eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › I.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul.Słoneczna (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica,pow. piotrkowski, woj. łódzkie II.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul.Południowa (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzki



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Moszczenica: I.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul.Słoneczna (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica,pow. piotrkowski, woj. łódzkie II.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul.Południowa (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 252461 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica , ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul.Słoneczna (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica,pow. piotrkowski, woj. łódzkie II.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul.Południowa (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Karlin w ramach zadań inwestycyjnych pn.: I.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul. Słoneczna (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie II. Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul. Południowa (krzyżówka z drogą krajową) gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie [CPV- 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych] [CPV-45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego] [CPV- 45315700- 5 Instalowanie stacji rozdzielczych] Zakres prac obejmuje m.in.: I.Budowa oświetlenia ulicznego Karlin ul. Słoneczna (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie- część I i II - kopanie rowów dla kabli - w gruncie kat III ręcznie - układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych- 534 m - układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 113 m - ułożenie rur osłonowych - przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 100 mm pod obiektami - montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 14 sztuk - montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie- wysięgniki jednoramienne-14 szt.. - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 14 szt. - instalowanie rozdzielni elektrycznych - badania i pomiary - obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą) II.Budowa oświetlenia ulicznego ul. Południowa (krzyżówka z drogą krajową), gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie część I i II - kopanie rowów dla kabli - w gruncie kat III ręcznie - układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych- 479 m - układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 85m - ułożenie rur osłonowych - przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 100 mm pod obiektami - montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 12 sztuk - montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie- wysięgniki jednoramienne-12szt.. - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 12szt. - instalowanie rozdzielni elektrycznych - badania i pomiary - obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą) zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z kosztorysami załączonymi do specyfikacji, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują (jako posiadacz samoistny lub zależny) odpowiednimi narzędziami i urządzeniami tj.: 1. środek transportowy 2. samochód samowyładowczy 5t 3. żuraw samochodowy 4. dźwignik hydrauliczny przenoszony z napędem spalinowym 250 t 5. pompa wysokociśnieniowa hydrauliczna elektryczna 250 atm 6. zespół prądotwórczy 3-faz 5kVA 7. przyczepa do przewożenia kabli 8. ciągnik kołowy 9. żuraw samochodowy 10. spawarka 11. koparka podsiębierna 0,15m3 12. przyczepa dłużycowa 13. samochód skrzyniowy do 5 t 14. podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny 15. ubijak spalinowy 200kg 16. równiarka samojezdna 74kW b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia (poprzez zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia należy rozumieć budowę lub rozbudowę oświetlenia ulicznego o wartości równej lub większej podanej w formularzu ofertowym złożonej oferty) z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (min. protokoły odbioru, referencje). c) zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby legitymujące się posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie oraz wpis na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalnościach: elektrycznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a) wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 z ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 2. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) 3. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. I: 1) pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; V. Dokumenty , o których mowa w ust. IVpkt1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert. Dokument , o którym mowa w ust. IV pkt1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert VI. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 1:, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Kserowana treść dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem na każdej stronie kserowanej przez dostawcę lub wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok.20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok.13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.