Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Warszawa: Dostawa ulotek, plakatów, tablic informacyjnych i banera na potrzeby projektów realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 252502 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ulotek, plakatów, tablic informacyjnych i banera na potrzeby projektów realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ulotek, plakatów, tablic informacyjnych i banera na potrzeby projektów realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 1 - Ulotki i plakaty na potrzeby projektu Radomski Biznes III Część 2 - Plakaty i ulotki na potrzeby projektu Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII Część 3 - Ulotki promujące projekt Załóż firmę z WUP III Część 4 - Tablice informacyjne, baner i plakaty na potrzeby projektu Akademia Przedsiębiorczości VII Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.14.00.00 - Ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część 1 - projekt Radomski Biznes III Część 2 - projekt Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII Część 3 - projekt Załóż firmę z WUP III Część 4 - projekt Akademia Przedsiębiorczości VII.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ulotki i plakaty na potrzeby projektu Radomski Biznes III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
- AD ASTRA 69 s.c. J. Bielawski, P. Wiśniewski, ul. Ułanów 10, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1384,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1095,00
Oferta z najniższą ceną: 1095,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1281,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Plakaty i ulotki na potrzeby projektu Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
- AD ASTRA 69 s.c. J. Bielawski, P. Wiśniewski, ul. Ułanów 10, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 691,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1180,00
Oferta z najniższą ceną: 1180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1220,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ulotki promujące projekt Załóż firmę z WUP III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
- AD ASTRA 69 s.c. J. Bielawski, P. Wiśniewski, ul. Ułanów 10, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1368,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1575,00
Oferta z najniższą ceną: 1575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1935,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Tablice informacyjne, baner i plakaty na potrzeby projektu Akademia Przedsiębiorczości VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
- AD ASTRA 69 s.c. J. Bielawski, P. Wiśniewski, ul. Ułanów 10, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1468,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 664,20
Oferta z najniższą ceną: 664,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1353,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy art. powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 uPzp
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego, z podziałem na 5 części.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.