eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej zespolonej na stolarkę PC wraz z obróbkami, z zachowaniem rysunku i układu istniejących okien w budynku dydaktycznym przy Al. Niepodległości 22 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej zespolonej na stolarkę PC wraz z obróbkami, z zachowaniem rysunku i układu istniejących okien w budynku dydaktycznym przy Al. Niepodległości 22 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 252081 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej zespolonej na stolarkę PC wraz z obróbkami, z zachowaniem rysunku i układu istniejących okien w budynku dydaktycznym przy Al. Niepodległości 22 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej zespolonej na stolarkę PCV wraz z obróbkami, z zachowaniem rysunku i układu istniejących okien w budynku dydaktycznym przy Al. Niepodległości 22 w Warszawie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią : przedmiar robót, specyfikacja wykonania i obioru robót oraz zgłoszenie wykonania robót. 3.Zakres robót obejmuje wymianę stolarki okiennej w piwnicy, na parterze, na I piętrze oraz na klatkach schodowych budynku wraz z obróbkami, wymianę parapetów zewnętrznych na parapety z blachy stalowej pokrytej poliestrem, malowanie ościeży zewnętrznych i wewnętrznych oraz malowanie istniejących krat. 4.W razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 5.Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 6.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z panem Leszkiem Burczyckim tel. 022 55-33-312 w godzinach 10-14. 7.Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.). 8.Organizacja robót: 1) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń socjalnych i gospodarczych. 2) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane inspektorowi nadzoru. 3) Powierzchnię składowania Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Gruz i odpady Wykonawca zgromadzi w pojemnikach ustawionych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, a następnie wywiezie. 5) Godziny pracy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 6) Zamawiający zapewni punkt poboru wody. 7) Nadzór autorski należy wzywać na budowę poprzez inspektora nadzoru. 9. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 11.Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych, nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 zł. 3.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi. a) Kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.1. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z działalnością gospodarczą w wysokości minimum 200.000,00 zł. 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Dowód wniesienia wadium Oryginał (wraz z zaopiniowanym wzorem), można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych pokój 33, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 2)Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeśli nie wynika z dokumentów rejestracyjnych, musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis, z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 200.000,00 zł. 3)Formularz Nr 2 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączeniem nw. kopii dokumentów: a)kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. b)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika robót budowlanych. 4)Formularz Nr 3 - wykaz zrealizowanych - ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 zł. 5)Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - musi to wykazać na Formularzu Nr 4 - informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). 6)Poprawnie sporządzony kosztorys ofertowy, zgodny z załączonym przedmiarem. 7)Zaleca się, aby Wykonawca sporządził szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich oświadczeń i dokumentów i dołączy do oferty, jako Formularz Nr 5. 2.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa II piętro pokój Nr 33 Cena brutto: 20,00 PLN.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa II piętro pokój Nr 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Paulina Chudzicka Dział Zamówień Publicznych, tel. 022-55-20-831.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.