eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie wodociągu, kanału sanitarnego i kanału deszczowego w Swarzędzu w ulicach Dworcowej, Meblowej, Krętej, Sienkiewicza, Piotra Skargi i Piotra Wawrzyniaka



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25210

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie wodociągu, kanału sanitarnego i kanału deszczowego w Swarzędzu w ulicach Dworcowej, Meblowej, Krętej, Sienkiewicza, Piotra Skargi i Piotra Wawrzyniaka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Aquanet" S. A., do kontaktów: Maria Kołosińska, ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8359375, fax 061 8359286, e-mail: maria.kolosinska@aquanet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.aquanet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wodociągu, kanału sanitarnego i kanału deszczowego w Swarzędzu w ulicach Dworcowej, Meblowej, Krętej, Sienkiewicza, Piotra Skargi i Piotra Wawrzyniaka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Swarzędz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanału sanitarnego, deszczowego i wodociągu w ul. Dworcowej, Meblowej, Krętej, Sienkiewicza, Piotra Skargi i Piotra Wawrzyniaka w Swarzędzu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aprobaty techniczne lub deklarację zgodności na następujące materiały: dla kanalizacji sanitarnej na rury kamionkowe dwustronnie glazurowane, dla kanalizacji deszczowej na rury PVC, dla wodociągu na rury PE 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie wodociągu, kanału sanitarnego i kanału deszczowego w Swarzędzu w ulicach Dworcowej, Meblowej, Krętej, Sienkiewicza, Piotra Skargi i Piotra Wawrzyniaka, o zakresie rzeczowym: a) wodociąg z rur PE fi 180 mm o dł. 486 mb i fi 125 mm o dł. 900 mb. oraz 68 szt. przyłączy wodociągowych o łącznej długości 1126 mb, b) kanał sanitarny z rur kamionkowych dwustronnie glazurowanych fi 200 mm o dł. 1150 mb oraz 22 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych fi 150 mm o łącznej długości 367 mb i 1 szt. przyłącza fi 200 mm o dł. 64 mb. c) kanał deszczowy z rur PVC o litej ściance fi 500 mm o dł. 122 mb. i fi 315 mm o dł. 699 mb oraz 4 szt. przyłączy kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 200 mm o łącznej długości 70 mb, wraz z separatorem lamelowym i osadnikiem szlamowym na istniejącym kanale deszczowym 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150. 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wykazać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, przedstawić wykaz osób i podmiotów z wyszczególnieniem kierownictwa ( minimum 1 osoba musi pełnić funkcję kierownika, posiadać kwalifikacje zawodowe potwierdzone wymaganymi uprawnieniami oraz zaświadczenie o przynależności do PIIB), wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencje) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie dla kanalizacji co najmniej 3 zadania z rur kamionkowych fi 200 po 500 mb każde i dla wodociągu co najmniej 3 zadania z rur PE fi 125 mm po 1000 mb każde Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia-nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przedłożą: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , wykaz osób i podmiotów z wyszczególnieniem kierownictwa ( minimum 1 osoba musi pełnić funkcję kierownika, posiadać kwalifikacje zawodowe potwierdzone wymaganymi uprawnieniami i zaświadczenie o przynależności do PIIB), wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencje) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie dla kanalizacji co najmniej 3 zadania z rur kamionkowych fi 200 po 500 mb każde i dla wodociągu co najmniej 3 zadania z rur PE fi 125 mm po 1000 mb każde

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auanet.pl. Opłata: 30,5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto PKO BP S.A. I O/Poznań, Nr rachunku 16 10204027 0000 1602 0046 12 77 lub gotówką w kasie przedsiębiorstwa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:00, Siedziba AQUANET S.A. ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, sala 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.