eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Folwark › wywóz nieczystości płynnych z DPT w Wigrach w 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Stary Folwark: wywóz nieczystości płynnych z DPT w Wigrach w 2010r.
Numer ogłoszenia: 252327 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pracy Twórczej w Wigrach , Wigry, 16-412 Stary Folwark, woj. podlaskie, tel. 087 5637000, faks 087 5637000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości płynnych z DPT w Wigrach w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników na nieczystości płynne znajdujących się na terenie Domu Pracy Twórczej w Wigrach. II. Na przedmiot zamówienia składa się: a) dojazd do zbiorników na nieczystości płynne, b) opróżnienie zbiorników na nieczystości płynne, 6 szamb - pojemność ogółem 180 m3 , c) transport nieczystości płynnych pojazdami specjalistycznymi do oczyszczalni ścieków, d) opłata za zrzut nieczystości płynnych, e) utylizacja nieczystości płynnych, f) opłata za korzystanie ze środowiska. III. Przewidywana ilość nieczystości płynnych wytworzonych przez Dom Pracy Twórczej w Wigrach w okresie trwania umowy - ok. 5 tys. m3 . IV. Wartość przedmiotu zamówienia - poniżej progu unijnego;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: I. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu złożenia ofert. II. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wniesienia wadium w formie przelewu decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego). III. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09. 11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego w banku: KB SA O/Suwałki nr 29 1500 1719 1217 1000 7333 0000 z następującą uwagą: Wadium na przetarg: (Wywóz nieczystości płynnych). Nie dopuszcza się wpłat gotówki w kasie Zamawiającego. IV. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. V. Brak wpływu wadium na konto Zamawiającego w dniu 06.01.2010r. do godz. 1300 traktowane będzie jako nie wpłacenie wadium, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. VI. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. VII. Wykonawca, który złoży ofertę niezabezpieczoną akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp, spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie VIII. 2. SIWZ. c) spełniają wszystkie wymagania wynikające z niniejszej SIWZ. II. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany są Wykonawcy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej realizację zamówienia, d) podpiszą umowę na realizację przedmiotu zamówienia na warunkach przedstawionych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. e) zabezpieczą ofertę wymaganym przez Zamawiającego wadium. f) wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadającym swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia: co najmniej 2 usługi, każda o wartości co najmniej 50 tys. zł netto i przedłożą referencje potwierdzające, że zamówienie zostało zrealizowane ( bądź jest realizowane ) terminowo i z należytą starannością. III. Dokonywanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. IV. W przypadku składania oferty wspólnej spełnianie warunków udziału w postępowaniu w sposób następujący: a) warunki wymienione w pkt. I.a, b, II a, c muszą być spełnione przez każdy z podmiotów oddzielnie, b) warunki wymienione w pkt. II. b, f muszą być spełnione przynajmniej przez 1 podmiot, c) warunki wymienione w pkt. I. c, II d, e, mogą być spełnione łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane ( czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - wymienione w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć umowę spółki oraz pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy w prowadzonym postępowaniu przez wspólnika wskazanego w pełnomocnictwie. Spółki jawne powinny załączyć dodatkowo umowę spółki, o ile jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. c) oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie Wykonawcy lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 P.z.p., wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie Wykonawcy lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 P.z.p., wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia: co najmniej 2 usługi, każda o wartości co najmniej 50 tys. zł netto. ( załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencje), że usługi zostały wykonane ( lub są realizowane) terminowo i z należytą starannością. g) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, podpisane ( czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - wymienione w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu. i) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. j) dowód zabezpieczenia oferty wadium, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie XI SIWZ. II. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt I. Wykonawcy muszą złożyć: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) zaakceptowany projekt umowy (w sposób opisany w pkt XXI. 2. SIWZ) stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, c) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. III. W przypadku Wykonawców mieszkających lub mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków i innych obowiązkowych opłat, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożą oni Zamawiającemu, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulująca ich wzajemną współpracę. V. W przypadku składania oferty wspólnej załączenie dokumentów w sposób następujący: a) dokumenty wymienione w pkt. I.a, b, c, d, e, h każdy z podmiotów składa oddzielnie, b) dokumenty wymienione w pkt. I.f musi złożyć przynajmniej 1 podmiot, c) dokumenty wymienione w pkt. I.g, i, j, II. a, b, c podmioty składają łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pracy Twórczej w Wigrach, 16-412 Stary Folwark.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Dom Pracy Twórczej w Wigrach, 16-412 Stary Folwark (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.