eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec i transportu nieczystości ciekłych



Ogłoszenie z dnia 2015-09-25

Sosnowiec: Świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec i transportu nieczystości ciekłych
Numer ogłoszenia: 252208 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sosnowcu Spółka Akcyjna , ul. Ostrogórska 43, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2925590 do 92, faks 32 2924638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpwik.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec i transportu nieczystości ciekłych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługi objęte przedmiotem zamówienia mogą być świadczone jedynie przez Wykonawców, którzy posiadają zezwolenie - na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Sosnowiec w jej granicach administracyjnych - wydane przez uprawniony organ. 2) Usługi w zakresie opróżniania zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego jako studnia na sieci kanalizacji sanitarnej na działce nr 833/1 obręb Maczki 0008 przy ulicy Krakowskiej wykonywane muszą być regularnie, codziennie, systematycznie bez żadnych przerw (maksymalna dzienna ilość nieczystości ciekłych z opróżniania tego zbiornika wynosi 80 m3) w sposób gwarantujący, że nie nastąpi wypływ ze zbiornika zwłaszcza wynikający z jego przepełnienia, a także zanieczyszczenie powierzchni ziemi, wód powierzchniowych i podziemnych. 3) Usługi w zakresie opróżniania innych zbiorników zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec będą świadczone w przypadku wystąpienia potrzeby zastępczego wykonania na podstawie wydanego w każdym przypadku jednorazowego zlecenia. 4) Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia realizowane musi być z zachowaniem wysokich wymagań i standardów określonych nie tylko w przepisach ochrony środowiska, ale również w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w aktach prawa miejscowego. 5) Do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować urządzenia i środki transportu spełniające szczególne wymagania określone w przepisach, a ponadto Wykonawca powinien zagwarantować zapasowe środki transportu na czas wyłączenia podstawowych środków transportu związanego z przeprowadzeniem bieżących napraw, przeglądów lub z usunięciem awarii. 6) Wykonawca zobowiązany jest rzetelnie prowadzić i przedkładać pełną dokumentację związaną ze świadczeniem usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i trans-portu nieczystości ciekłych wymaganą przepisami. 7) Szczegółowe wymagania w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia: 7.1) Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z przepisami m.in.: a) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz. 1399, ze zmianami); b) ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012r. poz. 145, ze zmianami), c)ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 18 listopada 2014r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014r. poz. 1800); d) ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1617); e) UCHWAŁY NR 53/VIII/2015 RADY MIEJSKIEJ W SOSNOWCU z dnia 26 lutego 2015r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sosnowca (DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO z dnia 12 marca 2015r., poz. 1457); f) UCHWAŁY NR 401/XXVI/2012 RADY MIEJSKIEJ W SOSNOWCU z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO z dnia 25 września 2012r., poz. 3796), zmienionej UCHWAŁĄ NR 460/XXIX/2012 RADY MIEJSKIEJ W SOSNOWCU z dnia 27 września 2012r. w sprawie zmiany uchwały Nr 401/XXVI Rady Miejskiej w Sosnowcu w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO z dnia 13 listopada 2012r., poz. 4696); g) UCHWAŁY NR 51/VIII/2015 RADY MIEJSKIEJ W SOSNOWCU z dnia 26 lutego 2015r. w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz za usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do pono-szenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy Sosnowiec (DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO z dnia 12 marca 2015r., poz. 1455). 7.2) Wymagania związane z osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany pod nadzorem osoby posiadającej doświadczenie i wykształcenie w zakresie znajomości przepisów dotyczących ochrony środowiska (wymagane dokumenty ujęte w wykazie osób załączonym na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia). Zmiana składu osobowego może zostać wprowadzona przez Wykonawcę po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego pod warunkiem, że proponowane nowe osoby będą posiadać co najmniej takie same lub wyższe doświadczenie i wykształcenie; b) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany przez, pracowników posiadających wymagane przepisami badania lekarskie, przeszkolenie w zakresie BHP oraz szczepienia ochronne wymagane przy kontakcie z nieczystościami ciekłymi.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - wymagane przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 1399 ze zmianami);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w danym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: co najmniej czterema samochodami asenizacyjnymi do transportu nieczystości ciekłych niezbędnych do świadczenia regularnego, codziennego, nieprzerwanego transportu nieczystości ciekłych (przewidywana przez Zamawiającego dzienna ilość nieczystości - maksymalnie 80 m3) oraz bazą transportową i urządzeniami do mycia, dezynfekcji samo-chodów wraz z miejscami ich garażowania, obsługi codziennej i napraw samochodów asenizacyjnych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: a) co najmniej jedną osobą, która będzie odpowiedzialna za nadzór nad świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia, posiadającą doświadczenie i wykształcenie w zakresie znajomości zagadnień ochrony środowiska, potwierdzone dokumentami o posiadaniu kierunkowego wykształcenia w specjalności związanej z ochroną środowiska oraz co najmniej dwuletnim stażem pracy na stanowisku obejmującym zagadnienia związane z ochroną środowiska; b) co najmniej czterema osobami, które będą odpowiedzialne za czynności bezpośrednio zwią-zane ze świadczeniem usługi, dla których Wykonawca udokumentuje posiadanie wymaga-nych przepisami badań lekarskich, przeszkolenie w zakresie BHP oraz szczepień ochronnych wymaganych przy kontakcie z nieczystościami ciekłymi;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w pkt. 1. Rozdziału V. CZĘŚCI SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), jeżeli Wykonawca będzie przy wykonywaniu zamówienia polegał na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Zamawiający żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć ponadto: 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; treść Pełnomocnictwa, winna dokładnie określać zakres umocowania; 2) W przypadku, gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Dyspozycyjność Wykonawcy przy zleceniach wywozu zastępczego - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpwik.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sosnowcu Spółka Akcyjna Sosnowiec, ul. Ostrogórska 43 Zespół ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sosnowcu Spółka Akcyjna ul. Ostrogórska 43, 41 - 200 Sosnowiec, lokal nr 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 2a. ustawy PZP. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, dokonywane będą w złotych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.