eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektuDobry start - dobra przyszłość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Kamionka: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Dobry start - dobra przyszłość
Numer ogłoszenia: 252677 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200961 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kamionce, ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 81 8527039, faks 81 8527058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Dobry start - dobra przyszłość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Dobry start - dobra przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących rodzajów pomocy dydaktycznych i wyposażenia: specjalistyczne programy komputerowe, książki, zestawy edukacyjne, sprzęt multimedialny, zabawki, artykuły biurowe, meble, gry edukacyjne, sprzęt sportowy, instrumenty muzyczne, modele demonstracyjne, materiały plastyczne, akcesoria do zajęć technicznych, matematycznych, artystycznych, korekcyjnych, logopedycznych, przyrodniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: -Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. - Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone pomoce dydaktyczne oraz 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt multimedialny, licząc od daty odbioru tego sprzętu, dokonanego na podstawie protokołu odbioru. -Zamawiający wymaga dostarczenia wyposażenia i sprzętu zapakowanego w oddzielne pakiety, odrębnie dla każdej ze szkół i na wskazane niżej adresy szkół zgodnie z następującym podziałem: PAKIET I: Szkoła Podstawowa im. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kamionce, Kamionka ul. Lubartowska 53, 21-132 Kamionka PAKIET II: Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Armii Ludowej w Samoklęskach, 21-132 Kamionka, Samoklęski 6 - Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do poszczególnych szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek w budynkach szkół, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15. W przypadku mebli wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do ich montażu i ustawienia we wskazanym miejscu. Zgodnie z art. 29 ustawy Pzp., jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe pomocy dydaktycznych. Rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 39.16.00.00 - Meble szkolne 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECU- SPÓŁKA HANDLOWO-USŁUGOWA SP. Z O.O., ul. Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82923,30

  • Oferta z najniższą ceną: 82923,30 / Oferta z najwyższą ceną: 94194,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.