eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › wykonanie instalacji uzdatniania wody basenowej w Gimnazjum nr 4 w Stargardzie Szczecińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25234

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stargard Szczeciński: wykonanie instalacji uzdatniania wody basenowej w Gimnazjum nr 4 w Stargardzie Szczecińskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, do kontaktów: Jakub Majerski, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, fax 091 5784889, e-mail: urzad@um.stargard.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stargard.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji uzdatniania wody basenowej w Gimnazjum nr 4 w Stargardzie Szczecińskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stargard Szczeciński, Gimnazjum nr 4 na Os. Zachód. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Informacje wstępne. Krytą pływalnię w Gimnazjum nr 4, na Os. Zachód B5w Stargardzie Szczecińskim wybudowano w 1987 roku. Basen posiada wymiary 12,5 x 25 m; głębokość: 0,9 -1,35 m codziennie użytkowany w godz. 8-21; średnia ilość osób korzystających z basenu - 30-35 osób. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie instalacja uzdatniania wody. 1. Zakres zamówienia 1) Zaprojektowanie kompletnej, nowej instalacji uzdatniania wody basenowej 2) Demontaż istniejącej instalacji układu uzdatniania wody basenowej z wyniesieniem urządzeń i rur na zewnątrz obiektu ( do 40 mb); 10. Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział bieżące informacje/zamówienia publiczne 3) Wykonanie kompletnej nowej instalacji uzdatniania wody basenowej, którą należy połączyć z istniejącymi wymiennikami ciepła (a w tym m.in. wymianę dysz wypływu i napływu, całości orurowania, wymiana zaworów odcinających wymienniki) 4) Zamontowanie nowej szafy sterowniczej wraz z włączeniem jej do układu (z demontażem szafy istniejącej) ; 5) Wykonanie nowej instalacji automatycznego układu dezynfekcji wody basenowej za pomocą NaOCl oraz regulacji pH wraz z automatycznym układem kontroli i sterowania pH, redox, i Cl2; 6) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych i odtworzeniowych (uzupełnienia po robotach demontażowych, wykuciach, przekuciach, ewentualne uzupełnienie okładzin basenowych - w przypadku ich naruszeń, itp.). W zakres zamówienia nie wchodzi wymiana okładzin basenu. 7) Wykonanie zbiornika kompensacyjnego( jeżeli zajdzie taka potrzeba - na podstawie analizy projektowej) 8) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi i użytkowania; 9) Dokonanie rozruchu technologicznego wykonanej instalacji z wykazaniem osiągnięcia zakładanych parametrów technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych i użytkowych; 10) Przedłożenie pozytywnych wyników badań wody basenowej po napełnieniu niecki i rozruchu; 11) Uzyskanie i przedłożenie zamawiającemu - w przypadkach tego wymagających - pozytywnych odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego oraz wszelkich innych niezbędnych badań i pomiarów (jak np. protokołów skuteczności zerowania instalacji elektrycznych). 12) W przypadkach tego wymagających obowiązkiem wykonawcy będzie uzyskanie w imieniu zamawiającego właściwych pozwoleń lub zgłoszeń zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 13) Szkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi instalacji; 14) Świadczenie usługi serwisowania wykonanej instalacji przez okres 3 lat od daty odbioru zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie opisu oferowanych rozwiązań technologicznych ze wskazaniem typu i parametrów proponowanych urządzeń. Należy podać: zakładane parametry wydajnościowe instalacji, zakładane parametry fizykochemiczne i bakteriologiczne uzdatnionej wody, oraz zakładane szacunkowe koszty utrzymania i eksploatacji instalacji. Zamawiający wymaga przedłożenia ideowego schematu technologicznego instalacji. W opisie wykonawca winien określić zalety jakościowe, użytkowe i funkcjonalne oferowanego rozwiązania - mając na uwadze kryterium oceny proponowanych rozwiązań technologicznych. Zamawiający dopuszcza posługiwania się dodatkowo firmowymi opracowaniami, katalogami, materiałami reklamowymi itp. