eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 2 w miejscowości Dębowiec wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji zadania pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Prudnik: Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 2 w miejscowości Dębowiec wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji zadania pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec
Numer ogłoszenia: 252244 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 2 w miejscowości Dębowiec wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji zadania pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przepompowni ścieków sanitarnych PS2 w miejscowości Dębowiec wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i zagospodarowaniem terenu działki pompowni. Projekt przewiduje przepompownie ścieków dwupompową. Parametry pompowni PS 2: Pompownię PS 2 należy wykonać w postaci prefabrykowanego żelbetowego zbiornika podziemnego z kręgów betonowych lub z polimerobetonu O 1200 mm o głębokości czynnej H = 4,76 m. Wyposażenie pompowni musi być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1.10.1993 r. Dz.U. Nr 96, poz.438. Przepompownia ścieków powinna stanowić kompletny obiekt składający się z: zbiornika, instalacji hydraulicznej i instalacji zasilająco - sterowniczej. Przepompownia ścieków powinna być tak wykonana, aby była możliwość przejazdu po niej środków transportowych. Zasadnicza praca układu pomp powinna być realizowana za pomocą sondy hydrostatycznej. Podstawowe parametry pompowni PS2 Dębowiec: pompy zatapialne- 2 szt. o parametrach pracy 1 - pompy (dla ok. 200 RLM): Q = 5,75 m3/h, H = 14,7 m, N = 1,1 kW. Wewnątrz przepompowni zainstalowana musi być armatura zwrotna i odcinająca oddzielnie dla pionu każdej pompy. Zawory zwrotne zapobiegać mają wstecznemu przepływowi pompowanych ścieków, zawory odcinające (zasuwy) powinny pozwalać na zamknięcie przepływu ścieków. Sterowanie pracą pomp w przepompowni powinno odbywać się w trybie automatycznym, również możliwe musi być sterowanie ręczne pomp dla potrzeb wykonywania prac konserwacyjno - remontowych przepompowni. Sygnalizator świetlny poziomu alarmowego jest uruchamiany w sytuacji osiągnięcia przez ścieki w pompowni poziomu alarmowego. Wyposażenie zbiornika: drabinka złazowa - stal nierdzewna, belka wsporcza - stal nierdzewna, kominki wentylacyjne - PCV (wyprowadzenie kominków wentylacyjnych musi być poza obręb studni, w sposób nieutrudniający komunikacje), właz żeliwny typu ciężkiego D 400 z zamknięciem, prowadnice - stal nierdzewna, zasuwy z klinem gumowanym żeliwne 2 szt., przedłużenie trzpienia (przegubowy) ze stali nierdzewnej 2 szt. (obsługa z poziomu terenu), łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych - stal nierdzewna, przewody tłoczne - stal nierdzewna, wewnętrzne przewody tłoczne o średnicy DN 65 mm, złączka stal/PE, zawory zwrotne kulowe żeliwne - 2 szt., połączenia kołnierzowe lub gwintowane ze stali nierdzewnej, elementy złączne - stal nierdzewna. Ze stali kwasoodpornej - nierdzewnej muszą być wykonane: wszystkie piony tłoczne wewnątrz pompowni, prowadnice pomp, wszystkie elementy kotwiące konstrukcje nośne i wsporcze, wszystkie połączenia śrubowe (śruby, nakrętki, podkładki). Instalacja elektryczna pompowni: Instalacja elektryczna i sterowanie pompowni ścieków PS 2 należy wykonać zgodnie z dokumentacją producenta. Zadaniem Wykonawcy jest podłączenie pompowni ścieków do sieci energetycznej. Po stronie Wykonawcy Zamówienia jest powiadomienie odpowiednich instytucji zarządzających sieciami energetycznymi o podpięciu szafki zasilająco-sterowniczej przepompowni ścieków do złącza kablowego ZK+P. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wszelkich niezbędnych formalności związanych z podłączeniem obiektu do ZK + P i odbiorem instalacji elektrycznej (WLZ) przez dostawcę energii elektrycznej wskazanym przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy zamówienia jest wykonanie pomiarów ochronnych całości obiektu i uczestnictwo w odbiorach przeprowadzanych przez zakład energetyczny. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami posiadające niezbędną wiedzę, wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia prac w zakresie elektro-energetycznym. Wizja lokalna: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wizji lokalnej w miejscowości Dębowiec - w miejscu montażu przepompowni ścieków, jak i w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku, w Oczyszczalni Ścieków ul. Poniatowskiego 7 w Prudniku gdzie znajduje się centrum sterowania pompowniami ścieków. Celem wizji lokalnej będzie zapoznanie się z terenem i miejscem zabudowy przepompowni ścieków w miejscowości Dębowiec, i z systemem sterownia i wizualizacji pompowniami ścieków jaki posiada Zamawiający. Wizja lokalna musi odbyć się do dnia 27.07.2012r. