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. 2. W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena spełniania przez wykonawców opisanych w ogłoszeniu warunków udziału w postępowaniu, według zasady: spełnia/nie spełnia (w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawców wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, ustalona zostanie lista rankingowa wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów przyznaną w następujący sposób: a) ranking wykonawców zostanie sporządzony w oparciu o wykazane przez wykonawcę doświadczenie, tj. liczbę wykonanych robót budowlanych, b) za każdą robotę o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł polegającą na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, montażu lub modernizacji instalacji elektrycznej, wykazaną w wykazie robót, o którym mowa w pkt III.3.2.1 oraz w pkt III.4.1 tiret 2 i 3, potwierdzoną dokumentem wskazującym, że zamówienie to zostało wykonane należycie (wg zasad określonych w pkt III.3.2.2), zamawiający przyzna wykonawcy 1 punkt, c) przy ocenie doświadczenia wykonawcy na potrzeby utworzenia listy rankingowej, nie będą brane pod uwagę zasoby (doświadczenie) podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (regulacja ta służy wyłącznie wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu), d) przy ocenie doświadczenia wykonawcy na potrzeby utworzenia listy rankingowej, nie będą brane pod uwagę roboty nie potwierdzone dowodami o których mowa w pkt III.3.2.2, e) lista rankingowa wykonawców zostanie ustalona na podstawie sumy uzyskanych przez nich punktów (im wyższa liczba punktów, tym wyższa lokata wykonawcy w rankingu), f) w przypadku gdy nie będzie można wyłonić w sposób jednoznaczny pięciu (5) wykonawców, ponieważ dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów, o kolejności wykonawców, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów, decydować będzie wartość sumaryczna wykazanych robót (najwyższą lokatę otrzyma wykonawca, który zrealizował i wykazał w wykazie roboty na największą łączna kwotę brutto, a wykonawcy, którzy zrealizowali i wykazali w wykazie roboty na niższe kwoty, otrzymają odpowiednio kolejne lokaty)

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać w szczególności z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) zmian danych teleadresowych stron umowy, c) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, z zastrzeżeniem, że zmiana kierownika robót może nastąpić pod warunkiem, że wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia tożsame z wymaganymi przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu, d) gdy zmianie ulegnie wskazany w umowie numer konta bankowego wykonawcy, e) konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych do przyjętych w dokumentacji projektowej (np. zastosowanie innej technologii niż przewidziana w dokumentacji projektowej), nie wykraczających poza przedmiot zamówienia, f) w sytuacji wyrażenia przez zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania dzieła na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, w szczególności w następujących przypadkach: - działania siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia jako zdarzenia zewnętrznego o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia, - w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, - w przypadku wstrzymania robót budowlanych gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Biuro Logistyki, II piętro, pokój nr 242, z zastrzeżeniem pkt IV.4.16.6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Sekretariat Biura Logistyki (II piętro, pokój nr 205) lub na dzienniku podawczym (parter, pokój nr 24).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzory dokumentów: a) Wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt III.3.2.1 oraz w pkt III.4.1) tiret 2 i 3, należy wypełnić i złożyć w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 1 do o ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl), b) Wykaz osób, o którym mowa w pkt III.3.4 oraz pkt III.4.1 tiret 4, należy wypełnić i złożyć w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 2 do o ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl), c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1, należy wypełnić i złożyć w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 3AB do o ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl), d) Dokument potwierdzający niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, o którym mowa w pkt III.4.2 tiret 1 niniejszego ogłoszenia, należy wypełnić i złożyć w oparciu o wzór stanowiący odpowiednio załącznik nr 4 AB do ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl) , e) Dokument potwierdzający niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, o którym mowa w pkt III.4.4 niniejszego ogłoszenia, należy wypełnić i złożyć w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 5 do ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl) f) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.2 lit. a niniejszego ogłoszenia, należy wypełnić i złożyć w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 6 do ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl). 2. Forma oświadczeń i dokumentów: Dokumenty składane przez wykonawcę muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie kserokopii poświadczanego dokumentu, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo wskazane w punkcie III.6.2 lit. b musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, a dla następujących dokumentów obowiązuje wyłącznie forma oryginału: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.2 lit. a, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1, zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt III.6.1, informacja o przynależności (bądź braku przynależności) do grupy kapitałowej oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wskazane w punkcie III.4.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.4.2 tiret 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do złożenia pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: a) zamiast oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 3A do ogłoszenia - oświadczenie pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg załącznika nr 3B do ogłoszenia, b) zamiast oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 4A do ogłoszenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: - oświadczenie pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg załącznika nr 4B do ogłoszenia (jeśli z pełnomocnictwa o którym mowa w pkt 1) wynika umocowanie do składania oświadczeń wiedzy), lub: - każdy z osobna - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 4A do ogłoszenia, c) dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczące ich dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2 tiret 2, d) dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczące ich dokumenty, o których mowa w pkt III.4.4, przy czym jeśli z pełnomocnictwa wynika umocowanie do składania oświadczeń wiedzy, dokumenty te może podpisać pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczące ich dokumenty, o których mowa w pkt III.3.1 oraz III.4.1 tiret 1, f) dokumenty wskazane w pkt. III.3.2 (również w pkt III.4.1 tiret 2 i 3), III.3.4 (również w pkt III.4.1 tiret 4 i 5) oraz w pkt III.3.5 (również w pkt III.4.1 tiret 6) składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument, f) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.2 lit. a, w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje pełnomocnik. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt III.6.1 ogłoszenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 5. Zachowanie poufności 1) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do posiadania w okresie obowiazywania umowy ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia wydanego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz.1228) oraz do zapewnienia posiadania przez wszystkie osoby uczestniczące ze strony Wykonawcy w wykonywaniu zamówienia, ważnych poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne. 2) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości uprawnień wymienionych w pkt.1 przez okres gwarancji na wykonane prace. 6. Procedura zapoznania się z dokumentacją projektową: Wykonawcy, wybrani zgodnie z procedurą opisaną w pkt IV.1.2), wraz z zaproszeniem do składania ofert otrzymają specyfikację istotnych warunków zamówienia (siwz), z zastrzeżeniem, iż dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych, opatrzone klauzulą poufne, zostaną udostępnione w siedzibie zamawiającego na zasadach, które zostaną określone w siwz. 7. Podwykonawcy: Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców ze względu na ochronę informacji niejawnych, w tym brak możliwości weryfikacji podwykonawców pod kątem posiadania świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz.1228), na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Sposób porozumiewania się stron w niniejszym postępowaniu oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną, faksem lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt IV.4.16.2; b) W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem lub e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania; c) Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, Biuro Logistyki, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków. Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres e-mail: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na nr faksu: 12 39 21 555; d) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie określonej w pkt IV.4.16.2. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: oznaczenie zamawiającego i wykonawcy oraz adnotację o treści: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znak BL-VI.272.61.2013 o udzielenie zamówienia na Modernizację instalacji elektrycznej w Ośrodku Szkoleniowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. e) Informacje dotyczące postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej zamawiającego (http://www.malopolska.uw.gov.pl) w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie oraz przekazywane będą wykonawcom w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.