To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 25261 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Warszawa: Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji na rok 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376344-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
1008894930000, ul.
ul. Żwirki i Wigury
,
00909
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261 821 316, faks
261 821 316, e-mail
zampubl@sp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji na rok 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):39/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących Medycyny Pracy oraz dyspanseryzacji, określone poniżej: Lp. Badania wchodzące w skład usługi, Przewidywana ilość świadczeń w ciągu 12 miesięcy. I. BADANIA LABORATORYJNE 1. morfologia - 350 2. morfologia z rozmazem - 700 3. płytki krwi - 700 4. OB - 200 5. cukier w surowicy - 500 6. WR - 50 7. mocznik - 150 8. kreatynina - 150 9. mocz badanie ogólne - 700 10. cholesterol - 500 11. trójglicerydy - 500 12. HDL - 500 13. LDL - 500 14. kwas moczowy - 70 15. wskaźnik protrombinowy - 30 16. jonogram - 100 17. transaminazy - 700 18. grupa krwi (bez wpisu do dokumentu) - 100 19. grupa krwi z wpisem do dokumentów - 100 20. badanie kału na nosicielstwo - 70 21. badanie kału na jaja pasożytów- 70 22. HIV - 70 23. HBs - 70 24. HCV - 70 25. mocz na kwas trójchlorooctowy - 10 26. mocz na kwas deltaaminolewulinowy - 33 27. TSH - 20 28. bilirubina - 100 29. PSA - 100 30. ołów w surowicy - 30 31. VDRL - 50 32. CK-MB - 70 33. INR - 70 34. Kał na krew utajoną - 70 35. ASO - 30 36 RF - czynnik reumatoidalny - 30 37. CRP - 50 II. BADANIA SPECJALISTYCZNE 1. EKG +opis internistyczny - 400 2. Echo - 50 3. Holter - 50 4. spirometria - 30 5. audiogram - 400 6. USG jama brzuszna - 100 7. EEG+opis - 20 8. USG poszczególnych narządów - 100 9. Próba wysiłkowa - 50 10. Posiew plwociny - 50 11. Posiew moczu - 50 III. DIAGNOSTYKA OBRAZOWA (Z OPISAMI) 1. RTG - płuc duży obrazek z opisem - 700 2. RTG - kręgosłupa szyjnego z opisem - 40 3. RTG - kręgosłupa piersiowego z opisem - 40 4. RTG - kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem - 40 5. RTG - innych części kostnych z opisem - 40 6. TK kręgosłupa piersiowego z opisem - 30 7. TK kręgosłupa szyjnego z opisem - 30 8. TK kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem - 30 IV. KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE Z ZAKRESU 1. laryngologii - 400 2. okulistyki - 300 3. okulistyczna +wypisanie recepty na okulary - 700 4. neurologii - 200 5. psychiatrii - 100 6. ortopedii - 50 7. kardiologii - 150 8. chirurgii - 50 9. onkologii - 20 10. ginekologii - 10 11. dermatologii - 50 12. pulmonologii - 20 13. urologii - 70 14. gastroenterolog + gastroskopia - 30 15. diabetologii - 30
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85147000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT178000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 169754.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.