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie udokumentowane spisaniem protokołu. Zamawiający zastrzega, że oceniane będą tylko te oferty Wykonawców, którzy przeprowadzili wizje lokalną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. System sterownia i wizualizacji: Zadaniem Wykonawcy jest podłączenie przepompowni ścieków PS2 Dębowiec do istniejącego systemu sterownia i monitoringu znajdującego się u Zamawiającego. Pompownia powinna pracować poprzez transmisje danych GSM/GPRS opisanych w punkcie 1.3 (podpunkt III, 3 i 4) SIWZ. Podpięcie do systemu musi umożliwiać odczyt danych: lokalizacja pompowni na mapie, stan pomp (praca, awaria, odstawienie pompy), pomiar poziomu ścieków w komorze (min, max, alarm, sucho-bieg), kontrola dostępu do obiektu (włamania, otwarcie obiektu), kontrola poprawności pracy wyłączników pływakowych i zaworów zwrotnych, kontrola działania sterownika i elementów pomiarowych, odczyt stanu liczników motogodzin pomp, sporządzane raportów (wystąpień awarii, załączenia dobowe pomp, zużycia energii, pomiarów stanów ścieków max. i min.). Za pomocą systemu powinno być możliwe sterowanie pompami w pompowniach ścieków. W celu funkcjonowania systemu konieczne jest dostarczenie przez Wykonawcę zamówienia karty SIM, w której będzie aktywna usługa pakietowej transmisji danych GPRS. W cenę ofert Wykonawca musi wliczyć minimum 3 letnią obsługę karty SIM dla celów komunikacyjnych. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do: wykonanie połączenia studni S94 z przepompownią ścieków PS 2 Dębowiec z rur PCV O200 L =5,0m. podłączenia zbiornika przepompowni do sieci kanalizacyjnej tłocznej O75 PEHD, wykonania i montaż kompletnej przepompowni ścieków PS2, przygotowania podłoża do osadzenia zbiornika, osadzenia zbiornika, zapewnienia dźwigu na czas rozładunku i montażu, oczyszczenia rurociągu tłocznego oraz dna przepompowni jeśli są zanieczyszczone, doprowadzenia zasilania 3 x 400 V do szafy sterowniczej, wykonania przyłącza do przewodów ochronnych, elementów metalowych przepompowni o rezystancji zapewniającej ochronę przeciwporażeniową, doprowadzenia przewodu z rur PCV umożliwiających montaż przewodów zasilających pompy oraz montaż łączników pływakowych, zapewnia obsługi geodezyjnej podczas wykonywania zadania, wykonania pomiarów elektrycznych w miejscu wbudowania urządzenia zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 60204-1:2001, zagospodarowania terenu przepompowni ścieków, przeprowadzenia rozruch pompowni i dostarczenie wymaganej dokumentacji. Warunki gwarancji i serwisu: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcy gwarancji na: przepompownie ścieków PS 2 Dębowiec wraz z zagospodarowaniem terenu i podpięcie do systemu sterowania. Okres gwarancji obejmuje cały przedmiot zamówienia - zarówno materiały, dostawę i montaż pompowni, system sterowania, prace budowlane, instalacyjne i wykończeniowe. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Usterki na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego będą załatwiane przez Wykonawcę w terminie do 48 godzin od zgłoszenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia: Jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w okresie tej działalności, co najmniej dwóch różnych dostaw i montażu przepompowni ścieków o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda pompownia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. Wykonawca załącza do dokumentacji ofertowej dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - wskaże osobę odpowiedzialną za roboty montażowe, zagospodarowanie terenu, nadzór, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, - wskaże osobę odpowiedzialną za wykonanie wszystkich robót elektro - energetycznych, (łącznie z przeprowadzeniem pomiarów elektrycznych), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektro - energetycznymi, Wykonawca musi przedstawić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, które to osoby powinny posiadać: - wykształcenie techniczne, wymagane kwalifikacje i uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    opis: materiałów, urządzeń (z podaniem ich producentów), które Wykonawca zamówienia zamierza wykorzystać w trakcie realizacji zamówienia oraz świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na te materiały i urządzenia. Opis podpięcia do systemu sterowania i monitoringu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.