eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i fakturowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Jarocin: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i fakturowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 252415 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225361 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szubianki 21, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 5054606, faks 062 5054606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i fakturowania w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych i fakturowania dla osób niepełnosprawnych - podopiecznych Powiatowego Centrum Opieki Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca nie pobiera żadnych opłat od uczestników kursu, a także pokrywa na własny koszt nocleg i wyżywienie trenerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. W kursie uczestniczyć będzie 6 osób 2. Każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe z kasą fiskalną. 3. Liczba godzin kursu wynosi 90 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut zajęć). Liczba godzin kursu w każdym dniu wynosi 6 godzin lekcyjnych + 2 przerwy po 15 minut i 1 przerwa 30 minutowa. 4. Kurs musi odbywać się na terenie miasta Jarocin, od poniedziałku do piątku, pomiędzy godz. 9:00 - 15:00. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez skierowanego uczestnika kursu rzeczywistych kosztów z tytułu przejazdu na kurs i z powrotem na warunkach jak poniżej: 1) Uprawnionymi do zwrotu kosztów są uczestnicy kursu mający miejsce zamieszkania poza granicami administracyjnymi miasta Jarocin. 2) Zwrotu kosztów dokonuje się na podstawie przedłożonych biletów jednorazowych komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca kursu i z powrotem, do wysokości wynikającej z przedłożonych biletów, z zastrzeżeniem, że maksymalna kwota zwrotu za jeden dzień na jednego uczestnika kursu nie może przekroczyć kwoty 10,00 zł. 3) Zwrot kosztów przejazdu uczestnikom kursu uprawnionym w sposób opisany w pkt 1 i 2 powinien być dokonywany nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej ze zwrotem kosztów, o których mowa powyżej w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie kwoty poniesionych wydatków w tym zakresie m. in. listy wypłat zawierającej: a) imię i nazwisko uprawnionego, b) miejsce zamieszkania, c) daty przejazdów, d) kwotę, na jaką osoba uprawniona przedłożyła bilety, e) kwotę wypłaconego zwrotu kosztów przejazdu f) pokwitowanie odbioru pieniędzy w należnej kwocie (czytelny podpis) oraz oryginałów biletów, na podstawie których dokonano zwrotu. Dokumentacja ta musi być przedstawiona Zamawiającemu do kontroli, na każde żądanie Zamawiającego oraz innych podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów w tym zakresie do kontroli. Zamawiający nie wymaga przedłożenia tych dokumentów do rozliczenia kosztów kursu. 6. Zakres kursu , moduły: 1) Znaczenie i funkcje kasy fiskalnej 2) Wygląd kasy i opis klawiatury 3) Uruchomienie kasy i wymiana papieru 4) Zasady sprzedaży 5) Sporządzanie raportów, faktur, rachunku 6) Obsługa programu do fakturowania 7) Zajęcia praktyczne na kasach fiskalnych 8) Obsługa programu do fakturowania i dokumentowania sprzedaży. 7. Wykonawca musi przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania kursu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby kursu (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia kursu, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu kursu, sala wykładowa - plakaty itp.) muszą zostać oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 8. Każdy uczestnik kursu musi otrzymać w pierwszym dniu kursu harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w terminie odpowiednim dla realizacji kursu materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie kursu), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. UWAGA: Wszystkie materiały szkoleniowe muszą być opatrzone Logo UE oraz POKL - wg wzoru zamieszczonego na stronie efs.gov.pl. Wykonawca dostarczy jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostosowywać program kursu do potrzeb uczestników i na pewne moduły poświęcić więcej czasu, a na inne mniej, w zależności od postępów uczestników w nauce. 10. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu w każdy dzień kursu kawę, herbatę, śmietankę, cukier oraz ciastka kruche, a także jednodaniowy obiad (ziemniaki-ryż-pyzy-kasza-frytki, mięso-ryba, surówka). 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością. 12. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów w nauce osiąganych przez poszczególnych jego uczestników-uczestniczek oraz zwiększenia pomocy uczestnikom/uczestniczkom mającym problemy w nauce. 13. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za kurs danych osób, do bieżącego informowania Zamawiającego o: - nieobecności na kursie osób na niego skierowanych (imię i nazwisko osoby), - nie zgłoszeniu się na kursie osób na niego skierowanych (imię i nazwisko), - rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania przez osoby na niego skierowane. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 2) kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, 3) harmonogram kursu (jego ewentualna aktualizacja, korekty), 4) listę kwitującą odbiór przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych i wyżywienia, zwrotu kosztów dojazdu, 5) zdjęcia obrazujące udział uczestników w kursie - na płycie CD - co najmniej 10 zdjęć z kilku dni kursu, gdzie kadry obejmują wszystkich uczestników oraz dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończeniu kursu. Każdy z tych dokumentów musi zostać sporządzony na listowniku zawierającym logotypy: POKL, UE wraz z informacją: Kurs współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wzory logotypów są dostępne na stronie www.efs.gov.pl. 18.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursu. 19. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia przez zespół powypadkowy protokołu dotyczącego okoliczności i przyczyn zaistnienia wypadku podczas kursu w razie, gdyby taki wypadek zaistniał. 20. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikowi kursu certyfikatu stwierdzającego jego ukończenie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216) oraz zebrania opinii uczestników/ uczestniczek kursu, dotyczącej przebiegu kursu i znaczenia dla uczestników kursu jego odbycia oraz przekazania tejże kopii Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Treść ankiety zostanie uzgodniona wspólnie z Zamawiający w dniu podpisania umowy. 21. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży program kursu oferowany przez Wykonawcę, który powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cele kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) treść kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów kursu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEO Consulting &Investment Sp. z o.o., Ul. Porzeczkowa 47, 61-306 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8534,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.