eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Trzebnica: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium
Numer ogłoszenia: 252751 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium, wg potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie. 2. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Pakiet nr: 7 - od 17.02.2014. Pozostałe pakiety - 12 miesiące od dnia podpisania umowy. 3.Kryteria oceny ofert: 1) dla pakietów 1,7,16-18,23,25,29-31- cena brutto- 95%,termin dostawy - 5% 2)Dla pakietów 2-6,8-15,19-22,26-28 - cena brutto 80%, jakość -20%, dla pakietu 24 - cena brutto -80%, parametry techniczne - 20%.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.14.10.00-0, 33.12.41.31-2, 38.43.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP) . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto oferty (wg załącznika nr 4 do SIWZ), Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw do różnych jednostek o mniejszym zakresie dla uzyskania wymagalnej wartości porównywalnej (np. jeżeli razem wartość brutto oferty wynosi 30 000 zł, należy przedstawić co najmniej 2 dostawy o wartości min. 30 000 zł każda). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) .Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP) oraz załączy: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo, oraz że Wykonawca dostarczy powyższe dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - wg załącznika nr 5 2. Certyfikaty/ foldery wymienione w formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ) - dotyczy pakietów nr: 10, 11, 15. 3. PRÓBKI (w osobnym opakowaniu), na podstawie których będzie dokonana ocena w kryterium jakości. Wymagania oraz sposób oceny jakości zawiera załącznik nr 2a do SIWZ dla pakietów: 2-6, 8-15, 19-22, 26-28.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Formularze asortymentowo-cenowe - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ, 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5) PRÓBKI wraz z wykazem złożonych próbek (w osobnym opakowaniu). 6) Wykonawca załączy Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 lit. b) SIWZ. 7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 6 SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców, b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta, d) zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia, a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ, e) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu, f) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie, g) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym, h) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im.Św.Jadwigi Ślaskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę i próbki należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora.Oferty i próbki będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 7.30 - 14.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa aparatu do badania układu krzepnięcia z instalacją wirówki laboratoryjnej wraz z dostawą odczynników do badań układu krzepnięcia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa aparatu do badania układu krzepnięcia z instalacją wirówki laboratoryjnej wraz z dostawą odczynników do badań układu krzepnięcia.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do oznaczania grup krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczania grup krwi .Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki lateksowe, szybkie testy immunochemiczne oraz barwniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki lateksowe, szybkie testy immunochemiczne oraz barwniki.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Probówki i drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki i drobny sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy immunoenzymatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunoenzymatyczne . Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Suche testy (paski) do analizy moczu z dzierżawą czytnika do ich analizy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suche testy (paski) do analizy moczu z dzierżawą czytnika do ich analizySzczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dzierżawa dwóch automatycznych aparatów do morfologii krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników i krwi kontrolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa dwóch automatycznych aparatów do morfologii krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników i krwi kontrolnej. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Probówki do badań - mikrometoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki do badań - mikrometoda. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowy laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy laboratoryjny . Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Bakteriologia. Testy identyfikacyjne, krążki do antybiogramów oraz diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Testy identyfikacyjne, krążki do antybiogramów oraz diagnostyczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: BAKTERIOLOGIA (podłoża gotowe na płytkach, buliony i inne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe. BAKTERIOLOGIA (podłoża gotowe na płytkach, buliony i inne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Testy bakteriologiczne do wykrywania Enterobacteriaceae, testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy bakteriologiczne do wykrywania Enterobacteriaceae, testy diagnostyczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Bakteriologia. Paski plastikowe - do określenia minimalnego stężenia antybiotyku hamującego wzrost badanego drobnoustroju (MIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Paski plastikowe - do określenia minimalnego stężenia antybiotyku hamującego wzrost badanego drobnoustroju (MICSzczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Bakteriologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Bakteriologia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Bakteriologia. Butelki do posiewów krwi, płynu mózgowo-rdzeniowego i innych płynów ustrojowych kompatybilne do automatycznego systemu do posiewów krwi BD BACTEC 9050..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Butelki do posiewów krwi, płynu mózgowo-rdzeniowego i innych płynów ustrojowych kompatybilne do automatycznego systemu do posiewów krwi BD BACTEC 9050. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Bakteriologia. Surowice do aglutynacji szkiełkowej dla Salmonella sp. Szybki test lateksowy do identyfikacji antygenów O enteropatogennych szczepów Escherichia coli - EPEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Surowice do aglutynacji szkiełkowej dla Salmonella sp. Szybki test lateksowy do identyfikacji antygenów O enteropatogennych szczepów Escherichia coli - EPEC. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Bakteriologia. Zestaw do barwienia metodą Grama.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Zestaw do barwienia metodą Grama. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Bakteriologia. Testy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych i oznaczenie lekowrażliwości drożdżaków na antybiotyki przeciwgrzybicze - metoda manualna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Testy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych i oznaczenie lekowrażliwości drożdżaków na antybiotyki przeciwgrzybicze - metoda manualna. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Krótkie panele alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótkie panele alergologiczne . Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Szybkie testy na Chlamydia i Mycoplasma.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy na Chlamydia i Mycoplasma. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Testy z zakresu immunoserologii tranfuzjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy z zakresu immunoserologii tranfuzjologicznej. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz z dostawa aparatu zastępczego do gazometrii i elektrolitów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz z dostawa aparatu zastępczego do gazometrii i elektrolitów. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dzierżawa analizatora immunologicznego z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu dzierżawionego oraz dzierżawa aparatu zastępczego dla przynajmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny) , z podłączeniem aparatu głównego do LIS, instalacją wirówki laboratoryjnej z kątowy rotorem na co najmniej 30 probówek nie mniejszych niż 5 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunologicznego z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu dzierżawionego oraz dzierżawa aparatu zastępczego dla przynajmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny) , z podłączeniem aparatu głównego do LIS, instalacją wirówki laboratoryjnej z kątowy rotorem na co najmniej 30 probówek nie mniejszych niż 5 ml. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. parametry techniczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora Integra 400 wraz z dzierżawą urządzenia zastępczego pracującego z tymi samymi odczynnikami oraz z zamontowaniem wirówki laboratoryjnej z kątowym rotorem na 36 probówek nie mniejszych niż 5 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora Integra 400 wraz z dzierżawą urządzenia zastępczego pracującego z tymi samymi odczynnikami oraz z zamontowaniem wirówki laboratoryjnej z kątowym rotorem na 36 probówek nie mniejszych niż 5 ml. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Testy alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy alergologiczne.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Testy z zakresu autoimmunologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy z zakresu autoimmunologii.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Bakteriologia. Testy do diagnostyki: Mycoplasma/Ureaplasma - ocena półilościowa, identyfikacja, test lekowrażliwości - metoda manualna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Testy do diagnostyki: Mycoplasma/Ureaplasma - ocena półilościowa, identyfikacja, test lekowrażliwości - metoda manualna . Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Bakteriologia. Szczepy wzorcowe zgodnie z zaleceniami EUCAST 2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Szczepy wzorcowe zgodnie z zaleceniami EUCAST 2011. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Barwniki do badań hematologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwniki do badań hematologicznych. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pipety automatyczne jednokanałowe współpracujące ze standardowymi końcówkami do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety automatyczne jednokanałowe współpracujące ze standardowymi końcówkami do pipet. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.