eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Jasło: Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle
Numer ogłoszenia: 252382 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Administrator Budynków Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 44 135 80, faks 13 44 135 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle. Wykaz budynków i terenów: 1)ul. Krasińskiego ( 1 budynek, pow. użytkowa 4136,54 m2 - 5 klatek schodowych, wózkownie, 1 budynek, pow. użytkowa 2500,00 m2 - 3 klatki schodowe, wózkownie, teren zewnętrzny, w tym: chodnik, zieleń, plac zabaw dla dzieci , podjazd dla niepełnosprawnych, drogi dojazdowe do budynku, wjazd, wyjazd z miejsc postojowych). 2) ul. Szajnochy ( 1 budynek, pow. użytkowa 1675,50 m2 - 3 klatki schodowe, teren zewnętrzny, w tym: chodnik, zieleń, plac zabaw dla dzieci). 1.Codzienne usuwanie, poprzez zamiatanie i zbieranie zanieczyszczeń i odpadów / w tym opadłych liści/ z pomieszczeń klatek schodowych, oraz terenów przyległych do budynków tj. wejść do klatek schodowych, chodników, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów1) terenowych drogi dojazdowej do budynku, wjazdu i wyjazdu z miejsc postojowych, placu zabaw dla dzieci, zieleńców przyblokowych oraz obejść przy kontenerach i wózkach na nieczystości stałe. 2.Raz w tygodniu sprzątanie korytarzy piwnicznych. 3.Raz w miesiącu sprzątanie pomieszczeń wózkowni i strychów. 4.Raz na tydzień mycie klatek schodowych. 5.Bieżące zmywanie parapetów okiennych, skrzynek korespondencyjnych oraz raz w tygodniu mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych. 6.Raz w miesiącu mycie lamperii. 7. Raz na kwartał mycie okien od wewnątrz, dwa razy w roku mycie okien na zewnątrz. 8. Codzienne usuwanie poprzez zbieranie nieczystości, a raz na kwartał sprzątanie poprzez zamiatanie podziemi budynku. 9.Pielęgnacja zieleńców poprzez strzyżenie trawników na klombach, podlewanie w zależności od potrzeb, usuwanie chwastów i traw z chodników i krawężników wraz z wywiezieniem trawy we własnym zakresie i własnym środkiem transportu (opłaty za wysypisko ponosi Wykonawca). 10. Sadzenie w donicach kwiatów dostarczonych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb/ raz lub dwa razy w roku/. 11.Usuwanie - odśnieżanie i zapobieganie śliskości poprzez odgarnianie, odmiatanie, pryzmowanie śniegu, posypywanie piaskiem lub innym środkiem chodników wokół nieruchomości, dojść do klatek schodowych, wyjazdów z miejsc postojowych, schodów2) terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz obejścia przy kontenerach. 12.Zawiadamianie administratora budynku o zauważonych drobnych uszkodzeniach jak: rozbite szyby, braki w oświetleniu, uszkodzone zamki, klamki, domofony itp. 13. Dostarczanie korespondencji, przekazanej przez administratora budynku do skrzynek kontaktowych. 14.Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania czystości, po uzgodnieniu ich zakresu, częstotliwości oraz wysokości zapłaty z zainteresowanymi stronami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. Płk K. Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55437,84

  • Oferta z najniższą ceną: 55437,84 / Oferta z najwyższą ceną: 78797,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.