eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ZP/12/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Lubań: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ZP/12/2015
Numer ogłoszenia: 25270 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343924 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7213987, faks 075 7213906.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ZP/12/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załącznikach od Nr 6.1. do Nr 6.2. 2. Dostarczone wyroby medyczne muszą posiadać przynajmniej 12 miesięczny okres ważności licząc od daty jego dostarczenia. 3. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015.876 j.t.). 4. Zamawiający wymaga w ramach dostawy rękawic sukcesywnej dostawy zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem: wieszaków/stelaży na rękawice na lóżka w ilości 50 szt. oraz trzyrzędowych wieszaków/stelaży na rękawice w ilości 120 szt. (dotyczy pakietu II). 5. Zamawiający dopuszcza wycenę wyrobów medycznych za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ należy zaokrąglić w górę do pełnego opakowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę, w zakreślonym terminie, kart katalogowych lub ulotek informacyjnych. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.10.20 - 33.14.10.20 33.14.16.40 - Dreny 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kinga Kalinowska Hurtownia Sprzętu Medycznego 618PRESTO, ul. Szkolna 12, 55-080 Sadowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 610857,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 618196,86

  • Oferta z najniższą ceną: 618196,86 / Oferta z najwyższą ceną: 702607,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERCATOR MEDICAL Spółka Akcyjna, ul. Heleny Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162571,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168543,50

  • Oferta z najniższą ceną: 168543,50 / Oferta z najwyższą ceną: 168543,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.