eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych miasta Rybnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25225

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych miasta Rybnika Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Rybnik, do kontaktów: Małgorzata Chłodek, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124, e-mail: rybnik@um.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych miasta Rybnika. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rybnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych i przedszkolnych miasta Rybnika Zadanie nr1 A Przedszkole nr 2 ul. Wodzisławska 51 B Przedszkole nr 6 ul. Nacyńska 6 C Przedszkole nr 10 ul. Św.Józefa 9 D Przedszkole nr 12 ul. Zebrzydowicka 182 E Przedszkole nr 17 ul. Krzyżowa 12 F Przedszkole nr 23 ul. Górnośląska 21 G Przedszkole nr 25 ul. Weroniki 8 H Przedszkole nr 26 ul. Konarskiego 49 I Przedszkole nr 36 ul. Winklera 8 J Przedszkole nr 41 ul. Chabrowa 11 K Przedszkole nr 42 ul. Stalmacha 8 L Przedszkole nr 43 ul. Broniewskiego 26 Zadanie nr 2 A Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Wodzisławska 46 B Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Wodzisławska 123 C Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Hibnera 25 D Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Buhla 3 E Szkoła Podstawowa nr 21 ul. Niedobczycka 191 F Szkoła Podstawowa nr 22 ul. Boczna G Szkoła Podstawowa nr 24 ul. L. Staffa 42a H Szkoła Podstawowa nr 34 ul. Reymonta 69 I Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr2 ul. G. Morcinka 14 Zadanie nr 3 A Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 ul. Rymera 24 B SZSP \ Szkoła Życia\ ul. Hibnera 41 C Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych ul. Św. Józefa 30 D Dom Kultury Niewiadom ul. Mościckiego 15 E Gimnazjum nr 11 ul. Górnośląska 108 F Gimnazjum nr 12 ul. Sportowa 52 G Gimnazjum nr 13 ul. Kręta 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty jest w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zad. 1 -322.835,14, Zad.2 - 368.759,27, Zad.3 - 243.621,39 (zł) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , każda o wartości minimum 50.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2,3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert,5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert,6) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (załącznik nr 3),7) dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku nr 3 roboty zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta ul.B.Chrobrego 2 44-200 Rybnik sala 257.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana stolarki w 12 obiektach przedszkolnych. 1) Krótki opis: Zadanie nr1 Przedszkole nr 2 ul. Wodzisławska 51 Przedszkole nr 6 ul. Nacyńska 6 Przedszkole nr 10 ul. Św.Józefa 9 Przedszkole nr 12 ul. Zebrzydowicka 182 Przedszkole nr 17 ul. Krzyżowa 12 Przedszkole nr 23 ul. Górnośląska 21 Przedszkole nr 25 ul. Weroniki 8 Przedszkole nr 26 ul. Konarskiego 49 Przedszkole nr 36 ul. Winklera 8 Przedszkole nr 41 ul. Chabrowa 11 Przedszkole nr 42 ul. Stalmacha 8 Przedszkole nr 43 ul. Broniewskiego 26 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty jest w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.40.00.00, 45.42.00.00, 45.41.00.00, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: 322.835,14. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 25.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wymiana stolarki w 10 Szkołach Podstawowych. 1) Krótki opis: A Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Wodzisławska 46 B Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Wodzisławska 123 C Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Hibnera 25 D Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Buhla 3 E Szkoła Podstawowa nr 21 ul. Niedobczycka 191 F Szkoła Podstawowa nr 22 ul. Boczna G Szkoła Podstawowa nr 24 ul. L. Staffa 42a H Szkoła Podstawowa nr 34 ul. Reymonta 69 I Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr2 ul. G. Morcinka 14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty jest w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.40.00.00, 45.41.00.00, 45.42.11.14, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: 368.759,27 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 25.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wymiana stolarki w 7 obiektach oświatowych miasta Rybnika. 1) Krótki opis: A Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 ul. Rymera 24 B SZSP \ Szkoła Życia\ ul. Hibnera 41 C Zespół Szkół Ekonomiczno- Usługowych ul. Św. Józefa 30 D Dom Kultury Niewiadom ul. Mościckiego 15 E Gimnazjum nr 11 ul. Górnośląska 108 F Gimnazjum nr 12 ul. Sportowa 52 G Gimnazjum nr 13 ul. Kręta 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty jest w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.40.00.00, 45.41.00.00, 45.42.11.14, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: 243.621,39 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 25.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.