Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Zielona Góra: Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zielonej Górze i Biura Terenowego we Wschowie.
Numer ogłoszenia: 252281 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze , ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3294200, fax. 068 3244213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zielonej Górze i Biura Terenowego we Wschowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zielonej Górze i Biura Terenowego we Wschowie 2. Wykaz mebli: - biurko z szufladą na klawiaturę - 19 szt. - pomocnik biurka - 1 szt. - szafka z szufladami,kontener - 21 szt. - szafka z drzwiczkami - 4 szt. - szafka socjalna 1-drzwiowa - 5 szt. - szafka socjalna 2-drzwiowa - 1 szt. - szafa ubraniowa 1-drzwiowa - 1 szt. - szafa na akta, górna część oszklona - 1szt. - szafa na akta, pełna - 2 szt. - szafa na akta metalowa - zamykana 2-drzwiowa - 7 szt. - szafa na akta metalowa, zamykana 2-drzwiowa - 20 szt. - nadstawka do szafy metalowej, zamykana - 17 szt. - regał na druki - 2 szt. - stolik prostokątny - 3 szt. - stolik pod drukarkę - 1 szt. - stolik pod komputer - 15 szt. - fotel obrotowy z podłokietnikami - 8 szt. - krzesło tapicerowane - 25 szt. - szafka z szufladami (kontener) do stanowiska obsługi - 5 szt. - stanowisko obsługi klientów - 4 szt. - przegroda między stanowiskami - 3 szt. - stanowisko obsługi klientów - 1 szt. - przegroda - ścianka działowo przestawna - 4 szt. 3. Warunki realizacji: a) wymagane jest udzielenie pisemnej gwarancji na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru, czas reakcji na zgłoszone uszkodzenie do 48 godz., od zgłoszenia za pomocą fax-u lub telefonu, b) wykonawca musi poinformować zamawiającego o dostawie dwa dni przed terminem dostawy, c) meble należy dostarczyć do siedziby Oddziału ZUS w Zielonej Górze i Biura Terenowego we Wschowie (rozładować, zmontować, wyregulować) i umieścić w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego, d) dostawa mebli musi odbywać się w dni robocze w godzinach 7:00 - 14:00. 4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w (Formularzu ofertowym) część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Inne wymagane dokumenty: 1) okres i warunki gwarancji i rękojmi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS / Oddział w Zielonej Górze
Samodzielny Referat ZP
ul. Kupiecka 65, pokój nr 301
65-426 Zielona Góra.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS / Oddział w Zielonej Górze Samodzielny Referat ZP ul. Kupiecka 65, pokój nr 301 65-426 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.