eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomlin › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Skomlin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Skomlin: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Skomlin
Numer ogłoszenia: 252278 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91543 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skomlin, ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin, woj. łódzkie, tel. 043 8864477, faks 043 8864477 w. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Skomlin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Skomlin. Zakres zamówienia dotyczy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Skomlin. Powierzchnia gminy: 55 km2. Dane dotyczące liczby mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy, oraz szacowanej liczby gospodarstw domowych wg stanu na dzień 31.12.2012 r. szacunkowa liczba mieszkańców gminy - 2918, szacunkowa liczba gospodarstw domowych 988. W okresie realizacji zamówienia dane objęte wykazem będą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji umowy będzie niezmienna.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: z zamieszkałych posesji: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (odpady suche), - opakowania ze szkła o kodzie: 15 01 07, z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: a) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 b) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36,d) odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07, e) odpady budowlano-rozbiórkowe o kodach z grupy 17, f) zużyte opony o kodzie 16 01 03, g) chemikalia o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15* 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29* przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - wykaz punktów: a) punkt selektywnego zbierania odpadów na terenie Międzygminnego Składowiska Odpadów w Skomlinie, b) punkt przy budynku Urzędu Gminy Skomlin, 98-346 Skomlin ul. Trojanowskiego 1 (odbierane 1x w roku - w miesiącu wrześniu). Zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34, zużyte opony o kodzie 16 01 03 z następujących punktów: a) punkt selektywnego zbierania odpadów na terenie Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Skomlinie, b) zbiórka sprzed posesji (1 raz w roku - w miesiącu wrześniu). Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (teren Międzygminnego Składowiska Odpadów w Skomlinie) Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki. PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki tak, aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Skomlin w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Skomlin w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skomlin. Wielkość pojemników (kontenerów) należy dostosować do ilości przekazywanych odpadów przez mieszkańców i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów będzie wykonywany w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby odbioru przez pracownika Zamawiającego. Pojemniki należy oznaczyć. Oznaczenia mają wskazywać rodzaj odpadu, jaki należy składać do pojemnika oraz nazwę gminy, z której terenu są składane odpady. Zamawiający odpowiada za zachowanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości i porządku. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1530 (za wyjątkiem pierwszego i ostatniego poniedziałku miesiąca) oraz w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca w godz. 8.00 - 14. 00. Do PSZOK mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwalą Rady Gminy Skomlin w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Skomlin w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skomlin. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zrealizowania wywozu odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych. Wywóz odpadów wielkogabarytowych w ramach umowy powinien być zrealizowany 1 raz w roku w miesiącu kwietniu . Zbiórka obejmuje: kod 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe: (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny), kod 20 01 40 - metale (złom), kody 20 01 35*, 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory, pralki, radia, drukarki, odkurzacze), kod 20 01 23* - urządzenia zawierające freony (lodówki), kod 16 01 03 - zużyte opony, kod 20 01 33* - baterie i akumulatory, duże opakowania z tworzywa sztucznego. Szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo poprzedzone akcją informacyjną i uzgodnieniami z Zamawiającym. Zbiórka polega na: - załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość zamieszkałą, - zagospodarowaniu odebranych odpadów, - posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w: - uchwale Rady Gminy Skomlin w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów - załącznik nr 7 do SIWZ. - oraz uchwale Rady Gminy Skomlin w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skomlin - załącznik nr 8 do SIWZ. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, czyste i estetyczne. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Skomlin, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej. Zamawiający zastrzega możliwość wyposażenia danej nieruchomości w więcej niż 1 komplet pojemników. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze.Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2013r. W terminie do 30.06.2013r. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 30.06.2013r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Wykonawca w terminie do 30.06.2013r. przekaże mieszkańcom informację o sposobie oznaczenia pojemników na poszczególne rodzaje odpadów (np. kolor klapy, kolor naklejki na pojemniku itp.) oraz wykaz odpadów, które można umieszczać w danym pojemniku. Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki w ilości i o rodzajach wynikających z potrzeb z uwzględnieniem uchwał Rady Gminy stanowiących załącznik nr 7 i 8 do SIWZ w terminie do 30.06.2013r. 3.7.5. Wykonawca wyposaży punkt, w którym odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach w terminie do 30.06.2013r. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy wykonawcy, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt.Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Skomlin w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym, lub przesunie się o jeden dzień. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogram wywozu odpadów do dnia 30.06.2013r. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak, aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców.Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd. W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości.Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów: - przy pierwszej i drugiej takiej sytuacji wykonawca nie odbierze odpadów i pozostawi na pojemniku nalepkę informującą o przyczynie nieodebrania odpadów, - przy trzeciej i kolejnej takiej sytuacji odbiera odpady jako zmieszane, do chwili zapewnienia przez właściciela nieruchomości właściwego sposobu segregowania odpadów. O zaistniałych sytuacjach wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 7 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: a)Raportu na koniec II kwartału 2013r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. b)Raportów kwartalnych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym kwartale wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach (załącznik do faktury). c) Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.d) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu. zgodnie z uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. Przekazywanie selektywne zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Jako załączniki do faktury miesięcznej wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do RIPOK. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Skomlin.Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu. zgodnie z uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. Przekazywanie selektywne zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-REGION Sp. z o.o, ul. Bawełniana, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283338,00

  • Oferta z najniższą ceną: 283338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 283338,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.