eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 1.Usługi ochrony fizycznej nieruchomości wraz z elementami technicznego utrzymania 2 Usługi dozorowania fizycznego nieruchomości wraz z elementami technicznego utrzymania 3. Usługi ochrony panelami antywłamaniowymi nieruchomości, 4. Usługi dozoru elektron

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Warszawa: 1.Usługi ochrony fizycznej nieruchomości wraz z elementami technicznego utrzymania 2 Usługi dozorowania fizycznego nieruchomości wraz z elementami technicznego utrzymania 3. Usługi ochrony panelami antywłamaniowymi nieruchomości, 4. Usługi dozoru elektronicznego nieruchomości,
Numer ogłoszenia: 252571 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149863, fax 022 3149900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Usługi ochrony fizycznej nieruchomości wraz z elementami technicznego utrzymania 2 Usługi dozorowania fizycznego nieruchomości wraz z elementami technicznego utrzymania 3. Usługi ochrony panelami antywłamaniowymi nieruchomości, 4. Usługi dozoru elektronicznego nieruchomości,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różne formy ochrony 13 obiektów pozostających w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie zlokalizowanych na terenie 13 miejscowości , przewidziane formy ochrony to: 1.ochrona fizyczna wraz z elementami technicznego utrzymania dotycząca 8 nieruchomości, 2. dozorowanie fizyczne wraz z elementami technicznego utrzymania dotyczące 2 nieruchomości, 3. ochrona przy użyciu paneli antywłamaniowych dotycząca 1 obiektu, 4. ochrona za pomocą monitoringu elektronicznego dotyczące 2 obiektów, Zamówienie może być realizowane jedynie w oparciu o postanowienia U stawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). Zadania będą realizowane w oparciu o plany ochrony obiektów i instrukcje ochrony - opracowywane przez Wykonawców i zaakceptowane przez Zamawiającego. Ochrona fizyczna wraz z elementami technicznego utrzymania realizowana jest poprzez: a) utrzymywania stałej łączności pomiędzy Kierownictwem Wykonawcy i posterunkami a OT AMW Kraków, b) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym (Planu Ochrony Obiektu) ( sposób ochrony ) w terminie 7-miu dni od podpisania umowy i umiejscowienie go w widocznym miejscu, c) prowadzenia dla każdego posterunku (Książki pełnienia służby) (dziennik meldunków i sprawozdań) oraz (Książki wydawania kluczy) jak również innych dokumentów których potrzeba może zaistnieć w trakcie realizacji zamówienia np. informacji o okazaniu nieruchomości osobom którym Zamawiający wydał stosowne zezwolenie, d) dokonywania na koniec każdego miesiąca odczytów wskazań liczników za dostarczane media - podawanie tych wskazań Zamawiającemu ( uwaga: za każdy miesiąc Zamawiający będzie pokrywał koszty zużycia energii elektrycznej w wysokości opłaty za moc zamówioną i zużytą energię do wysokości 800 kWh w okresie II kwartału ( kwiecień - maj 2008 r.) oraz 1500 kWh w okresie I kwartału 2008 r. W wypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zużycia energii elektrycznej poniesie on koszty wynikające z przemnożenia zużytych ponad limit ilości kWh przez cenę kWh w danym miesiącu rozliczeniowym, e) bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego o stwierdzonych awariach na chronionych obiektach, jak również o naruszaniu (lub systematycznych próbach naruszania) porządku przez osoby trzecie a w przypadku włamań lub kradzieży albo stwierdzonych prób włamań- powiadamiania również organów Policji. Wystawienie posterunków służących ochronie służyć będzie: a) ochronie fizycznej budynków, budowli i terenu przed włamaniem, kradzieżą, dewastacją oraz obecnością osób nie mających stosownych zezwoleń, b) kontroli nienaruszalności bram i ogrodzenia, drzwi i otworów okiennych oraz stanu oświetlenia, c) każdorazowemu powiadamianiu Policji, Straży Pożarnej oraz wytypowanych osób w OT AMW Kraków o zaistniałych zdarzeniach wymagających podjęcia stosownych interwencji, d) stałym kontrolom urządzeń służących zabezpieczeniu przeciwpożarowemu, e) wykonywaniu prac porządkowych na terenie obiektu oraz wokół obiektu polegających na sprzątaniu, wywózce śmieci oraz koszeniu trawy i usuwaniu śniegu ( w tym z dachu o ile przekroczy grubość 30 cm.) z zabezpieczeniem swobodnego bezpiecznego przechodzenia, f) utrzymywaniu w stałej drożności urządzeń służących odprowadzaniu wody deszczowej (rury i rynny spustowe), g) dokonywaniu drobnych napraw i usuwaniu awarii w ogrodzeniu oraz urządzeniach oświetleniowych, grzewczych i wodno kanalizacyjnych jak również usuwaniu usterek w pomieszczeniach zajmowanych przez ochronę, - dokumentowanie tych