eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Rogoźno

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Rogoźno: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Rogoźno
Numer ogłoszenia: 252450 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232356 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2617193, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Rogoźno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rogoźno wraz z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi w okresie 4 lat (02.01.2011 - 31.12.2014) obejmująca w szczególności: a) Otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych obejmujących budżet Gminy oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Zamówieniem niniejszym objęte są podmioty: Gmina Rogoźno - rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze oraz rachunki następujących jednostek organizacyjnych i nadzorowanych - Urzędu Miejskiego w Rogoźnie, - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogoźnie, - Zarządu Administracyjnego Mienia Komunalnego w Rogoźnie, - Rogozińskiego Centrum Kultury w Rogoźnie, - Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Placówek Oświatowych w Rogoźnie, - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rogoźnie, - Szkoły Podstawowej Nr 3 w Rogoźnie, - Zespołu Szkół w Parkowie, - Zespołu Szkół w Gościejewie, - Szkoły Podstawowej w Budziszewku, - Szkoły Podstawowej w Pruścach, - Przedszkola Nr 1 w Rogoźnie, - Przedszkola Nr 2 w Rogoźnie, - Przedszkola w Parkowie, - Gimnazjum Nr 1 w Rogoźnie. b) Objęcie systemem bankowości elektronicznej co najmniej 3 rachunków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w ilości stanowisk objętych system elektronicznym w zależności od potrzeb organizacyjnych. Za zainstalowanie, wszelkie aktualizacje oraz przeszkolenie pracowników, bank nie pobierze opłat i prowizji. c) Realizacja wypłat zasiłków w kasie banku. d) Realizacja poleceń przelewów zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej. e) Dokonywanie wpłat oraz wypłat gotówkowych. f) Możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, którego wysokość zostanie corocznie określona przez Radę Miejską w drodze uchwały budżetowej. Oprocentowanie kredytu oparte jest na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu. Zabezpieczenie spłaty kredytu będzie stanowił weksel in blanco. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia bankowi opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o całości projektu budżetu, jako załącznika do wniosku kredytowego. g) Konieczność otwarcia filii lub punktu kasowego na terenie miasta Rogoźno, jeżeli wykonawca takiego punktu nie posiada. Dodatkowe wymagania stawiane wykonawcy: a) W przypadku dokonywania wpłat gotówkowych przez osoby fizyczne zobowiązań podatkowych, opłat skarbowych na rzecz Gminy, bank nie pobierze opłat i prowizji. W pozostałych przypadkach dotyczących wpłat z innych tytułów bank obciąży wpłacającego zgodnie z obowiązującą taryfą opłat i prowizji. b) W przypadku dokonywania wpłat gotówkowych przez jednostki organizacyjne na własne rachunki, bank nie pobierze opłat i prowizji. c) Zamawiający na wniosek, bezpłatnie otrzyma czeki do rachunków objętych niniejszym postępowaniem. d) W przypadku konieczności otwarcia przez Zamawiającego dodatkowych rachunków pomocniczych, bank zastosuje stawki z niniejszego przetargu. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość założenia rachunków funkcjonujących na zasadach bezkosztowych (dot. rachunków wymaganych przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych - UE). e) Z tytułu dokonywania przelewów pomiędzy Gminą i jej jednostkami organizacyjnymi, bank nie pobierze opłat i prowizji. f) Bank po upływie jednego dnia roboczego umożliwi obsługiwanym jednostkom odebranie wyciągów bankowych z operacji dnia poprzedniego. g) Automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie weekendowej po godzinie 15.00 ostatniego dnia roboczego. h) Automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia roboczego na lokacie overnight po godzinie 15.00. i) Lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. j) Możliwość negocjowania lokat. k) Możliwość korzystania z innych narzędzi inwestycyjnych będących w danym momencie w ofercie banku. l) Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Rogoźno. ł) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył parafowany projekt umowy rachunku bankowego oraz projekt pozostałych umów z jednostkami organizacyjnymi uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy. m) Umowa zawarta z wybranym oferentem nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Czarnkowie, ul. Kościuszki 5, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171462,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171462,30

  • Oferta z najniższą ceną: 171462,30 / Oferta z najwyższą ceną: 171462,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.