eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/11/2013 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Opole: P/11/2013 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów
Numer ogłoszenia: 252500 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205862 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/11/2013 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia publicznego: P/11/2013 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego zabezpieczenia usług transportu sanitarnego, 7 dni w tygodniu w zakresie: a) przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych zakładach opieki zdrowotnej; b)przewozu chorych do innego zakładu celem kontynuacji leczenia; c)transportu chorych z dysfunkcją narządu ruchu uniemożliwiającą korzystanie ze środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania. 3.Zamawiający oświadcza, że podane w Załączniku nr 1A ilości godzin i km są ilościami szacunkowymi zamówienia - maksymalnymi (prawo opcji) i zamówienie to może ulec zmniejszeniu o 20%. 4. Wykonawca realizując zamówienie w ramach poszczególnych pakietów zobligowany jest do dysponowania środkami transportu sanitarnego, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonych przepisami prawa. 5. Wymagany skład osobowy, realizujących przedmiotowe usługi w poszczególnych zespołach to: a) Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; b)Pakiet nr 2 - Zespół Podstawowy P - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; c)Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy - dwie osoby, w tym co najmniej jedna uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowej kontroli pojazdów. 7. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzeni sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi w Opolu. 9.Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, w czasie 1 godziny od zgłoszenia (Zespół Podstawowy P, Zespół Transportowy), niezwłocznie - tryb CITO - tj. do 30 min. od momentu zgłoszenia (Zespół Specjalistyczny S) lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego w przypadku transportów planowych. 10.Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń lekarskich, po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. Zlecenie powinno zawierać datę, godzinę, nazwisko i imię chorego, miejsce docelowego transportu i podpis lekarza kierującego. 11.Zgłaszanie konieczności wykonania usługi będzie dokonywane za pośrednictwem osoby, osób wyznaczonych przez Zamawiającego telefonicznie, na numer wskazany przez Wykonawcę. 12. Cena świadczonych usług transportu sanitarnego naliczana będzie jako suma iloczynu liczby przebytych kilometrów i stawki za jeden kilometr, określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy oraz iloczynu efektywnego czasu pracy i ceny jednostkowej określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy. Rozliczanie za niepełną godzinę będzie obliczane proporcjonalnie w przeliczeniu na minuty. 13.Podstawą rozliczeń jest zestawienie miesięczne zleceń wyjazdów z wyszczególnieniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, trasy przejazdu oraz liczby przebytych kilometrów według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 14. Ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscem określonym w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 15. Czas pracy Zespołu będzie obliczany od momentu przejęcia pacjenta w siedzibie Zamawiającego, do czasu jego powrotu albo przekazania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu. 16. Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwa trasę przejazdu. W sytuacjach nadzwyczajnych (roboty drogowe, zdarzenia drogowe) Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego w celu ustalenia innej, alternatywnej trasy dojazdu. 17. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet. 18. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich 3 pakietów: 12 miesięcy od 01.07.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS - MEDYK RATOWNICTWO Piotr Majchrzyk, ul. Oleska 11a, 46-023 Osowiec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220269,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193099,60

  • Oferta z najniższą ceną: 193099,60 / Oferta z najwyższą ceną: 193100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2 - Zespół Specjalistyczny P

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS - MEDYK RATOWNICTWO Piotr Majchrzyk, ul. Oleska 11a, 46-023 Osowiec, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90724,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57871,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57871,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3 - Zespół Transportowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego, ul. Mickiewicza 2-4, 45-369 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60612,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52035,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.