eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji na rok 2017.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 25261 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Warszawa: Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji na rok 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376344-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 1008894930000, ul. ul. Żwirki i Wigury  , 00909   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261 821 316, faks 261 821 316, e-mail zampubl@sp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji na rok 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

39/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji, określone poniżej: Lp. Badania wchodzące w skład usługi, Przewidywana ilość świadczeń w ciągu 12 miesięcy. I. BADANIA LABORATORYJNE 1. morfologia - 350 2. morfologia z rozmazem - 700 3. płytki krwi - 700 4. OB - 200 5. cukier w surowicy - 500 6. WR - 50 7. mocznik - 150 8. kreatynina - 150 9. mocz badanie ogólne - 700 10. cholesterol - 500 11. trójglicerydy - 500 12. HDL - 500 13. LDL - 500 14. kwas moczowy - 70 15. wskaźnik protrombinowy - 30 16. jonogram - 100 17. transaminazy - 700 18. grupa krwi (bez wpisu do dokumentu) - 100 19. grupa krwi z wpisem do dokumentów - 100 20. badanie kału na nosicielstwo - 70 21. badanie kału na jaja pasożytów- 70 22. HIV - 70 23. HBs - 70 24. HCV - 70 25. mocz na kwas trójchlorooctowy - 10 26. mocz na kwas deltaaminolewulinowy - 33 27. TSH - 20 28. bilirubina - 100 29. PSA - 100 30. ołów w surowicy - 30 31. VDRL - 50 32. CK-MB - 70 33. INR - 70 34. Kał na krew utajoną - 70 35. ASO - 30 36 RF - czynnik reumatoidalny - 30 37. CRP - 50 II. BADANIA SPECJALISTYCZNE 1. EKG +opis internistyczny - 400 2. Echo - 50 3. Holter - 50 4. spirometria - 30 5. audiogram - 400 6. USG jama brzuszna - 100 7. EEG+opis - 20 8. USG poszczególnych narządów - 100 9. Próba wysiłkowa - 50 10. Posiew plwociny - 50 11. Posiew moczu - 50 III. DIAGNOSTYKA OBRAZOWA (Z OPISAMI) 1. RTG - płuc duży obrazek z opisem - 700 2. RTG - kręgosłupa szyjnego z opisem - 40 3. RTG - kręgosłupa piersiowego z opisem - 40 4. RTG - kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem - 40 5. RTG - innych części kostnych z opisem - 40 6. TK kręgosłupa piersiowego z opisem - 30 7. TK kręgosłupa szyjnego z opisem - 30 8. TK kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem - 30 IV. KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE Z ZAKRESU 1. laryngologii - 400 2. okulistyki - 300 3. okulistyczna +wypisanie recepty na okulary - 700 4. neurologii - 200 5. psychiatrii - 100 6. ortopedii - 50 7. kardiologii - 150 8. chirurgii - 50 9. onkologii - 20 10. ginekologii - 10 11. dermatologii - 50 12. pulmonologii - 20 13. urologii - 70 14. gastroenterolog + gastroskopia - 30 15. diabetologii - 30

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85147000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT178000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie,  medycyna@spl.pl,  ul. Nowowiejska 31,  00-911,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PLN

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169754.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169754.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384915.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.