czynności i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego, który po ich zaakceptowaniu rozliczy wg średnich cen SEKOCENBUD, h) racjonalnemu korzystaniu z energii elektrycznej w ramach przyznanego limitu. Dozorowanie fizyczne wraz z elementami technicznego wykonania realizowane będzie poprzez: a) utrzymywania stałej łączności pomiędzy Kierownictwem Wykonawcy i posterunkami a OT AMW Kraków, b) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym (Instrukcji dozorowania) ( szczegółowe określenie obowiązków dozoru dla danego obiektu) w terminie jednoczesnym z podpisaniem umowy na dozorowanie, c) prowadzenia dla obiektu dziennika służby jak również innych dokumentów których potrzeba może zaistnieć w trakcie realizacji zamówienia np. informacji o okazaniu nieruchomości osobom, którym Zamawiający wydał stosowne zezwolenie, d) dokonywania na koniec każdego miesiąca odczytów wskazań liczników za dostarczane media - podawanie tych wskazań Zamawiającemu, e) codziennego podczas dokonywanych patroli sprawowania dozoru technicznego polegającego na kontroli nienaruszalności bram i ogrodzenia, drzwi i otworów okiennych, stanu oświetlenia i stanu pokrycia dachu, oraz urządzeń służących odprowadzaniu wody deszczowej (rury i rynny spustowe) - usuwaniu w razie zaistniałej potrzeby drobnych awarii, - dokumentowanie tych czynności i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego, który po ich zaakceptowaniu rozliczy wg średnich cen SEKOCENBUD f) prac porządkowych - w sezonie letnim utrzymywania w czystości dróg i chodników, a w zależności od potrzeb - koszenia trawy, a w sezonie zimowym - odśnieżania i posypywania chodników oraz usuwania sopli lodowych z dachu, g) bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego o stwierdzonych poważnych awariach na chronionych obiektach, jak również o naruszaniu (lub systematycznych próbach naruszania) porządku przez osoby trzecie a w przypadku włamań lub kradzieży albo stwierdzonych prób włamań- powiadamiania również organów Policji, h) każdorazowego powiadamiania Policji, Straży Pożarnej oraz wytypowanych osób w OT AMW Kraków w przypadku zauważenia zdarzeń wymagających podjęcia stosownych interwencji. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie usługi polegającej na ochronie panelami antywłamaniowymi (zamontowanymi na okna i drzwi) będzie należeć: a) montaż paneli stalowych, bez ingerencji w konstrukcję budynków i stolarkę budowlaną, w sposób zapewniający skuteczne zabezpieczenie przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją oraz wtargnięciem osób nieupoważnionych, b) dokonywaniem bieżących przeglądów technicznych (nie rzadziej niż raz w tygodniu) zabezpieczanych nieruchomości zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz obiektów, c) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych awariach bądź naruszeniu ładu i porządku na terenie zabezpieczanego obiektu, a w przypadku włamania lub próby włamania również bezzwłoczne powiadomienie o zdarzeniu Policji, d) okresowe (nie rzadziej niż raz w tygodniu) przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynków i odpowiednie reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości w zabezpieczeniu, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub kradzieży paneli Zamawiający zobowiązany jest zapewnić zabezpieczenie obiektu do czasu usunięcia nieprawidłowości, e) utrzymywanie w należytym stanie technicznym zamontowanych paneli antywłamaniowych przez okres trwania umowy. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie usługi polegającej na dozorowaniu elektronicznym należeć będzie: a) zamontowanie systemu monitoringu elektronicznego pracującego bez zasilania prądem w terenie, przy czym sygnał alarmowy z obiektu zabezpieczonego ma być przesyłany bezprzewodowo do stacji monitorowania alarmu; b) dokonywanie bieżących przeglądów technicznych ( nie rzadziej niż raz w tygodniu ) zabezpieczanych nieruchomości zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz obiektów; c) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych awariach bądź naruszeniu ładu i porządku na terenie zabezpieczonego obiektu, a w przypadku włamania lub próby włamania również bezzwłoczne powiadomienie o zdarzeniu Policji; d) Okresowe ( nie rzadziej niż raz w tygodniu ) przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynków i odpowiednie reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku awarii systemu monitoringu elektronicznego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zabezpieczenie obiektu do czasu usunięcia nieprawidłowości. Wszystkie czynności dotyczące stanu zabezpieczenia winny być dokumentowane w formie pisemnej i przedkładane na każde żądanie OT AMW; e) utrzymywanie w należytym stanie technicznym systemu monitoringu elektronicznego przez okres trwania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 50.95.40.