eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH - KALENDARZY PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Hrubieszów: WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH - KALENDARZY PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 252637 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH - KALENDARZY PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów - kalendarzy promujących podregion Gotania w ramach projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania w ilości 780 kompletów. Kalendarze zostaną wykonane dla 10 gmin uczestniczących projekcie: Miasto Hrubieszów Gmina Hrubieszów Gmina Werbkowice Gmina Trzeszczany Gmina Tomaszów Lubelski Gmina Uchanie Gmina Mircze Gmina Dołhobyczów Gmina Tyszowce Gmina Komarów-Osada W skład 1 kompletu wchodzi: 1. Kalendarz trójdzielny- 780 szt. Wymiary kalendarza: 315 x 765 mm Główka kalendarza: projekt wg zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego wymiary: 315 x 195 mm ilość kolorów: 4+0 (nadruk w pełnym kolorze) zabezpieczona lakierem UV, oklejana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana) Plecki (spód kalendarza): papier: karton 350 g/m2 nadruk na pleckach w dwóch dowolnych kolorach miejsce na reklamę: trzy paski 315 x 45 mm Kalendarium: papier: offset 90 g/m2 trójkolorowe (środkowe kalendarium żółte lub błękitne) trzyjęzyczne (PL, GB, D) każda część kalendarium zawiera święta i imieniny w języku polskim kalendarz zawiera przesuwane okienko wskazujące aktualną datę Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 2. Kalendarz książkowy A5 dzienny- 780 szt. Format bloku: 144 X 204 mm Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny Objętość: 368 stron Papier: biały lub chamois 70g/m2 Druk: szaro-bordowy Kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku Mapy: na wyklejce z przodu mapa Europy, na wyklejce z tyłu mapa Polski, dodatkowo 8 stron z mapami głównych miast w Polsce: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław Część informacyjna: plan roczny 2012, 2013, 2014, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, Informacje o Państwach Członkowskich UE, przedstawicielstwa Polski w krajach UE, adresy internetowe, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2014, skorowidz od A do Z Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka oraz kapitałka w kolorze kremowym, perforacja narożników Oprawa: miękka, na gąbce, delikatna, matowa powierzchnia Kolor okładki kalendarza: brąz (ciemne bordo) Znakowanie: grawer laserowy: I i IV strona okładki Kolor okładki kalendarza: brąz (odcień uzgodniony z Zamawiającym) Wykonawca wykona 10 różnych projektów kalendarza dla każdej z 10 gmin uczestniczących w projekcie (po 78 szt. kalendarza dla każdej gmin): Miasto Hrubieszów Gmina Hrubieszów Gmina Werbkowice Gmina Trzeszczany Gmina Tomaszów Lubelski Gmina Uchanie Gmina Mircze Gmina Dołhobyczów Gmina Tyszowce Gmina Komarów-Osada Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić próbne projekty kalendarzy, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowanie przez Zamawiającego. Wykonawca prześle do Zamawiającego próbne projekty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnych projektów zgłosi swoje uwagi do nich bądź zaakceptuje otrzymane projekty, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adres strony internetowej gminy dla której będzie wykonywany. Na kalendarzach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii . Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 3. Kalendarz biurkowy spiralowy 13 kartkowy- 780 szt. Wymiar kalendarza: 210 x 110 mm 12 kart + okładka (każda karta z innym zdjęciem wybranym przez Zamawiającego + okładka ze wszystkimi zdjęciami łącznie) Nadruk jednostronny w pełnym kolorze Papier kreda matowa lub błyszcząca 170g Piramidka karton 300g Spirala w kolorze czarnym, białym, złotym lub srebrnym Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 4. Kalendarz listkowy - 780 szt. wymiary: 85 x 54 mm (wielkość karty kredytowej) papier: karton 350 g/m2 ilość kolorów: 4+4 (nadruk w pełnym kolorze - pierwsza i druga strona) lakierowany obustronnie zaokrąglone narożniki Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać mieć zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 5 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu kalendarzy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, d) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.