eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE ORAZ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-16 W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25263

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE ORAZ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-16 W WARSZAWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, do kontaktów: Beata Mikulska, ul. Szwoleżerów 5 lok. 104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192, e-mail: mikulska.beata@zgn.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgn.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE ORAZ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-16 W WARSZAWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE ORAZ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-16 W WARSZAWIE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków technicznych t.j. : 1. aprobatę techniczną np. ITB stwierdzającą dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na wykonane okna z dołączonymi aktualnymi badaniami uprawnionego ośrodka 2. atest higieniczny np. PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikat zgodności np. Centrum Ośrodka Badawczo - Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien 4. 10-letnią gwarancję na elementy konstrukcyjne drewniane z załączonym certyfikatem wiarygodnego instytutu e) wskazanie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ f) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia g) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4) wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 5) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000,00 zł 6) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę na kwotę 600 zł . 7) wykonawca udziela 6 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 8) realność oferty: a) termin wykonania zamówienia - 8 tygodni od dnia wprowadzenia na teren robót. b) kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE ORAZ PARAPETÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-16 W WARSZAWIE 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 600,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków technicznych t.j. : 1. aprobatę techniczną np. ITB stwierdzającą dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na wykonane okna z dołączonymi aktualnymi badaniami uprawnionego ośrodka 2. atest higieniczny np. PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikat zgodności np. Centrum Ośrodka Badawczo - Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien 4. 10-letnią gwarancję na elementy konstrukcyjne drewniane z załączonym certyfikatem wiarygodnego instytutu e) wskazanie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ f) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia g) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4) wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 5) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000,00 zł 6) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę na kwotę 600 zł . 7) wykonawca udziela 6 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 8) realność oferty: a) termin wykonania zamówienia - 8 tygodni od dnia wprowadzenia na teren robót. b) kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków technicznych t.j. : 1. aprobatę techniczną np. ITB stwierdzającą dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na wykonane okna z dołączonymi aktualnymi badaniami uprawnionego ośrodka 2. atest higieniczny np. PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikat zgodności np. Centrum Ośrodka Badawczo - Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien 4. 10-letnią gwarancję na elementy konstrukcyjne drewniane z załączonym certyfikatem wiarygodnego instytutu e) wskazanie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ f) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia g) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4) wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 5) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000,00 zł 6) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę na kwotę 600 zł . 7) wykonawca udziela 6 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 8) realność oferty: a) termin wykonania zamówienia - 8 tygodni od dnia wprowadzenia na teren robót. b) kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków technicznych t.j. : 1. aprobatę techniczną np. ITB stwierdzającą dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na wykonane okna z dołączonymi aktualnymi badaniami uprawnionego ośrodka 2. atest higieniczny np. PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikat zgodności np. Centrum Ośrodka Badawczo - Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien 4. 10-letnią gwarancję na elementy konstrukcyjne drewniane z załączonym certyfikatem wiarygodnego instytutu e) wskazanie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ f) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia g) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4) wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 5) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000,00 zł 6) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę na kwotę 600 zł . 7) wykonawca udziela 6 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 8) realność oferty: a) termin wykonania zamówienia - 8 tygodni od dnia wprowadzenia na teren robót. b) kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: kasa ZGN czynna pon.11.00-17.00, wt.-pt. 9.00-13.00 lub przelewem na konto 64124010371111001003747480. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:45, siedziba zamwiajacego pok. 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.