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.83.41.00 - Urządzenia do basenów kąpielowych Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.41.00 - Urządzenia do basenów kąpielowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 90.11.20.00 - Usługi uzdatniania basenów i zbiorników septycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.44.00.00 - Usługi uzdatniania basenów septycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w punkcie II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez wykonawcę wykonanie w latach 2003-2007, co najmniej trzech zamówień polegających na modernizacji, wymianie lub budowie instalacji uzdatniania wody w basenach o wymiarach co najmniej 12,5x25 m]. Realizację tych robót należy udokumentować przedkładając referencje lub oświadczenia poprzednich zamawiających potwierdzających należyte ich wykonanie z podaniem zakresu i wartości zamówienia Szczegolowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział bieżące informacje/zamówienia publiczne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w cz. III C specyfikacji iwz, na zasadzie \spełnia\ lub \nie spełnia\ wymaganego warunku Dokładny opis sposobu oceny określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział bieżące informacje/zamówienia publiczne Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA PRZETARGOWA (wzór formularza ofertowego określa zał. nr 1. 2. OŚWIADCZENIA zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Wycena ofertowa robót (kosztorys ofertowy). Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie wyceny ofertowej według poniższych wytycznych: 1) wycena winna obejmować wszystkie zasadnicze roboty i urządzenia będące elementem realizowanego zamówienia; 2) wycena może mieć charakter uproszczony (zagregowany) ; 3) stopień uszczegółowienia lub zagregowania wyceny pozostaje w gestii wykonawcy; 4) wycena określi całość wynagradzanie wykonawcy za zakres zamówienia związany z robotami budowlanymi 5) określenie ilości poszczególnych robót leży po stronie wykonawcy; 6) przyjęcie w wycenach ofertowych ilości poszczególnych robót różniących się od faktycznie wykonanych lub niezbędnych na etapie realizacji zamówienia nie ma wpływu na zmianę wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Opis oferowanych rozwiązań technologicznych ze wskazaniem typu i parametrów proponowanych urządzeń. Należy podać: zakładane parametry wydajnościowe instalacji, zakładane parametry fizykochemiczne i bakteriologiczne uzdatnionej wody, oraz zakładane szacunkowe koszty utrzymania i eksploatacji instalacji. Zamawiający wymaga przedłożenia ideowego schematu technologicznego instalacji. W opisie wykonawca winien określić zalety jakościowe, użytkowe i funkcjonalne oferowanego rozwiązania - mając na uwadze kryterium oceny proponowanych rozwiązań technologicznych. Zamawiający dopuszcza posługiwania się dodatkowo firmowymi opracowaniami, katalogami, materiałami reklamowymi itp. 5. Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in.: ile lat firma istnieje; profil i skala działalności, osiągnięcia itp. Należy dodatkowo wypełnić załącznik nr 4. 6. Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za realizacje zamówienia. Należy załączyć życiorys zawodowy - mając na względzie wymogi cz. II pkt. 8 oraz kopię właściwych uprawnień. 7. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Udokumentowanie wymogu cz. II pkt. 9 wraz z przedłożeniem dodatkowo wykazu (wyboru) wykonanych w latach 2003-2007 zamówień związanych z uzdatnianiem wody basenowej- wg wzoru załącznika nr 3, który zawierać winien również zamówienia poparte referencjami. 9. Każda strona oferty winna być ponumerowana i podpisana [Parafowaniu i numerowaniu podlegają jedynie strony zawierające treść]. Należy załączyć oświadczenie, że oferta zawiera ponumerowanych stron ... Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorstwa. (zgodnie z odpisem potwierdzającym zarejestrowanie działalności gospodarczej ).Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział bieżące informacje/zamówienia publiczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Ocena jakości, walorów funkcjonalnych, użytkowych, kosztów utrzymania oferowanego rozwiązania technologicznego itp 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl dział bieżące informacje/zamówienia publiczne. Opłata: Warunki i sposób płatności: pobranie ze strony internetowej zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:15, Urząd Miejski w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 17 73-110 Stargard Szczeciński, pok. 211.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Osoba upoważniona do kontaktu Jakub Majerski tel. 091 5783579; j.majerski@um.stargard.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.