eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA STOLARKE PCV W BUDYNKU GIMNAZJUM W ŻELAZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Skierniewice: WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA STOLARKE PCV W BUDYNKU GIMNAZJUM W ŻELAZNEJ
Numer ogłoszenia: 252436 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierniewice , ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334615, faks 046 8333240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskierniewice.w.interia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ NA STOLARKE PCV W BUDYNKU GIMNAZJUM W ŻELAZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych niniejszą specyfikacją dla montażu stolarki okiennej rozbiórka zewnętrznych parapetów, zdjęcie skrzydeł okiennych, demontaż ościeżnic, przygotowanie otworu do montażu nowego okna, sprawdzenie wymiarów otworu, założenie na ościeżnicę systemowych kotew przewidzianych przez producenta okna, obsadzenie samej ościeżnicy lub ościeżnicy ze skrzydłami w otworze, dokonać dokładnego ustawienia w poziomie i pionie, osadzić kołki mocujące kotwy, uszczelnienie osadzenia ościeżnicy pianką poliuretanową montażową oraz silikonem, wykonanie spadków pod parapety zewnętrzny z zaprawy cementowej, wykonanie tynków uzupełniające kat. III z zaprawy cem-wap na ościeżach i ścianie, szpachlowanie naprawionych miejsc, wykonać montaż parapetów zewnętrznych wykonać roboty wykończeniowe, wywieźć i zutylizować materiały z rozbiórki Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 stanowiącym integralną część SIWZ (przedmiar robót) - oraz w załączniku nr 12 do SIWZ (spec. techniczna)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 (do potwierdzenia - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTEPOWANIU 1. Ofertę Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys Ofertowy sporządzony według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ. 4. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: A. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ; B. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania, wg załącznika nr 6 do SIWZ; C. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.B, wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował; D. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ, a w przypadku kierownika budowy załączyć: - uprawnienia budowlane, - potwierdzenie wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego; E. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.D wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg załącznika nr 8 do SIWZ. Dodatkowo należy załączyć zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ zobowiązanie do współpracy wymienionych w załączniku nr 8 podwykonawców. Pełną odpowiedzialność i konsekwencje miedzy innymi w zakresie wykonania, terminów realizacji, jakości ponosi Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę. 8. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w SIWZ - wg wzoru załącznik nr 10 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierniewice.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.