eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 55/PN/11 na dostawę w formie leasingu finansowego sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 55/PN/11 na dostawę w formie leasingu finansowego sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Numer ogłoszenia: 252207 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 55/PN/11 na dostawę w formie leasingu finansowego sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu do używania na warunkach niniejszej umowy leasingowej (leasing finansowy) fabrycznie nowego sprzętu medycznego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 2 w postaci: - aparatu echokardiograficznego z cyfrowym systemem formowania wiązki dla Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru kardiologicznego (Pakiet I) - aparatu ultrasonofraficznego z dwiema głowicami - linearną i sektorową, z modułem transmisji danych i obrazów w formacie DICOM dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej (Pakiet II) Wspólny słownik CPV: 33112310-4; 33112200-0). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi, użytkowania i prawidłowej eksploatacji wyżej wymienionych urządzeń. Szkolenie powinno być przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. 4. Aparat echokardiograficzny winien być dostarczony na Oddział Kardiologiczny z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy - dotyczy pakietu I 5. Aparat ultrasonograficzny winien być dostarczony do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy - dotyczy pakietu II 6. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. 7. Warunki leasingu: 1) Umowa zostaje zawarta na okres 61 miesięcy. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Opłata manipulacyjna (przygotowawcza, prowizja) Zamawiającego w wysokości nie wyższej niż 0,1% wartości netto przedmiotu zamówienia zawarta w pierwszej wpłacie. 3) Pierwsza wpłata (wpłata własna), stanowiąca opłatę manipulacyjną, wkład własny oraz podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami od sumy rat leasingowych, zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej Faktury VAT. 4) Leasing finansowy w walucie PLN 5) Oprocentowanie zmienne - kalkulacja winna być sporządzona w wariancie finansowania zmiennego przy uwzględnieniu kosztu pieniądza na rynku międzynarodowym w oparciu o stopę bazową WIBOR 1M 4,610% 6) Ubezpieczenie - całkowity koszt leasingu powinien zawierać opłatę z tytułu ubezpieczenia w zakresie all risk (wszelkie ryzyka). Ubezpieczenie przedmiotu leasingu dokonuje Wykonawca (Leasingodawca). 7) Malejące raty leasingowe płacone wg harmonogramu załączonego do oferty, z założeniem comiesięcznej równej części raty kapitałowej. 8) Wartość oferty musi obejmować wszystkie koszty zamówienia, w szczególności opłaty manipulacyjne i przygotowawcze. 9) Raty leasingowe (60 rat) płatne będą w okresach rozliczeniowych miesięcznych (miesiąc kalendarzowy) począwszy od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła dostawa sprzętu Zamawiającemu. 10) Raty leasingowe będą płacone na podstawie harmonogramu spłat leasingowych w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca. 11) Zabezpieczenie - w postaci sprzętu medycznego będącego przedmiotem leasingu. 12) Przeniesienie prawa własności - automatycznie w terminie 30 dni od daty zapłaty ostatniej raty leasingowej przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego bez dodatkowych opłat własność przedmiotu leasingu, poprzez pisemne oświadczenie o przeniesieniu własności przedmiotu leasingu. 13) Dokumenty uwiarygodniające Zamawiającego do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: a) Wypis z KRS b) Zaświadczenie o numerze NIP i REGON c) Dokumenty potwierdzające sytuację finansową (bilans i rachunek zysków i strat).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.10-4, 33.11.22.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 61.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Zestawienie parametrów i warunków wymaganych sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny dokument w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) tj. deklaracja zgodności lub Certyfikat CE lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. 4. Katalog firmowy oferowanego sprzętu medycznego potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do SIWZ, lub oferowany sprzęt nie posiada katalogów, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadane przez oferowane urządzenie tych parametrów. W przypadku, gdy na podstawie żadnego z w/w dokumentów nie można potwierdzić oferowanych parametrów, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada parametry techniczne i funkcjonalne podane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Harmonogram spłat leasingowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się na wniosek Zamawiającego możliwość negocjowania przesunięcia terminu płatności rat leasingowych w każdym momencie obowiązywania umowy. Wyrażona zgoda przez Leasingodawcę nie rodzi dodatkowych kosztów finansowych. Przesunięcie terminu płatności powoduje zmianę umowy w zakresie harmonogramu spłat rat leasingowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Ślaskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Ślaskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat echokardiograficzny z cyfrowym systemem formowania wiązki dla Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1, 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 61.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat ultrasonograficzny z dwiema głowicami - linearną i sektorową, z modułem transmisji danych i obrazów w formacie DICOM dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1, 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 61.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.