eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E prawa jazdy dla 30 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E prawa jazdy dla 30 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń
Numer ogłoszenia: 252538 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192020 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E prawa jazdy dla 30 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E dla 30 osób, w trzech grupach po 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1265, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53 poz. 314). 4) szkolenie winno obejmować 140 godzin zegarowych lub 139 godzin zegarowych (w przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 4 cyt. powyżej rozporządzenia), w tym: a) część podstawową - teoretyczną trwającą minimum 97 godzin, b) część specjalistyczną prowadzoną w formie: - zajęć teoretycznych, trwających minimum 33 godziny, - zajęć praktycznych w ruchu drogowym, podczas których osoba powinna odbyć minimum 8 godzin jazdy indywidualnej oraz - zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, podczas których osoba powinna odbyć minimum 2 godziny jazdy indywidualnej lub w przypadku, gdy ten zakres szkolenia prowadzony będzie przy wykorzystaniu urządzenia, o którym mowa w art. 39g ust. 11 pkt 2cyt. powyżej ustawy - uznaje się równoważne 1 godzinie jazdy, 5) szkolenie winno zakończyć się testem kwalifikacyjnym przeprowadzonym przez komisję egzaminującą powołaną przez wojewodę, 6) absolwent otrzymuje po zdanym egzaminie (teście kwalifikacyjnym) - Świadectwo kwalifikacji zawodowej (zgodnie z § 19 pkt 1 cyt. powyżej rozporządzenia w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy), 7) w przypadku gdy, absolwent nie zaliczy pozytywnie testu kwalifikacyjnego, o którym wyżej mowa wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie; 8) koszt przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego pokrywa wykonawca tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia (musi zostać ujęty w kalkulacji kosztów załącznik nr 4 do SIWZ), 9) czas trwania testu kwalifikacyjnego nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, 10) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 11) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 12) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 13) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: - BHP na stanowisku pracy, - wyposażenie stanowiska pracy, - budowa paznokci, - choroby i fizjologia skóry, - korekcja wad, - manicure kosmetyczny (biologiczny, klasyczny, praca z frezarką, masaż dłoni, parafina, malowanie paznokci w tym french), - pedicure kosmetyczny (biologiczny, klasyczny, praca z frezarką, parafina, malowanie paznokci w tym french), - pedicure callus, - manicure hybrydowy, - manicure japoński, - stylizacja paznokci: metoda akrylowa i żelowa UV, - paznokcie w stylu RUSSIAN STYLE, COMBO, - wzornictwo, 5) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, w dwóch grupach po 15 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 75 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: - podstawowe wiadomości dotyczące sprzedaży, - podstawy obsługi komputera, - obsługę programu do fakturowania FPP, - wystawianie faktur i paragonów, - podstawy towaroznawstwa, - dokumentację handlową i magazynową, - obsługa kasy fiskalnej, 5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia), 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie kategorii C, C+E, C1, C1+E dla 30 osób, w trzech grupach po 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Wiraż, ul. Mickiewicza 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pielęgnacja i stylizacja paznokci dla 10 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Tarnowie, ul. Krakowska 13, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób, w dwóch grupach po 15 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnegp SA Wszechnica Edukacyjna, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11802,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.