eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego 3D na potrzeby Tarnogórskiego Centrum Kultury w ramach zadaniaModernizacja Sali Widowiskowej Tarnogórskiego Centrum Kultury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Tarnowskie Góry: Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego 3D na potrzeby Tarnogórskiego Centrum Kultury w ramach zadania: Modernizacja Sali Widowiskowej Tarnogórskiego Centrum Kultury.
Numer ogłoszenia: 252136 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnogórskie Centrum Kultury , ul. Sobieskiego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 0-32 2852734 w. 19, faks 0-32 2852734 w. 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tck.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego 3D na potrzeby Tarnogórskiego Centrum Kultury w ramach zadania: Modernizacja Sali Widowiskowej Tarnogórskiego Centrum Kultury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego 3D na potrzeby Tarnogórskiego Centrum Kultury. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, instalację, uruchomienie i zestrojenie następującego zestawu kina cyfrowego 3D, o parametrach technicznych szczegółowo opisanych w Dokumentacji projektowej, w tym: I.Urządzenia cyfrowej projekcji 2D: -Kinowy projektor cyfrowy 1 kpl. -Obiektyw 1 szt. -Podest sterujący w WYKONANIU INDYWIDUALNYM z rackiem na serwer, scaler, switcher, procesor dźwięku 1 szt. -Skaler 1 szt. -Panel kontrolny Mini Laptop + Software 1 kpl. -Lampa ksenonowa (1 + 2 zapasowe) 3 szt. -Serwer kina cyfrowego 1 szt. -Zestaw instalacyjny do procesora dźwięku zawierający audytorium network switch, kable AES audio, kable video HDSDI 1 kpl. -Zasilanie UPS 1 szt. -Kinowy procesor dźwiękowy 1 szt. -Okienko projekcyjne o wymiarach max 55 (szer.) x 55 (wys.) [cm] - ostateczny wymiar okienka zostanie ustalony z Zamawiającym i dostawcą ślusarki aluminiowej dla fragmentu przebudowywanej reżyserki Sali widowiskowej TCK 1 szt. II.Urządzenia rozbudowy cyfrowej projekcji do 3D: -Zestaw urządzeń do instalacji 3D 1 szt. -Okulary 3D 250 szt. -Okulary 3D - dziecięce 50 szt. III. Urządzenia rozbudowy nagłośnienia kinowego -Zestaw zaekranowy 3 szt. -Wzmacniacz mocy z modułem zdalnej kontroli CANBus 2 szt. -Wózek pod zestaw głośnikowy zaekranowy 3 szt. -Krosover 3 szt. -Karta rozszerzeń mocy obliczeniowej matrycy 1 szt. -Karta 8 wejść AES-EBU 1 szt. -Karta Dante do matrycy 1 szt. -Zestaw instalacyjny między procesorem dźwięku a matryca sygnałową 1 szt. IV. Zestaw satelitarny -Antena 1 szt -Konwerter 1 szt -Mocowanie do anteny 1 szt -Monitor LED 22 1 kpl. -Kabel satelitarny 1 szt -Tuner satelitarny 1 szt Zakres dostawy obejmuje również: a) transport oraz rozładunek przedmiotu zamówienia, b) instalację, uruchomienie i zestrojenie urządzeń, kalibrację odtwarzanego obrazu i dźwięku oraz zestrojenie wszystkich urządzeń wraz z niezbędnym wyposażeniem kina cyfrowego. c) przeszkolenie kinooperatorów wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, d) diagnostyki i niezbędnych czynności nastawczych dostarczonego systemu do projekcji kinowej bezpośrednio po uruchomieniu. e) zapewnienie przez Wykonawcę możliwości współpracy istniejącego (wykonanego) systemu audio z urządzeniami będącymi przedmiotem dostawy w niniejszym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych dokumentach, które są integralną częścią SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 31.51.70.00 - Lampy łukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.Termin wniesienia wadium upływa dnia 8 lipca 2013 r. o godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 dostaw obejmujących dostawę, instalację, uruchomienie i zestrojenie kina cyfrowego 3D o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami : - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót), w zakresie kierowania robotami (Dz. U.06.156.1118 Prawo budowlane tekst jednolity z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 300 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 3 dostaw obejmujących dostawę, instalację, uruchomienie i zestrojenie kina cyfrowego 3D o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: - ceny ofertowej, - terminu wykonania zamówienia; - Sposobu realizacji zamówienia wynikającego ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - nastąpi konieczność zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia zgodne z wymogiem SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, -W przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu (data) wykonania zamówienia, gdy: a. nastąpi konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu Stron, skutkujących koniecznością wydłużenia terminu realizacji zamówienia; b. wprowadzone zostaną zmiany w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c. zmiana dotyczy jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, skutkujących wydłużeniem terminu realizacji zamówienia, przy czym zmiana taka może być spowodowana: -niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; -pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tck.tarnowskiegory.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnogórskie Centrum Kultury ul. Sobieskiego 7 42-600 Tarnowskie Góry Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Tarnogórskie Centrum Kultury ul. Sobieskiego 7 42-600 Tarnowskie Góry Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.