eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › opracowanie projektu i budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. 19 Stycznia w Płońsku, realizowanego w ramach projektu inwestycyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25207

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płońsk: opracowanie projektu i budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. 19 Stycznia w Płońsku, realizowanego w ramach projektu inwestycyjnego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. 19 stycznia , Wyszogrodzkiej i Brzoskwiniowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Płońsku, do kontaktów: Andrzej Kamasa Maria Grabowska, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: sekretarz@plonsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plonsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.plonsk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu i budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. 19 Stycznia w Płońsku, realizowanego w ramach projektu inwestycyjnego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. 19 stycznia , Wyszogrodzkiej i Brzoskwiniowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Płońsk, ulica 19 Stycznia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1 Opracowanie projektu zamiennego do projektu o pozwoleniu na budowę sieci DECYZJA NR 324/05 Starostwa Powiatowego w Płońsku z dnia 15.07.2005 r. (zał. nr 2) oraz budowę przyłączy do sieci DECYZJA NR 349/05 Starostwa Powiatowego w Płońsku z dnia 03.08.2005 r. (zał. nr 3). Opracowanie projektu zamiennego będzie polegać na: 1) zaprojektowaniu wybudowania sieci i przyłączy w ul. 19-Stycznia na odcinku od S113 do S118 i od S117 do S133 w wykopach nie umocnionych ze skarpami o nachyleniu ścian 1:0,6 zamiast przyjętych w projekcie wykopów o ścianach pionowych umocnionych; 2) zaprojektowaniu i wybudowaniu pierwszej studni kanalizacyjnej na działce w odległości minimalnej od granicy działki. 2 Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. 19-Stycznia na odcinku od istniejącej studni kanalizacyjnej nr S113 do projektowanej studni kanalizacyjnej S133 wg projektu posiadanego przez Gminę Miasto Płońsk i pozwolenia na budowę DECYZJA Nr 324/05 Starostwa Powiatowego w Płońsku z dnia 15.07.2005 r. (zał. nr 1) - kod 45231300-8. Długość sieci wg projektu 209,50 m: - od istniejącej studni S113 do projektowanej studni S117; PC 200, długość 110,50 m - od projektowanej studni S117 do projektowanej studni S118; PVC 200, długość 16,50 m - od projektowanej studni S117 do projektowanej studni S131, S132, S133; PVC 200, długość 82,50 m. 3 Budowa 17 przyłączy z PVC 160, długości 107,5 m - kod 45231300-8. 4 Nadzór i badania archeologiczne podczas prowadzenia robót - kod 45112400-9: 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje : - wykonanie dokumentacji projektowej - opracowanie projektu zamiennego, - uzyskanie wynikających z przepisów opinii i uzgodnień, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - wykonanie badań archeologicznych, - wybudowanie, w oparciu o istniejące i sporządzone projekty i dokumenty kanalizacji sanitarnej w ul. 19 Stycznia w Płońsku wraz z przyłączami, - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji. 1.Opracowanie projektu zamiennego 2.Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. 19-Stycznia na odcinku od istniejącej studni kanalizacyjnej nr S113 do projektowanej studni kanalizacyjnej S133 1)Długość sieci wg projektu 209,50 m: - od istniejącej studni S113 do projektowanej studni S117; PC 200, długość 110,50 m - od projektowanej studni S117 do projektowanej studni S118; PVC 200, długość 16,50 m - od projektowanej studni S117 do projektowanej studni S131, S132, S133; PVC 200, długość 82,50 m. 3. Budowa 17 przyłączy z PVC 160, długości 107,5 m - kod 45231300-8. 4. Nadzór i badania archeologiczne podczas prowadzenia robót - kod 45112400-9: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości:5.000,00 złotych pięc tysiecy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, 7) posiadają kadrę inżynieryjno-techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą uprawnienia w branży budowlanej oraz kadrę archeologiczną. 8) osiągnęli dodatni wynik finansowy w roku bilansowym 2005 - w przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wymóg musi spełniać każdy podmiot. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert, 4) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, 5) upoważnienie do podpisania oferty, wzór - załącznik nr 9 6)informacja o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7, 7) w przypadku zatrudniania podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy 8) każdy podwykonawca przedstawi wyciąg z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji, sposób reprezentacji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 9) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowę tej spółki, 10) uchwała wspólników zgodna z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa dwukrotną wartość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku wykonawca załącza umowę spółki, 11) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 12) każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 8.1 2); 8.2 1),2),3),4),5); 8.4 3) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 13)zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 8, 14) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 8.2., 8.3, 8.4. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(kierownika budowy, kierowników robót, projektantów oraz archeologów) - /należy wykorzystać załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia w branży budowlanej/, 2)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - /należy wykorzystać załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ/. 4) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi oraz schematu organizacyjnego Wykonawcy, należy wykorzystać zał. nr 4 do SIWZ 5) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, należy wykorzystać załącznik nr 5 do SIWZ 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) bilans za 2005 rok, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2005. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do zaciągnięcia kredytu na kwotę min. 100 tys. zł złotych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. okres gwarancji budowlanej dla całego zadania inwestycyjnego 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 12:15, Urząd Miejski w Płońsku (wejście od ul. 1 Maja) ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, w Kancelaria Burmistrza (parter budynku - sala obsługi interesantów).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.