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 51.54.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać czy wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu; b) Wymagane przez zamawiającego dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (by) uprawnioną (ne) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy; c) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba. że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; d) Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i udzielenie informacji nieprawdziwej a także nie uzupełnienie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie brakujących oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda aby do oferty Wykonawca załączył następujące dokumenty: 1. oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2. koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, a wymagane przepisami ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z póżn. zm.), 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z podaniem ilości osób zatrudnionych z licencją. I stopnia i II stopnia oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres pożądanego terminu realizacji zamówienia - określony w rozdziale VI SIWZ z kwotą gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,- zł, 5. dokumentu pełnomocnictwa - dotyczy wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 23 ustawy PZP;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie, pokój Nr 12 ul. Wita Stwosza 12, 30-965 Kraków..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 12:00, miejsce: pokój Nr 8 Kancelaria Oddziału, ul. Wita Stwosza 12, 30-965 Kraków..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kraków, ul. Wita Stwosza 12 - pomieszczenia biurowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do ochrony przeznaczone są pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze budynku (prawego skrzydła), I piętra (pomieszczenia zamykane na zamek szyfrowy) oraz dziedziniec wewnątrz budynku. Budynek położony w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Głównego (Kolejowego), nieogrodzony, składający się z parteru i I piętra ( okna pomieszczeń biurowych przeznaczonych do ochrony na parterze- częściowo okratowane). W budynku znajduje się również Muzeum Armii Krajowej, które posiada częściowe zabezpieczenie pomieszczeń w postaci monitoringu elektronicznego. Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenie recepcji oraz zaplecza. 1 posterunek na obiekcie przy ul. Wita Stwosza 12. W dni robocze ochrona w godz. 15:00 do 8:00 dnia następnego , w dni wolne od pracy -całodobowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Niepołomice, ul. Płaszowska - nieruchomość o pow. 11,46 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt ogrodzony, na który składa się - 21 budynków ( magazynowych) wraz z terenem. Część budynków użytkowa jest przez firmy prywatne. - całość z elementami technicznego utrzymania Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia. 1 posterunek na nieruchomości w dni robocze od godz. 17.00 do 8.00 dnia następnego, w dni wolne od pracy -całodobowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mochnaczka, Gmina Krynica woj. małopolskie - nieruchomość o pow. 7,82 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt ogrodzony, na który składa się 11 budynków ( magazynowych ) wraz z terenem. - całość z elementami technicznego utrzymania. Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia. 1 posterunek na nieruchomości całodobowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kidałowice Powiat Jarosław woj. podkarpackie - nieruchomość o powierzchni 13,12 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrodzenie podwójne, obiekt składa się z 10 budynków (magazynowych ) wraz z terenem. Obiekt położony w lesie z dala od innych zabudowań oraz dróg publicznych. - całość z elementami technicznego utrzymania. Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia. 1 posterunek na nieruchomości całodobowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nisko woj. podkarpackie - nieruchomość o powierzchni 20,13 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt ogrodzony podwójne, na który składa się 6 budynków o przeznaczeniu techniczno-administracyjnym oraz 8 budowli wraz z terenem. Obiekt położony w lesie z dala od innych zabudowań oraz dróg publicznych. - całość wraz z terenem z elementami technicznego utrzymania. Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia. 1 posterunek na nieruchomości całodobowo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przemyśl, ul. Leszczyńskiego - nieruchomość o powierzchni 5,34 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do ochrony obiekt, który składa się z 16 budynków - o różnym przeznaczeniu w tym: 11 magazynowych, 3 garażowe, 2 techniczne) wraz z terenem. Obiekt ogrodzony, położony w centrum miasta Przemyśla, przylegający do chronionego kompleksu szpitala wojskowego oraz wielorodzinnej zabudowy mieszkaniowej. - całość wraz z terenem z elementami technicznego utrzymania Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia. 1 posterunek na nieruchomości całodobowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tarnowskie Góry obręb Lasowice - nieruchomość o powierzchni 11,54 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do ochrony obiekt, który składa się z 10 budynków o różnym przeznaczeniu, w tym: 7 magazynowych, 2 garażowe, 1 wartownia) wraz z terenem. Obiekt ogrodzony, położony w lesie z dala od innych zabudowań oraz dróg publicznych. - całość wraz z terenem z elementami technicznego utrzymania Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia. 1 posterunek na nieruchomości całodobowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Miłkowa Gmina Korzenna - nieruchomość składająca się z dwóch części - obiekt koszarowy o pow. 2,00 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość składająca się z dwóch części - obiekt koszarowy o pow. 2,00 ha, obiekt techniczny o pow. 4, 00 ha. Nieruchomości oddalone od siebie o około 1,5 km. Na obiekt składa się 6 budynków o charakterze koszarowym i technicznym: garaże i stołówka. Do dozorowania 1 dziennie obiektu technicznego zabudowanego bunkrem , który zostanie zabezpieczony przed ingerencją z zewnątrz przed włamaniem oraz wierzy wartowniczej. Obie nieruchomości ogrodzone. - całość wraz z terenem i elementami technicznego utrzymania. Pracownicy ochrony posiadać będą wydzielone pomieszczenia na terenie obiektu koszarowego. 1 posterunek - ochrona całodobowa na obiekcie koszarowym, Dozorowanie- 1 dziennie obiektu technicznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Chyżne Gm. Jabłonka - nieruchomość o powierzchni 0,25 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do dozorowania: obiekt, na który składa się 3 budynki, 2 budowle wraz z terenem. Obiekt ogrodzony, położony bezpośrednio przy drodze do przejścia granicznego Chyżne. Bezpośrednie otoczenie obiektu, od strony drogi wymaga utrzymania porządku. - całość wraz z terenem z elementami technicznego utrzymania. Patrolowanie 4 x na dobę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gładyszów - nieruchomość o powierzchni 0,80 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do dozorowania: obiekt, na który składa się 3 budynki. Obiekt ogrodzony od strony drogi, położony w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowy jednorodzinnej oraz usługowej. - całość wraz z terenem i elementami technicznego utrzymania. Patrolowanie 4 x na dobę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kłaj - obiekt, na który składa się2 budynki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W budynku nr 1 zabezpieczenie obejmować będzie tylko parter. W budynku nr 2 zabezpieczenie obejmować będzie wszystkie otwory okienne. Oba budynki położone w sąsiedztwie osiedla mieszkaniowego. Zabezpieczenie panelami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.95.40.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gorlice ul. Łukasiewicza - obiekt o pow. 0,10 ha zabudowany dwoma budynkami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I budynek - administracyjny położony bezpośrednio przy ulicy, z wejściem od strony ul. Łukasiewicza i od strony podwórza. Zabezpieczenie elektroniczne obejmować będzie drzwi oraz okna na parterze budynku administracyjnego od strony podwórza. Okna budynku od strony ulicy na parterze zabezpieczone kratami. II budynek garażowy, ogrodzony nie wymagający dozoru elektronicznego. Istnieje konieczność udostępniania klucza od bramy wjazdowej na teren nieruchomości zabudowanej garażem mieszkańcom sąsiedniej kamienicy w celu wywozu nieczystości. Dozorowanie elektroniczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kraków, ul. Montelupich - obiekt o pow. 0,05 ha zabudowany 1 budynkiem biurowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość położna w centrum Krakowa w bezpośrednim sąsiedztwie aresztu śledczego. Budynek parterowy, w którym część okien zabezpieczona jest kratami. Dozorowanie elektroniczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.