eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Przebudowa ulicy Podzamcze wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn.Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia. Projekt współfinansowany ze środków RPO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Będzin: Przebudowa ulicy Podzamcze wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia. Projekt współfinansowany ze środków RPO
Numer ogłoszenia: 252272 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121648 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Podzamcze wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia. Projekt współfinansowany ze środków RPO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Podzamcze (długość jezdni 940 mb) w Będzinie (mapa sytuacyjna z zaznaczonymi granicami pasa drogowego - załącznik nr 6 do SIWZ ). Zakres prac objętych niniejszy zamówieniem obejmuje: a) wykonanie badań geotechnicznych gruntu, b) wykonanie mapy do celów projektowych, c) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla realizacji robót kompleksowych w tym : - projekt branży drogowej wraz z miejscami postojowymi, parkingami i chodnikami (należy zaprojektować możliwie największą liczbę miejsc postojowych, proponowaną lokalizację parkingów pokazuje załącznik nr 7 do SIWZ, kategoria ruchu KR3, nawierzchnia ulicy asfaltobeton, nawierzchnia parkingów i miejsc postojowych kostka betonowa), -projekt sieci wod-kan ( istnieje sieć kanalizacji ogólnospławnej o nieuporządkowanym charakterze długości 780 mb i średnicy o300 , o400 , o500 , o600. Istnieje również sieć wodociągowa o200 o długości 935 mb - należy w uzgodnieniu z MPWiK Będzin zaprojektować przebudowę istniejącej sieci kanalizacji na rozdzielczą oraz wodociąg), -projekt oświetlenia parkingów, -projekty przekładek i zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia - w przypadku kiedy zajdzie taka konieczność, d) projekt stałej (docelowej) organizacji ruchu, e) opracowanie przedmiarów robót, f) opracowanie kosztorysów inwestorskich, g) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, h) przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, i) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, j) opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, k) inwentaryzację zieleni oraz uzyskanie pozwolenia na wycinkę zieleni w przypadku, kiedy zajdzie taka konieczność, l) uzyskanie pozwolenia na budowę/przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, m) oraz inne dokumenty przewidziane odrębnymi przepisami, w tym niezbędne uzgodnienia z konserwatorem zabytków. Dla terenów objętych zamówieniem Gmina posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Opracowania jw. należy wykonać zarówno w wersji papierowej (dokumentacja papierowa po 6 egz., przedmiary, kosztorysy oraz STWiOR po 3 egz.) i elektronicznej (format PDF + przedmiary, i kosztorys inwestorski należy sporządzić w formacie umożliwiającym odczyt w programie do kosztorysowania NORMA). W celu przyśpieszenia działań administracyjnych należy rozważyć możliwość wykorzystania instrumentów prawnych z ustawy z dnia 25 lipca 2008 r. o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji zakresie dróg publicznych oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. nr 154 poz. 958). UWAGA ! Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm..) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 2. Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami. 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 mają 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. W załączeniu jako materiały pomocnicze: - mapa sytuacyjna z przebiegiem istniejącej sieci wod. - kan. załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 140000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków RPO.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LINDSCHULTE POLSKA Sp. z o.o. 50-109 Wrocław,, ul. Kiełbaśnicza 32, 50-109 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 140000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 140000.00 oferta z najwyższą ceną: 140000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.